slim verdienen of.................?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Jeroen05

Re: slim verdienen of.................?

Bericht door Jeroen05 » 06 nov 2009, 23:53

helaas de foto is niet zichtbaar! :roflol:

Verkopen? nee dat is iets wat ik totaal niet kan! :)

RVV

Bericht door RVV » 07 nov 2009, 00:00

Oke Jammer..

Voor wat betreft vuilnisman willen zijn.. ik zou mijn hand er ook niet voor omdraaien. Respectabel beroep, Altijd dikke waardering voor.

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 07 nov 2009, 00:02

Ooit......... heel vroeger heb ik op het IVA gezeten maar ook dat niet afgemaakt na MTS en heao en heb ik bij meerde dealers gewerkt asl verkope, VW, Citroen, en zelf op zaterdagen bij edwin :) maar een topper was en zal ok bij lange na niet worden! :)

Shakes

Bericht door Shakes » 07 nov 2009, 02:30

Op een wellicht vreemde manier doet dit me aan de heer Raikkonen denken
[quote]n sabbatsjaar wellicht? “Dat kan, als ik daar zin in heb. Sterker nog; ik kan alles doen waar ik zin in heb. Ik weet alleen nog niet of dat is waar ik zin in heb.” /quote]

Een beetje ambitie is nooit weg :!:

Patrick30

slimverdienen cursus

Bericht door Patrick30 » 21 nov 2009, 15:53

Ik denk dat je niet te sceptisch tegenover deze cursus moet staan. Niet alle 'online geld verdienen programma's' zijn oplichting of pyramide.
De gratis video training die ik vooraf heb kunnen bekijken waren duidelijk en informatief en zo weet je precies wat je van de cursus kan verwachten.
Op internet staan tot nog toe niet zoveel reacties en beoordelingen van andere mensen over deze training, maar als je een zoekopdracht invoert op Google, kom je tegen: http://internetgids.blogspot.com/2009/0 ... encom.html" onclick="window.open(this.href);return false; en http://geldverdieneninternet.123forum.n ... -t357.html" onclick="window.open(this.href);return false; , waaruit blijkt dat de reacties toch wel overwegend positief zijn.
Als je twijfelt aan de betrouwbaarheid van deze cursus, is het misschien een goed idee om even naar de gratis online training video's te kijken.
Als je je naam en e-mailadres invult, krijg je onmiddellijk toegang. Lees dit ook even:
Ik haat SPAM net zoveel als jij. Daarom zijn jouw gegevens veilig bij mij. Ik zal ze nooit aan anderen verstrekken. Uitschrijven kan bovendien op ieder moment met één (1) simpele muisklik.

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 21 nov 2009, 15:58

Aha... Hmm ben jij van die site? :)

Groetjes,

Jeroen

Tom

Bericht door Tom » 21 nov 2009, 16:25

Zou het :lol:

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 21 nov 2009, 16:27

:hmmm:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 21 nov 2009, 16:36

Dit is zonder twijfel natuurlijk een 'scam'. Ik vrees dat je na 7 video's nog niets weet en dan vervolgens toch nog 1000 euro moet betalen om de video te ontvangen met het grote geheim.

Dat reviews op internet overwegend positief zijn is niet moeilijk voorspelbaar. Een pyramide drijft op het enthousiast houden van de buitenwereld omdat dat mogelijke klanten zijn die in de pyramide gelokt kunnen worden. De grote MLM scams voeren een heel erg actief beleid op de beeldvorming op internet. Op het forum van TROS-radar zijn daar genoeg voorbeelden van te vinden.

Ik had nog niet gezien dat Patrick zich zojuist had aangemeld..........proofs my point denk ik

Patrick30

Bericht door Patrick30 » 22 nov 2009, 01:13

Jeroen van den Berg schreef:Aha... Hmm ben jij van die site? :)
Groetjes,
Jeroen
Natuurlijk niet. Vanwaar dat vermoeden? Ik promoot de site toch niet in mijn vorige bericht?
Ik heb wel de training video's bekeken en ik sta achter deze training.
Je hebt toch gelezen wat ik van slimverdienen vond?
Dit is zonder twijfel natuurlijk een 'scam'. Ik vrees dat je na 7 video's nog niets weet en dan vervolgens toch nog 1000 euro moet betalen om de video te ontvangen met het grote geheim.

