Het grote bezwaarschriftentopic
- Knot
Dennis, volgens mij is dat inmiddels geregeld maar het helpt niet echt...
En dan nog, wat is nou als voorbeeld 160 waar je 120 mag.. peanuts... maargoed we leven in een kutland.
Ben benieuwd, ik ga wel om een transactievoostel vragen... speel het heel simpel, ik ga voor een transactievoorstel of een bijstandsvoorstel... aan hem de keuze, spek je eigen kas of help de maatschappij naar de kloote.
En dan nog, wat is nou als voorbeeld 160 waar je 120 mag.. peanuts... maargoed we leven in een kutland.
Ben benieuwd, ik ga wel om een transactievoostel vragen... speel het heel simpel, ik ga voor een transactievoorstel of een bijstandsvoorstel... aan hem de keuze, spek je eigen kas of help de maatschappij naar de kloote.
- Dennis Cavallino
-
Denk je dat de rechter daar wakker van ligt?Knot schreef:Ben benieuwd, ik ga wel om een transactievoostel vragen... speel het heel simpel, ik ga voor een transactievoorstel of een bijstandsvoorstel... aan hem de keuze, spek je eigen kas of help de maatschappij naar de kloote.
Die krijgt elke dag mensen zoals jij....je mag echt in je handjes wrijven als je je roze papiertje mag houden maar je verleden zal je inhalen wat ik overigens niet hoop voor je Mad Max

- DDX
- Wilbert
Nee als eerste bestuurder ben jij verantwoordelijk voor de auto en als je niemand opgeeft dan mag je zelf je rijbewijs inleveren. Misschien iemand in je omgeving vinden die nog nooit wat gedaan heeft en die zijn rijbewijs bijna niet nodig heeft.. Die heeft hem dan binnen een dag of tien retour. En anders gewoon aanvinken dat je gereden hebt.DDX schreef:zover ik heb begrepen (gelukkig geen ervaring mee) kan je beter niet zeggen dat je reed
maar moet je dat aan de officier van justitie overlaten om te bewijzen wie er achter het stuur zat ?
(en dat kan jij maanden later niet meer achterhalen omdat je wel eens iemand anders laat rijden etc etc)
- RVV
Opgeven dat een naast familielid heeft gereden. ivm het verschoningsrecht wil en hoef je geen naam op te geven. zelf verklaren dat je onmogelijk zelf heb kunnen rijden omdat je in het buitenland was. op de ring bv probeer een getuige te vinden die dat wil bevestigen. speel dit hoog, anders ben je lang je rijbewijs kwijt. en ook je baan ben ik bang. laat het er niet op aan komen.
- RVV
Tja vanmiddag reed ik ook lekker binnendoor, 2 keer 80 geen probleem. totdat ik rechts een partner flitser zie staan. netjes met 60 er langs. daarna weer eigen tempo en geen hond die er last van heeft. ook die struikrover niet. het is en blijft een willekeurig dom kat en muis spel. ik geloof allang niet meer in de heropvoedbare kant.
- Knot
Zo is het Rico, en een naast familielid aangeven, ik ga er nog ff over denken... dat formulier waar je de bestuurder op moet/kunt geven ligt al in stukjes in het ronde archief...
En dan te bedenken.. 132 waar 80 toegestaan.. op de motor komen we daar soms met een clubje met 250+ langs... dus waar praten we over 8)
Zie het wel hoor, alleen advocaat inschakelen gaat ook dik knaken kosten... Kan het gewoon niet laten, als je met wat voor auto dan ook het gas intrapt, geweldig hoe het motorblokje moet werken, hoe de tellers op gaan lopen.. ja ik weet het, ik ben gek.
En dan te bedenken.. 132 waar 80 toegestaan.. op de motor komen we daar soms met een clubje met 250+ langs... dus waar praten we over 8)
Zie het wel hoor, alleen advocaat inschakelen gaat ook dik knaken kosten... Kan het gewoon niet laten, als je met wat voor auto dan ook het gas intrapt, geweldig hoe het motorblokje moet werken, hoe de tellers op gaan lopen.. ja ik weet het, ik ben gek.
- Tristan
Speedfreak....
Hoop dat je met zonder al teveel kleerscheuren er vanaf komt, ook al heb ik er een hard hoofd in. Maar snap jou ook wel. ik heb ook ontzettend moeite om me af en toe in te houden. Je verstand zegt constant: denk aan de boete's/rijbewijs, maar toch kan je af en toe niet laten om ff op een "brede" 80 km/u weg even 2x de toegestane snelheid te halen.

Hoop dat je met zonder al teveel kleerscheuren er vanaf komt, ook al heb ik er een hard hoofd in. Maar snap jou ook wel. ik heb ook ontzettend moeite om me af en toe in te houden. Je verstand zegt constant: denk aan de boete's/rijbewijs, maar toch kan je af en toe niet laten om ff op een "brede" 80 km/u weg even 2x de toegestane snelheid te halen.
- RVV
- Dennis Cavallino
- Knot
Dennis, het was met de astra... de traagste auto krijg ik altijd het meeste gezeik mee. Met de M3 vaak zat 240 of harder gereden op die weg... bijna elke rit wel ff 270 aangetikt op de snelweg, altijd volop driften, jagen, planken en in 12.000 debiel gereden kilometers geen enkele boete gehad!!!!Dennis Cavallino schreef:Als je dan toch frauduleus gaat handelen, zeg dan dat iemand een proefrit in je auto maakte. Die stond ten slotte te koop. Maar dat je echt niet meer weet wie dat was. (dan vragen ze zich vervolgens af waarom je niet een contractje hebt getekend en ben je alsnog aansprakelijk... maar goed).
- RVV
- Dennis Cavallino
- Hans
55km te hard is geen wet Mulder, maar strafrecht, en in het strafrecht is het zo dat de OvJ met bewijs moet komen. Daarom heeft ie ook een briefje gestuurd of Rody even in wil vullen wie de bestuurder is, dat scheeld hem een hoop werk. Als ze niet kunnen bewijzen wie de bestuurder is krijgt de kentekenhouder wel een geld boete omdat hij verantwoordelijk is voor het voertuig, maar het rijbewijs houd ie.wimwerf schreef:Met dit soort zaken moet de betrokenne aantonen dat hij 't niet was...de rechter/OvJ hoeft niks te bewijzen...
-
Tja op Goeree-Overflakkee planken.....beetje dom. Ik denk dat nergens zoveel vros-auto's en laserpatrols zijn als daar.Rico v Velzen schreef:Deze kan ook even bezwaar aantekenen![]()
Dodge Viper 207 km/h waar 60 is toegestaan

- Jelmer850i
- Jelmer850i
- DDX
- Hans
Tegenwoordig kijkt de rechter daar niet meer naar, als ze je pakken (staandehouding of bekentenis door middel van antwoord formeliertje) met 50 plus ben je hem kwijt. Als je geen "verleden" hebt krijg je hem meestal binnen 10 werkdagen terug.Jelmer850i schreef:Knot: volgensmij kunnen ze je rijbewijs niet innemen als je het voor je werk nodig hebt toch?
Ik zou failliet zijn als ik niet meer kon/mocht rijden...
- Jelmer850i