Na een supersnelle bevalling (van begin tot eind 2u20min
Alles gezond en erop en eraan en niets ertussen
Ik ben echt supertrots op mijn gezinnetje, maar dat zal geen shokking news zijn.
Donna, we houden van je.
Wouter81 schreef:Gefeliciteerd!:):) Mooi man, dochters zijn cool.
@Wouter +10000000Rico schreef:Wouter81 schreef:Gefeliciteerd!:):) Mooi man, dochters zijn cool.
Wacht maar tot ze 5 zijn![]()
![]()
Maaruh, super gefeliciteerd.. meiden zijn inderdaad prachtig..

duifjes.com schreef:Daarom ben ik blij met 2 jongens....zou er niet tegen kunnen dochters van 13>16.....die als lekker hertjes gezien worden....
Mee eens, maar ik ben echt SUPERBLIJ met mijn meiden.duifjes.com schreef:Daarom ben ik blij met 2 jongens....zou er niet tegen kunnen dochters van 13>16.....die als lekker hertjes gezien worden....

LOL.....over 16 jaar nemen Max en Caz het over van papa.......je bent gewaarschuwd.....DenCha schreef:Mee eens, maar ik ben echt SUPERBLIJ met mijn meiden.duifjes.com schreef:Daarom ben ik blij met 2 jongens....zou er niet tegen kunnen dochters van 13>16.....die als lekker hertjes gezien worden....
Ik hoop alleen niet dat ze over een jaar of 16 dhr Duifjes tegenkomen (heb een heleboel berichten van jou zien staan in verschillende topics)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, Edwin de Haas, Lex70V, Sander-E46, smiley, Thomas H, tomgtr en 18 gasten