Lang stilstaan Alpina

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Metchu

Re: Lang stilstaan Alpina

Bericht door Metchu » 22 nov 2009, 20:36

Niels Nederlof schreef:Niet gereden is natuurlijk onzin. Wij hebben er voor jullie best een stuk mee gebold. olielekkage was ons nog niet opgevallen.

Stond hij nog wel in zeewolde? zo ja, Zit de klei ook nog aan jullie schoenen? :wink:

haha, ik kreeg een smsje van Nandor: "tip: doe je schoenen uit voordat je naar binnen gaat"

hahahaha

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 22 nov 2009, 21:16

Niels Nederlof schreef:Haha, ik start hier onbedoeld een hele discussie :wink:

Het is voor mij duidelijk. Deze auto laat ik even voor wat het is. Ik ondertussen wel gemerkt dat het echt erg lastig is om een fatsoenlijke roestvrije 325i te vinden voor dit budget (Max. 3500,-). Laat staan een fatsoenlijke 328. Mochten jullie ergens iets tegenkomen dan schroom niet om dit even te melden!
Als het niet per sé een BMW hoeft te zijn dan heb ik nog wel een mooie half gereviseerde 6 zes cilinder van Duitse kom af beschikbaar :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 nov 2009, 10:59

Mark N schreef:Is dit wat voor je?

http://link.marktplaats.nl/298214394" onclick="window.open(this.href);return false;

Vorige eigenaar heeft er behoorlijk wat aan gedaan.. Auto is pasgeleden verkocht voor 3300,- aan deze eigenaar.
Kansloos zo'n advertentie met WEL 2 foto's :wink:

Niels Nederlof

Bericht door Niels Nederlof » 23 nov 2009, 22:14

Vanavond op bezoek geweest bij Wilbert om een kijkje te nemen bij de ex van sieger. Dit zag er allemaal heel redelijk uit. Wel iets of wat roest bij de achterschermen, maar dit lijkt nog te overzien. We hebben de knoop maar gelijk doorgehakt en deze aangeschaft! Vrijdag gaan we hem halen.... :D

Dit is hem: Afbeelding

Hugo Bos

Bericht door Hugo Bos » 23 nov 2009, 23:02

Gefeliciteerd :D

Plaats reactie