Nu de E30 verkocht is zijn we weer druk zoekende

p.s. kilometerstand was i.d.d. niet kloppend volgens Nap.
Niels Nederlof schreef: p.s. kilometerstand was i.d.d. niet kloppend volgens Nap.
Je hebt niks anders dan rotte spelden gevonden bedoel jeMetchu schreef:mijn ervaring is dat er genoeg spelden zijn, je moet alleen de verrote van de redelijke spelden onderscheiden... ik heb tot nu toe sinds ik mijn rijbewijs heb niets anders gedaan
Geloof me dat ik al veel meer ervaring heb met het zoeken van spelden en zelfs ik ben nog de mist in gegaan twee jaar geledenMetchu schreef:mijn ervaring is dat er genoeg spelden zijn, je moet alleen de verrote van de redelijke spelden onderscheiden... ik heb tot nu toe sinds ik mijn rijbewijs heb niets anders gedaan
Ik vraag me ook af of je lekker zal zitten in een type I? ik vond hem te krap en kon er niet lekker in zitten.Metchu schreef:uitsluiten doe ik nooit iets! maar vooralsnog ben ik gefocused op een beemer...
SvB schreef:Ik heb net dit hok verkocht voor 2100 euro, superhok.
Bjr. maart 1985 dus bijna belastingvrij, km.stand 136.000 met boekjes en bonnen van de laatste jaren.
APK tot volgend half mei 2010.
Ik wilde de auto voor de race gebruiken maar heb nu een komplete racert gekocht.
Prijzen van een distributieriem en dergelijke van 8/9 honderd euro, dan praten we over de dealer.
Onderhoud van een BMW bij een dealer is ook aanzienlijke duurder.
Porsche 944 zijn heerlijke auto's om mee te raggen en blijven ook heel en waardevast.
Ik weet niet wat je ermee wilt doen, maar ik zou een 944 niet uitsluiten.
Ik denk idd dat je realistisch moet zijn betreffende het budget. Omdat er allemaal ouwe afgeropte zooi te koop staat voor 2K denken mensen dat ze ook een goede kunnen scoren voor dat geld en iedereen hoopt op dat ene koopje dat voorbij komt. Het is gewoon een Been there, done that voor mij en ik zou gewoon een veel simpeler auto kopen waar je veel meer van kunt genieten omdat ie je niet op kosten jaagd. Maar goed dat is mijn visieMetchu schreef: Je zegt het op zo'n manier van, lukt toch nooit. Als het moet rek ik het budget op ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten