www.redonzeprivacy .nl <<< ONLINE >>>

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
EJGT3CS

Re: www.redonzeprivacy .nl <<< ONLINE >>>

Bericht door EJGT3CS » 23 nov 2009, 13:09

Nog een petitie:
http://www.kilometerheffingstop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mack

Bericht door Mack » 23 nov 2009, 13:30

Tom schreef:Ben er heel eerlijk in; of dit nut heeft betwijfel ik, denk niet dat al die ondertekeningen indruk maken. Politiek doet toch wat te willen.
Hier hetzelfde. Nu is VVD (als grootste partij) tegen, dan stemt iedereen VVD. Volgende regeringsperiode is VVD de grootste, en dan komt het er toch, alleen dan heet het anders. Heel het volk blij dat we rekeningrijden en het kastje hebben tegengehouden, terwijl we in feite nog steeds even hard genaaid worden.

RVV

Bericht door RVV » 23 nov 2009, 13:47

Romo nog beter idee!

HansD

Bericht door HansD » 23 nov 2009, 13:59

Rico schreef:Romo nog beter idee!
Daar zou ik even mee wachten. Persoonlijk vind ik het professioneler als in 1e instantie 1 iemand als 'contactpersoon' een nette mail stuurt met een uitleg over de achtergrond en doelen van de site ipv van direct allerlei mails sturen met praktisch hetzelfde verhaal. Dat er een achterban is kunnen ze reallive volgen op de site :wink:

Mocht er na een tijdje niet gereageerd zijn kunnen we alsnog met meerdere mensen ze eraan herinneren :wink: .

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 23 nov 2009, 14:04

HansD schreef:
Rico schreef:Romo nog beter idee!
Daar zou ik even mee wachten. Persoonlijk vind ik het professioneler als in 1e instantie 1 iemand als 'contactpersoon' een nette mail stuurt met een uitleg over de achtergrond en doelen van de site ipv van direct allerlei mails sturen met praktisch hetzelfde verhaal. Dat er een achterban is kunnen ze reallive volgen op de site :wink:

Mocht er na een tijdje niet gereageerd zijn kunnen we alsnog met meerdere mensen ze eraan herinneren :wink: .

Uitstekend idee......... :mrgreen: :wink: :thumbup:

Snipe

Bericht door Snipe » 23 nov 2009, 14:09

Ik mag geen links posten daar naar redonzeprivacy.nl. Maar ik kan het niet helpen als andere mensen dat wél doen. Je bent bij deze dan ook van harte uitgenodigd om dat te doen.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 23 nov 2009, 14:12

Hyves een hele goede manier om te verspreiden!
Ik zie dat de redonzeprivacy hyve al 251 leden heeft.
Als je nou al die deze mensen een bericht stuurt en deze mensen dit weer doorsturen naar al hun vrienden en zo verder, dan bereik je heeeeeeeeeeeel veel mensen!
Als nou 150 van de 251 leden het doorspammen naar hun hyves vrienden en ze hebben gemiddeld 150 vrienden dan bereik je al 22500 man!

Dus Rob maak even een groepbericht en zorg dat elk lid het doorstuurt naar al hun vrienden!

Luco

Bericht door Luco » 23 nov 2009, 15:40

Probeer nou eerst eens samenwerking met de andere sites te gaan doen, zo blijven het losse flodders vermoed ik

Luco

Bericht door Luco » 23 nov 2009, 19:05

2500 :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Ferdi
Auto: Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 23 nov 2009, 19:10

Ik was nummer 2501 :D

Heb hem net op Rallye.nl en het volvo-forum neergezet

RVV

Bericht door RVV » 23 nov 2009, 19:43

luco hornsveld schreef:Probeer nou eerst eens samenwerking met de andere sites te gaan doen, zo blijven het losse flodders vermoed ik

Wat is samenwerken ? Alles concentreren op 1 site ? Ik denk dat er dan juist minder mensen bereikt worden.

Samenwerken gaat pas een serieus punt worden als krachten gebundeld moeten worden.

Luco

Bericht door Luco » 23 nov 2009, 19:52

Rico schreef:
luco hornsveld schreef:Probeer nou eerst eens samenwerking met de andere sites te gaan doen, zo blijven het losse flodders vermoed ik

Wat is samenwerken ? Alles concentreren op 1 site ? Ik denk dat er dan juist minder mensen bereikt worden.

Samenwerken gaat pas een serieus punt worden als krachten gebundeld moeten worden.
In ieder geval al even contact zoeken met elkaar lijkt me om een evt gezamelijke strategie te bespreken/overleggen.
Als elke site maar wat gaat doen lijkt mij niet handig, of wel?

RVV

Bericht door RVV » 23 nov 2009, 20:04

Kontakt met KM heffing nee was er al vrij snel.

Xave30

Bericht door Xave30 » 23 nov 2009, 20:06

:D DuizenDEN

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 25 nov 2009, 11:12

Top, nummer 3499 :D

RobS

Bericht door RobS » 25 nov 2009, 20:47

Normaal gaan de FWD: FW: FW: mailtjes van mijn buurvrouw meteen de vuilnisbak in, bij deze zag ik gelukkig nog wat erin stond :P
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: ddd <ddden@hotmail.com>
Datum: 25 november 2009 19:31
Onderwerp: FW: Petitie tegen de kilometerheffing
Aan: ddd@gmail.com,eere@hotmail.com

Iedereen heeft uiteraard zijn/haar eigen idee hierover…………… maar ik heb deze petitie getekend!

http://www.redonzeprivacy.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,

Hielke

Bericht door Hielke » 25 nov 2009, 23:52

Van de 8 punten op de homepage van Redonzeprivacy gaat slechts het eerste punt daadwerkelijk over de privacy. De rest is irrelevante ruis. Invoering systeem duur? Het zal wel, de overheid zegt de automobilist er juist mee te willen ontzien. GPS kan defect raken? Alles kan defect raken. Afhankelijk van de Amerikanen? Klaar toch, is het defect of willen de Amerikanen niet meer dan ben je er vanaf. Hebben de Europeanen trouwens ook niet een eigen systeem?