Dat reviews op internet overwegend positief zijn is niet moeilijk voorspelbaar. Een pyramide drijft op het enthousiast houden van de buitenwereld omdat dat mogelijke klanten zijn die in de pyramide gelokt kunnen worden. De grote MLM scams voeren een heel erg actief beleid op de beeldvorming op internet. Op het forum van TROS-radar zijn daar genoeg voorbeelden van te vinden.

Ik had nog niet gezien dat Patrick zich zojuist had aangemeld..........proofs my point denk ik
Dit is zonder twijfel natuurlijk een 'scam'
Dat hoeft niet zo te zijn. Heb je de gratis video training al gedownload? Niet elk online-geld-verdien systeem is per definitie een scam. Een video training waarin uitleg wordt gegeven over het maken van een informatie product kun je zien als een cursus. Als jij naar de boekenwinkel gaat om een boek te kopen; "Leer in 1 maand 10 gerechten koken" en in dat boek staat precies wat je moet doen om in 1 maand 10 gerechten te koken, is dat dan een scam, volgens jou?

Een scam is een oplichtingszaak hè, dat we het daarover eens zijn.
Oplichting is iets heel anders dan een online internet marketing training, zoals slim verdienen dat is.

Een pyramide systeem of scam is een programma waarbij mensen een bepaald product moeten doorverkopen en die klanten dat vervolgens ook weer moeten doen - of een leden wervingsactie zoals MLM.

Okay Rutger, dan heb ik weer wat geleerd vandaag, namelijk:
iemand die zich op een forum aanmeld om een reactie te plaatsen en zijn mening te uiten, houd zich met bezig met een scam.
Get serious.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 22 nov 2009, 08:08

Patrick, dat jij je speciaal aanmeldt op een autoforum om je mening hierover te geven past voor mij wel binnen het plaatje ja.

Maar goed je wilde wat serieus:

http://www.webhostingtalk.nl/shared-web ... obiel.html

http://www.tweedehands-gigant.nl/ads/di ... ideos.html

http://banen-en-opleidingen.tweedehands ... camps.html

Maar goed het concept heet dus "Slim Verdienen". Casper verdient 768 euro per dag.....automatisch. Dat is € 280.320,- per jaar en toch durf ik te wedden dat Casper, slim als hij is, een IB-ondernemer is. Dat is slim want 52% belasting betalen over het grootste deel van je winst wil iedere ondernemer. Casper biedt de 7 video's alleen gratis aan aan de eerste 100 mensen die zich aanmelden. Dat wordt dan een gezamelijke omzet van € 28.312.320,-. Omzet die allemaal via de IB loopt. :hosanna:

Mocht één van jullie 101 nog een accountant zoeken, moet je het maar laten weten. Mogelijk zitten er hier op het forum een accountant die voor een kleine vergoeding kan helpen om slimmer om te gaan met de Belastingdienst.

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 22 nov 2009, 10:52

Wat vermoeiend allemaal........Ik hou het gewoon bij het zoeken naar een eerlijk eenvoudig baantje. Geld interesseert me niet echt ik ben niet materialistisch ingesteld ( behalve voor me sporten) en heb een zeer eenvoudige levensstandaard. Dus ik ga gewoon op zoek naar iets leuks waar ik een goed gevoel over heb en vooral leuk vind! En als ik de motivatie en of inspriratie weer heb teruggevonden iets erbij te doen voormezelf om wat extra leuke dingen te doen dan komt dat vanzelf wel! :D

Fijne zondag allemaal!

Groetjes,
Jeroen

VLA

Bericht door VLA » 22 nov 2009, 17:54

RutgerK schreef:Patrick, dat jij je speciaal aanmeldt op een autoforum om je mening hierover te geven past voor mij wel binnen het plaatje ja.

Maar goed je wilde wat serieus:

http://www.webhostingtalk.nl/shared-web ... obiel.html

http://www.tweedehands-gigant.nl/ads/di ... ideos.html

http://banen-en-opleidingen.tweedehands ... camps.html

Maar goed het concept heet dus "Slim Verdienen". Casper verdient 768 euro per dag.....automatisch. Dat is € 280.320,- per jaar en toch durf ik te wedden dat Casper, slim als hij is, een IB-ondernemer is. Dat is slim want 52% belasting betalen over het grootste deel van je winst wil iedere ondernemer. Casper biedt de 7 video's alleen gratis aan aan de eerste 100 mensen die zich aanmelden. Dat wordt dan een gezamelijke omzet van € 28.312.320,-. Omzet die allemaal via de IB loopt. :hosanna:

Mocht één van jullie 101 nog een accountant zoeken, moet je het maar laten weten. Mogelijk zitten er hier op het forum een accountant die voor een kleine vergoeding kan helpen om slimmer om te gaan met de Belastingdienst.
Muhahahah wat een oplichter die gast....

