Kleautviolen van Vodafone.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
duifjes.com

Re: Kleautviolen van Vodafone.....

Bericht door duifjes.com » 20 nov 2009, 09:42

Joy schreef:
duifjes.com schreef:Vindt het idd altijd wel grappig...mensen maken ze soms heel erg druk en zeggen dan "ik heb je 2 keer gebelt....waarom nam je niet??? waar was je etc etc.....relax weet je kom op...soms neem ik gewoon niet op geen zin in....maar het is zo vanzelfsprekend dat je maar overal bereikbaar bent...
+1, ik heb vaak telefoon niet eens op zak. Ben er niet mee vergroeid.
Ik heb hem wel altijd bij me....althans in de auto puur voor als er wat gebeurt maar in een winkel ed nooit...vindt het ook hoogst irritant als mensen bellen in een winkel of restaurant etc.......je hoeft niet op te nemen......

Marco R.

Bericht door Marco R. » 20 nov 2009, 11:54

Ik heb de telefoon altijd mee voor het geval IK iemand wil bereiken (noodzaak). Als ik gebeld wordt kijk ik altijd wie er belt, en of ik een belangrijk belletje verwacht. Zodra ik mijn ex zie klik ik gelijk weg, of als er weer zo'n beller anoniem belt. Zo'n schijthekel aan.

Madness

Bericht door Madness » 20 nov 2009, 13:00

Nu schijnt KPN met een storing te knooien?

Tom V

Bericht door Tom V » 20 nov 2009, 17:29

Ik vond de storing aardig irritant want ik moest m'n pa ophalen op Schiphol en kon 'm niet bereiken terwijl ik in de file stond, was minder. Verder hoef je inderdaad niet altijd op te nemen maar heb m'n telefoon eigenlijk altijd wel bij me, al is het voor een beetje DF-en op de WC. :forum:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 20 nov 2009, 17:54

Richardt. schreef:Vodafone heeft storing niet onder controle

MAASTRICHT - Telecombedrijf Vodafone heeft de storing die een deel van het netwerk woensdag plat legde, nog niet helemaal onder controle.
© Novum

Dat meldde een woordvoerder donderdagmorgen. Volgens hem konden abonnees wel weer bellen maar moesten ze wat vaker proberen om contact te krijgen. Verder kwam ook het sms-verkeer langzaam op gang, maar moest eerst de achterstand worden weggewerkt. ''De verstuurde sms'jes komen allemaal aan maar dat duurt even.''

Volgens de woordvoerder trof de storing een van de vier ''toegangspoorten'' zodat ruwweg een op de vier abonnees door het euvel werd getroffen. Vodafone heeft volgens de zegsman in Nederland 4,7 miljoen klanten.

Trams

Ook het openbaar vervoer in Utrecht had donderdagochtend nog last van de storing. Doordat geen communicatie mogelijk was met de verkeersleiding, konden de trams niet rijden tussen Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein.

Behoorlijk storing dus, ach ja :shithappens:
Heb sinds een half jaar Hi/KPN en al meer storingen gehad dan in 5 jaar Vodafone
.

Dat zei ik gisteren en vandaag was het weer zo ver. Wel bellen en smsen, maar de hele dag geen internet gehad. Opzich niet zo erg, maar dit is zeker niet de eerste keer ni het half dat ik Hi heb :wtf:

Individual

Bericht door Individual » 22 nov 2009, 23:05

zo 22 nov 2009, 20:29
Vodafone: weekendje gratis sms'en AMSTERDAM - Als goedmakertje voor de overlast biedt het telecombedrijf Vodafone zijn klanten een gratis weekendje sms'en aan, zo heeft het zondag bekendgemaakt. Afgelopen woensdag en donderdag kampte het bedrijf met een forse storing waardoor de telefoons van de klanten langdurig onbruikbaar waren. De klanten mogen in het weekend van zaterdag 5 december twee dagen gratis tekstberichtjes sturen via hun telefoon.

Bron: vodafone.nl

allen

Bericht door allen » 22 nov 2009, 23:09

Goh, dus dan moet ik maar een weekendje sms'en? :bag:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 22 nov 2009, 23:12

Mjah wat heb ik aan gratis smsen ?
Ten eerste betaal ik zelf al niet de kosten..... ten tweede heb ik gewoon msn op de telefoon.

Plaats reactie