Sleutelplek / garage / hobbygarage Twente
-
Sleutelplek / garage / hobbygarage Twente
Heren!
Ik zoek een sleutelplek in omg. Twente om enkele klusjes aan de BMW gereed te maken. Zo moet ik een gereviseerd sperdif monteren, nieuwe remblokjes achter erop beunen en zeer creatief aan de slag met de camberplates. Nu kan ik dit wel buiten doen maar het weer is inmiddels zo waardeloos dat ik daar geen zin in heb.
Zodoende de vraag. Wie oh wie kent of heeft een hobbygarage waar ik tegen betalen een middag(en) de brug + gereedschap kan gebruiken. Overigens een betaalbare garage is ook mogelijk.
Ik zoek een sleutelplek in omg. Twente om enkele klusjes aan de BMW gereed te maken. Zo moet ik een gereviseerd sperdif monteren, nieuwe remblokjes achter erop beunen en zeer creatief aan de slag met de camberplates. Nu kan ik dit wel buiten doen maar het weer is inmiddels zo waardeloos dat ik daar geen zin in heb.
Zodoende de vraag. Wie oh wie kent of heeft een hobbygarage waar ik tegen betalen een middag(en) de brug + gereedschap kan gebruiken. Overigens een betaalbare garage is ook mogelijk.
- FreudeamFahren
Re: Sleutelplek / garage / hobbygarage Twente
Google is je vriend 
http://link.marktplaats.nl/295279557" onclick="window.open(this.href);return false;

http://link.marktplaats.nl/295279557" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
In Deventer heb je trouwens ook zo'n garage.....doe hetzelf garage Aydin
Aydin Doe 't Zelf Garage, te Deventer
Emdenstraat 10, 7418 BR Deventer
Telefoon: 0570-607007
-
FreudeamFahren schreef:Google is je vriend
Goede zaak! Bedankt Thijs, morgen meteen bellen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
duifjes.com schreef:In Deventer heb je trouwens ook zo'n garage.....doe hetzelf garage Aydin
Deventer ligt "enigzins" buiten Twente..................................

- duifjes.com
Oja da's waar ik denk altijd alles na Deventer is 1 pot nat........Twente......dat ligt nog verder idd.romo schreef:duifjes.com schreef:In Deventer heb je trouwens ook zo'n garage.....doe hetzelf garage Aydin
Deventer ligt "enigzins" buiten Twente..................................![]()
- InjectTheVenom
http://www.dhz-twente.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigenaar is N. Boer en hij heeft heel wat leuke projectjes onder zijn hoede waaronder een Calibra turbo die een VMAX pretpakket krijgt met een Garrett GT42 en een Gema Motorsport verdeelbak... niet die van mij helaas
Maar ik kan hem aanbevelen.
Eigenaar is N. Boer en hij heeft heel wat leuke projectjes onder zijn hoede waaronder een Calibra turbo die een VMAX pretpakket krijgt met een Garrett GT42 en een Gema Motorsport verdeelbak... niet die van mij helaas

-
Gosselt hier in Enschede even gebeld. Zij vragen 20 euro per uur voor het gebruik van alle faciliteiten ( brug, lucht, luchtpistool, tools e.d. ).
Ik heb het gevoel dat dat nog vrij prijzig is of is het runnen van een garage gewoon kostelijk?
Ik heb het gevoel dat dat nog vrij prijzig is of is het runnen van een garage gewoon kostelijk?
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik moet komende week nog in de weekdienst werken, daarna ga ik de weekenddiensten in. Dat betekent ook dat ik vanaf week 49 hyperveel doordeweekse vrije tijd heb. Als je tot die tijd kunt wachten kunnen we het bij mijn pa en ma in Vroomshoop wel aanpakken. Geen brug, maar da's voor de genoemde klussen niet noodzakelijk (met diff wel makkelijk maar ik heb dat zelf ook al 'ns op de buik liggend gefixed.
Als de interesse er is even laten weten, kan ik het even overleggen met het thuisfront.
Als de interesse er is even laten weten, kan ik het even overleggen met het thuisfront.
Vind ik wel een normale prijs hoor.hugo schreef:Gosselt hier in Enschede even gebeld. Zij vragen 20 euro per uur voor het gebruik van alle faciliteiten ( brug, lucht, luchtpistool, tools e.d. ).
-
Paar prijzen vergeleken en prijs is courant. Morgen poging tot diff er onder hangen.luco hornsveld schreef:Vind ik wel een normale prijs hoor.hugo schreef:Gosselt hier in Enschede even gebeld. Zij vragen 20 euro per uur voor het gebruik van alle faciliteiten ( brug, lucht, luchtpistool, tools e.d. ).