Hoe dan ook, slechts het eerste punt gaat daadwerkelijk over de privacy. Maar voorts wordt het niet uitgewerkt.

Ik gruwel van die volksmennerij en ophitserij van De Telegraaf. Anderzijds ben ik heel waakzaam als de privacy daadwerkelijk onnodig in het geding is. Focus je daarom aub op dat ene thema. Eurlings maakt het makkelijk. Hij zegt dat 1. inbreuk maken op de privacy via het kastje volgens de wet niet mag, en 2. het technisch helemaal niet mogelijk is om de burger via het kastje 100% van de rijtijd in de gaten te houden. Kloppen zijn statements niet? Werk dat aub uit en zet het vervolgens op de website.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 nov 2009, 07:37

Zal best Hielke ( ik ben ook niet van de volksmennerij) ,maar zo af en toe moet het maar...............hoe krijg in dit land anders dan iets van de grond........??

1 de grote meerderheid slaapt en wil ook niet anders. De bekende "weet niet" stemmers, die onder de dagelijks murwheid gebukt gaan waar de overheid zeer dankbaar gebruik van maakt............

2 hierdoor gaat de "wakkere" groep altijd ten onder( wakker staat hier los van genoemde en krant), bij een dergelijk cruciaal punt als privacy, moet alles maar uit de "kast"
Vervolgens wordt deze groep verweten het democratisch proces te verstoren.............tja, zo lust ik er nog wel een................

Democratie is tegenwoordig lekker blijven slapen, de "het zal wel" mentaliteit viert hoogtij, vooral niet nadenken en alles slaafs blijven doen wat de overheid ons voorkauwt................
Nou, nee dank u, dan maar enige volksmennerij......................

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 26 nov 2009, 19:20

Mijn vriendin net ook laten tekenen, die was de 4200ste.

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2009, 19:30

hier zitten een paar schreeuwers die het echt niet snappen
ik geef het op daar
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28663" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 26 nov 2009, 19:47

luco hornsveld schreef:hier zitten een paar schreeuwers die het echt niet snappen
ik geef het op daar
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28663" onclick="window.open(this.href);return false;
goed gedaan, tis toch ook niet normaal, de mensen die al nooit nieuw konden betalen betalen nu wel ineens de verloren ge-gaande BPM bedragen van mensen die wel nieuw konden kopen maar wat nu vervalt...dus voor hen wordt het jaarlijkse bedrag autolasten enorm verhoogd en ja mensen die jaarlijks dikke afschrijving hadden en bpm geld die zullen er jaarlijks in verhouding op vooruit gaan, wat ook wel mag maar die mensen met kleine beurs kunnen dat nooit opbrengen...ja of massaal aan de voor 1987 auto :lol:

HansD

Bericht door HansD » 26 nov 2009, 20:08

Ik ben tot pag 5 gekomen Luco en toen heb ik het opgegeven. Helaas lees ik daar een hoop argumenten die veel mensen gebruiken:
- ze weten toch bijna alles al
- je kunt ook gevolgd worden met je mob telefoon/pinpas/tomtom/enz
- ik heb niets te verbergen
- het is goed dat ze eindelijk die lease/veel rijders eens aanpakken
- voor mij persoonlijk maakt het niet uit
- ik denk dat ik goedkoper uit ben, laat maar komen dus

De privacy is helaas niet zo'n groot issue voor de gemiddelde NL'er als voor ons en qua kosten geloven ze de regering dat het goed/voordeliger voor hun is :'( . Dadelijk blijkt dat het toch niet zo is maar dan is het al ingevoerd, kunnen ze weer klagen.

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2009, 20:12

Ja alleen jammer dat wij dan ook op de blaren zitten :bag:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 26 nov 2009, 20:15

HansD schreef:Ik ben tot pag 5 gekomen Luco en toen heb ik het opgegeven. Helaas lees ik daar een hoop argumenten die veel mensen gebruiken:
- ze weten toch bijna alles al
- je kunt ook gevolgd worden met je mob telefoon/pinpas/tomtom/enz
- ik heb niets te verbergen
- het is goed dat ze eindelijk die lease/veel rijders eens aanpakken
- voor mij persoonlijk maakt het niet uit
- ik denk dat ik goedkoper uit ben, laat maar komen dus

De privacy is helaas niet zo'n groot issue voor de gemiddelde NL'er als voor ons en qua kosten geloven ze de regering dat het goed/voordeliger voor hun is :'( . Dadelijk blijkt dat het toch niet zo is maar dan is het al ingevoerd, kunnen ze weer klagen.
Ik vraag me af hoe ver terug het geheugen van de gemiddelde NL'er dan gaat.

HansD

Bericht door HansD » 26 nov 2009, 20:16

Luco, ja erg jammer :shithappens:

Robert, ik ben geen bioloog maar vermoed dat een fruitvlieg een beter geheugen heeft. Ondanks dat keer op keer het tegendeel wordt bewezen blijven ze de propagandapraatjes geloven.

Plaats reactie