Ben ik de enigste? Echt zo'n lekker "fuck everyone" gevoel lijkt met zo'n "locomotief" op de weg te rijden.
Waarom vind ik deze diesel gekte zo gaaf?
- Roman
Waarom vind ik deze diesel gekte zo gaaf?
Geen idee waarom, maar ik zou het geweldig vinden om zo'n enorme dikke zwarte rookpluim bij zo'n Seat Leon figuur met z'n veelste harde reggeaton of zigeuner muziek met z'n ramen open naar binnen te blazen. (Seat Leon 1.9 diesel is hier de ultieme patserbak)
Ben ik de enigste? Echt zo'n lekker "fuck everyone" gevoel lijkt met zo'n "locomotief" op de weg te rijden.
- MartijnGizmo
Re: Waarom vind ik deze diesel gekte zo gaaf?
Doe mij die uit de 3de video maar...
Lijkt de buurman in z'n X5 ineens subtiel. En niemand die moeilijk doet als je wilt invoegen etc... 
- Roman
Sodeknetter...
4.3 seconden naar de 60 mp/h is snel voor zo'n tank... sta je toch raar te kijken naast het stoplicht met je M3 als er zo'n bakbeest zowaar bij je wegrijd met zo'n dikke zwarte pluim er achter
4.3 seconden naar de 60 mp/h is snel voor zo'n tank... sta je toch raar te kijken naast het stoplicht met je M3 als er zo'n bakbeest zowaar bij je wegrijd met zo'n dikke zwarte pluim er achter
- Roman
Zag trouwens dat jij die top 10 ook al gepost had. Toevallig zak ik die vanochtend op een ander forum, had eerst hier ook moeten kijken maar had niet gedacht dat er nog meer mensen interesse in haddenMartijn Koevoets schreef:Doe mij die uit de 3de video maar...Lijkt de buurman in z'n X5 ineens subtiel. En niemand die moeilijk doet als je wilt invoegen etc...
Moet ik even wat meer vinden om het topic wat meer "waarde" te geven
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Klant van mijn rijd met een 6.7 Cummins Ram pick up
heb er nog is een Golf GTI mee zoek getrokken
en roken dat ie deed 8)
en roken dat ie deed 8)
Laatst gewijzigd door Kgroot.nl op 20 nov 2009, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mack
Ik vind zo'n rookpluim alleen leuk als er een flinke truck aanhangt!
- Roman
Met de 4.3 seconden naar de 60 mp/h zoals dat filmpje hierboven rijd je nog wel meer dan een GTI zoek ook. Hij claimt 4.1 ook eens gedaan te hebben, dan zou je gewoon een M3 en M5 zoek rijden vanaf een stoplicht. Moet toch lachen zijn. Tuurlijk bij de eerste bocht vlieg je er dan uit maar dan heb je toch je lol gehadKgroot.nl schreef:Klant van mijn rijd met een 6.7 Cummins Ram pick up
en roken dat ie deed 8)
- Michel P
Je vind het gaaf omdat het je aan de stoomboot van de Sint doet denken!!
Michel
Michel
-
Kgroot.nl
Lol heb je zekerRoman schreef:Met de 4.3 seconden naar de 60 mp/h zoals dat filmpje hierboven rijd je nog wel meer dan een GTI zoek ook. Hij claimt 4.1 ook eens gedaan te hebben, dan zou je gewoon een M3 en M5 zoek rijden vanaf een stoplicht. Moet toch lachen zijn. Tuurlijk bij de eerste bocht vlieg je er dan uit maar dan heb je toch je lol gehadKgroot.nl schreef:Klant van mijn rijd met een 6.7 Cummins Ram pick up
en roken dat ie deed 8)
zeker als je er met een paardentrailer van 14 meter achter met 160 op de linker baan rijd
zoals die klant van mij
- Roman
Zou kunnen. Je zou dat paard met sint erop zo achterin kunnen parkeren. Moet je niet je uitlaat daar hebben zitten zoals sommige van die gasten. Wel makkelijk voor de pieten om hun gezicht zwart te maken dat dan weer wel.Michel P schreef:Je vind het gaaf omdat het je aan de stoomboot van de Sint doet denken!!
Michel
-
EJGT3CS
Ik zoek al tijden naar een filmpje waar ook zo'n dieseltor een dikke rookpluim in een civic ofzo blaast!?? 
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
1 Van de dingen die me uit m'n USA-trip goed zijn bijgebleven is dus wel dit, pickups, diesel en een 3,5 inch uitlaat, precies op de stoep gericht, vol wegtrekkend. Masterlijk
.
That said, moet het wel een V8 zijn
.
That said, moet het wel een V8 zijn
- Jurriuit
Vrachtwagen zonder roetfilter rommel + sidepipe + retarder = dikke zwarte pluim in naastrijdende auto's
- duifjes.com
Roman.......ik vindt het ook echt mega gaaf.....lekker fuck you en vooral de overheid ik doe toch lekker mn eigen ding......heerlijk........Ik heb een aantal LC's gehad de mooiste was een 4.0 benzine maar de gechipte 3.0D4D's pluimen ook lekker en met zo'n LC in NL wordt je al vaak als aso gezien......heerlijk gevoel 
- duifjes.com
http://link.marktplaats.nl/297981627" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/291790789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/293129503" onclick="window.open(this.href);return false; *(dit is de ultieme fckyou auto)
Ook in Nl te koop
http://link.marktplaats.nl/291790789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/293129503" onclick="window.open(this.href);return false; *(dit is de ultieme fckyou auto)
Ook in Nl te koop
- MartijnGizmo
Deze?Ernst Jan Dekker schreef:Ik zoek al tijden naar een filmpje waar ook zo'n dieseltor een dikke rookpluim in een civic ofzo blaast!??
- Patrick van Wijngen
Tssss.... gelijk je pistool pakken en een paar gaten in dat kolenhok schieten.
Net je auto staan poetsen, komt er zo'n galbak heel je auto onder roeten
Net je auto staan poetsen, komt er zo'n galbak heel je auto onder roeten
-
Kgroot.nl
- duifjes.com
- Louis
Haha mooi spul.
Daarom ben ik ook zo weg van een oude Chevy truck, kreeg vanmiddag een mailtje dat mn Chevy 3100 17dec in Rotterdam aankomt. Spannend !
Daarom ben ik ook zo weg van een oude Chevy truck, kreeg vanmiddag een mailtje dat mn Chevy 3100 17dec in Rotterdam aankomt. Spannend !