Wel leuk geprobeerd patrick 30... of moeten we zeggen.... Cee Kay ???? :lol:

Patrick30

Bericht door Patrick30 » 22 nov 2009, 18:31

RutgerK schreef:Wel leuk geprobeerd patrick 30... of moeten we zeggen.... Cee Kay ???? :lol:
Ha ha, Cee Key? Wie is dat?
Heb je een nachtmerrie of zo?

Voer een normale discussie en ga niet een nieuw bericht toevoegen zonder inhoud.
Heb je iets nuttigs te melden of niet?

VLA

Bericht door VLA » 22 nov 2009, 18:39

Patrick30 schreef:
RutgerK schreef:Wel leuk geprobeerd patrick 30... of moeten we zeggen.... Cee Kay ???? :lol:

Voer een normale discussie en ga niet een nieuw bericht toevoegen zonder inhoud.
Stel je eerst eens fatsoenlijk voor. Of ga je altijd met mensen in discussie zonder je voor te stellen ?

RutgerK

Bericht door RutgerK » 22 nov 2009, 19:53

Patrick30 schreef:

Je zal het quoten wel verkeerd gedaan hebben. Ik dacht dat mijn mening over Casper Kamp wel duidelijk was.

Patrick30

Bericht door Patrick30 » 22 nov 2009, 20:12

RutgerK schreef:[
Je zal het quoten wel verkeerd gedaan hebben. Ik dacht dat mijn mening over Casper Kamps wel duidelijk was.
Casper Camps bedoel je zeker (met een C)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cas ... =&aq=f&oq=" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is de maker van de cursus. Als je hem wilt bereiken moet je een e-mail sturen >> :forum:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 22 nov 2009, 20:37

Patricj je hebt gelijk. Het betreft Casper Camps. Maar goed, niemand gunt 100 anderen 280.000 euro omzet per jaar door niets te doen. Casper zou slimmer zijn door zelf 100 keer het truukje te herhalen waardoor hij binnen een jaar nooit meer hoeft te werken.

"Patrick Janson
[website] Beste Mensen, Onlangs kwam ik in contact met Casper Camps, als u het mij vraagt de beste internetexpert van Nederand. Wilt u daadwerkelijk serieus online geld gaan verdienen via diverse concepten, adviseer ik deze marketing-training. Kijk gerust even, de eerste 7 video's zijn gratis en zijn al genoeg om een dikke on-line business te starten! Succes.

Sat 1 Aug 2009, 10:08

--------------------------------------------------------------------------------
Geloof het niet
[website] de eerste 7 video's zijn gratis me reet, 1 video is gratis en dan 197 euro dokken, ik denk dat jij hier zelf post oplichter casper camps alias patrick janson!

Wed 19 Aug 2009, 02:26

"

Casper Camps --> Agel

http://www.nationalemarkt.nl/archive/in ... 27964.html

http://www.advertentieberichten.nl/view ... 2079484f1c

Je moet er kennelijk ook wat verkopen Patrick.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 22 nov 2009, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

HansD

Bericht door HansD » 22 nov 2009, 20:40

Jeroen, het is al door anderen gezegd en goed onderbouwt maar ik zal het voor alle zekerheid nog maar een keer melden, begin hier niet aan.
Dit zijn kansloze actie's waar de naïvelingen en goudzoekers van deze wereld intrappen.

Er wordt er maar 1 beter van en dat is degene die hierachter zit.

Als 'Patrick' er zo blij mee is kan hij er lekker mee doorgaan :blabla:

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 22 nov 2009, 20:54

Hans mijn antwoord en idee hierover staat al iets boven. Ik zoek gewoon iets waar ik een goed gevoel over heb en mijn ervaring mee heb. Daarnaast kan ik dan rustig weer iets voormezelf beginnen. Dat is het plan!

HansD

Bericht door HansD » 22 nov 2009, 21:01

:thumbup: Succes alvast.

Metchu

Bericht door Metchu » 22 nov 2009, 21:05

wie de fuck is patrick?

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 22 nov 2009, 21:06

Thxs

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 22 nov 2009, 21:22

een autoliefhebber....anders had ie zich niet op DF aangemeld.................

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 28 nov 2009, 16:00

Ik denk dat ik al weet wat ik ga doen! Een goede handel opzetten in auto's van 1987 en ouder! Doe je mee duifjes? :-D

Plaats reactie