Mijn naam is Patrick Diephout, wonend in Eindhoven en werkende bij een VW/Audi/Seat-dealer in Helmond waar ik mijn dag doorbreng in het magazijn.
Hiernaast sleutel ik in mijn vrije tijd bij VAGTechniek in Nuenen.
In het dagelijks leven rij ik een '01 Seat Ibiza Cupra die inmiddels diverse aanpassingen heeft gekregen waaronder een chip naar om en nabij de 200 pk.
Een heerlijke auto om in te rijden, zowel dagelijks als op circuits. Dat laatste probeer ik te verminderen aangezien het toch wel een aanslag doet op bepaalde onderdelen en ik er nog wel ff een tijdje plezier van wil hebben. Hij houdt zich iig goed op de Nürburgring, CPZ en Midland Lelystad

Een aantal jaren terug zijn we met een groepje van 5 man gestart met een bmw e30-projekt waarmee we oa. op de Nürburgring hebben gereden. Helaas is deze auto daar aan zijn einde gekomen. Maar dat projekt heeft mij wel over de drempel getrokken zelf een E30 op te bouwen voor circuitgebruik.
Het is een '85-er E30 325i in de kleur Bahamabeige

Zo is hij gekocht
Zo staat hij er nu bij
En zo lag hij er een keer bij

De shakedown heeft de auto gehad op het Midland Circuit in Lelystad afgelopen zomer. Komend jaar gaat hij mee naar de Nürburgring.