ITunes n00b vraag
- Sjoerd
ITunes n00b vraag
Ik pas via Itunes alle gegevens van nummers aan maar wil dat deze 'gesaved' blijven op het daadwerkeijke MP3 bestand als ik ze bv op een andere pc wil zetten. Kan je dat via Itunes doen?
- Individual
Re: ITunes n00b vraag
Volgens mij wordt dan ook het daadwerkelijke MP3 bestand aangepast. Als ik in Itunes wat gegevens aanpas dan staan deze files in de downloads map bovenaan als ik sorteer op 'gewijzigd op'. Ik kan het mis hebben, ben ook een redelijke noob.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Het is inderdaad zo dat als je gegevens in iTunes wijzigt, dat deze ook in het daadwerkelijke bestand worden aangepast.
Ik heb het zo dat alles automatisch in de map iTunes Music wordt gezet als ik iets toeveog aan mijn bibliotheek. Zo weet ik zeker dat alle
file die daar staan helemaal voorzien zijn van alle info en ook de cd-covers. Alles mooi en overzichtelijk bij elkaar in mappen per artiest
en in die map dan per album alle songs op volgorde van nummer. Erg fijn!!!
Ik heb het zo dat alles automatisch in de map iTunes Music wordt gezet als ik iets toeveog aan mijn bibliotheek. Zo weet ik zeker dat alle
file die daar staan helemaal voorzien zijn van alle info en ook de cd-covers. Alles mooi en overzichtelijk bij elkaar in mappen per artiest
en in die map dan per album alle songs op volgorde van nummer. Erg fijn!!!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb net iTunes 9 gedownload..............................nu lees ik op verschillende fora dat er mogelijk problemen zijn................iemand hier ervaring?
- RVV
Ik upgrade niks. Hele politiek van Apple om jailbroken iphones de nek om te draaien zint me niks. I tunes lekker zo houden en 3.0.1 op de GS... Met een jailbroken GS kun je beter van 3.1 afblijven, je Iphone is daarna niet meer geschikt om te bellen. Nu maar hopen dat die niet vastloopt 
- Sjoerd
Kick
Helaas heeft mijn pc het begeven, gelukkig wel een backup van onder andere de muziekbestanden. De PC doet het inmiddels weer met wat upgrades alleen wil ik mijn ITunes weer instellen zoals die stond. Kan ik dit vanaf mijn Ipod weer terug synchroniseren? Of als ik mijn Ipod er straks aan koppel trekt Itunes die dan weer leeg?
Helaas heeft mijn pc het begeven, gelukkig wel een backup van onder andere de muziekbestanden. De PC doet het inmiddels weer met wat upgrades alleen wil ik mijn ITunes weer instellen zoals die stond. Kan ik dit vanaf mijn Ipod weer terug synchroniseren? Of als ik mijn Ipod er straks aan koppel trekt Itunes die dan weer leeg?
- Tom V
Ja ach, je mist weinig. Kun je niet een custom 3.1.2 erop gooien?Rico schreef:Ik upgrade niks. Hele politiek van Apple om jailbroken iphones de nek om te draaien zint me niks. I tunes lekker zo houden en 3.0.1 op de GS... Met een jailbroken GS kun je beter van 3.1 afblijven, je Iphone is daarna niet meer geschikt om te bellen. Nu maar hopen dat die niet vastloopt
-
OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Nee, afspeellijsten en dergelijke moet je zelf aanmaken in itunes. Als je nu synchroniseert staat er niks meer op je ipod. Dit programma kan als het goed is wel je afspeellijsten van je ipod halen en maakt ze dan aan in je itunes.sharepodSjoerd schreef:Kick
- Sjoerd
Touch Copy 09 is het antwoord! Alles staat weer terug!
Maar goed, ik blijf een n00b; dus de volgende vraag: Ik heb nu al mijn muziek op de C schijf staan, maar wil deze naar de D schijf verplaatsen. Hoe kan ik dit doen dat Itunes automatisch de nieuwe files 'zoekt'?
Maar goed, ik blijf een n00b; dus de volgende vraag: Ik heb nu al mijn muziek op de C schijf staan, maar wil deze naar de D schijf verplaatsen. Hoe kan ik dit doen dat Itunes automatisch de nieuwe files 'zoekt'?