bron TelegraafBERLIJN - Van alle kanten waarschuwen de Duitsers Nederland voor de nieuwe autobelasting. Ze hebben slechte ervaringen met de peperdure elektronische wegenbelasting per gps. De bezwaren zijn veelzijdig: niet alleen de privacy is in het geding, autorijden wordt vooral duurder en vaak verzaakt de techniek.
Twee weken geleden lanceerde de kersverse Duitse verkeersminister Peter Ramsauer het idee van een kilometerbelasting op de Autobahn. Al na enkele uren moest de christendemocraat uit Beieren zijn proefballonnetje inslikken. Een storm van kritiek had een abrupt einde gemaakt aan zijn ondoordachte plannetje. Kanselier Angela Merkel zorgde er persoonlijk voor dat de automobilist niet nog extra werd belast. Ze had voor haar herverkiezing de burger juist belastingverlaging beloofd.
„Het Nederlandse plan zou veel te duur voor ons zijn. Dat doen we in Duitsland dus niet”, oordeelt Andreas Hölzel van de ADAC, Europa’s grootste verkeersclub. „Autorijden is nu al peperduur. En bij jullie zijn benzine en aanschafbelasting van een auto nog veel duurder. Pendelaars zijn de dupe. Vaders die voor hun gezin lang op de weg zijn. Bij ons beloven politici ook dat autorijden goedkoper wordt. Dat de motorrijtuigenbelasting omlaag gaat. Maar niemand gelooft dat.”
In Duitsland wordt de motorrijtuigenbelasting al via de CO2-uitstoot bepaald. Dat zou auto’s met een geringe emissie attractiever maken om te bouwen en te verkopen. „Maar dat betekent nog niet dat elke auto een apparaat nodig heeft om te kijken wie wanneer waarheen rijdt”, aldus verkeersspecialist Hölzel. „Door de accijns op benzine wordt het verbruik al belast. Dat is voldoende.”
Onze oosterburen hebben veel slechte ervaringen met de elektronische belastingheffing op het vrachtwagenvervoer, waarvoor in 2002, twee dagen voor de verkiezingen, werd gekozen. „De invoering was anderhalf jaar te laat. Daarom heeft de bondsregering het verantwoordelijke bedrijvenconsortium Toll Collect, dat de vrachtwagenkastjes beheert, voor de rechter gedaagd”, zegt Martin Bullheller van de Duitse brancheorganisatie BGL. Berlijn eist schadevergoeding.
Pas in 2005 trad het nieuwe systeem in werking. De vertraging kostte de Duitse belastingbetaler 1,5 miljard euro. Voor de peperdure operatie betaalt Berlijn per jaar aan Toll Collect 700 miljoen euro. „De invoering van de zogeheten on-board-units van Toll Collect was een catastrofe”, oordeelt Bullheller. „Er waren steeds technische problemen en te weinig apparaten.” In de begintijd reageerden die bijvoorbeeld niet, ze gingen niet uit, of gingen vanzelf uit, of toonden verschillende prijzen over dezelfde afgelegde weg.
Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
- JP
- Berichten: 34231
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Dat was idd een fiasco destijds met die invoering van maut voor de trucks.
Verder moest de eigenaar van de truck het kastje betalen (geloof iets van 400 eurootjes) en duurde de inbouw minimaal 4u!!
Verder moest de eigenaar van de truck het kastje betalen (geloof iets van 400 eurootjes) en duurde de inbouw minimaal 4u!!
- wim breman
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 10:17
- Locatie: Schiedam
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Naast alle argumenten tegen het rekeningrijden denk ik dat dat er een andere factor meespeeld die tenminste bij mij dikke aderen in de nek oplevert.
En dat is manier waarop onze overheid ons allerlei onzinnige hersenspinsels door de strot duwd die neigen naar communistische denkbeelden.
Het gevoel dat je iets word opgelegd wat je vrijheid beperkt is tegen onze natuur.
Wij denken dat we in een vrij land leven en dat is dus al lang niet meer het geval.
De overheid heeft de mond vol over afnemende normen en waarden maar is zelf grotendeels verantwoordelijk voor deze afbraak vanwege haar eigen handelen.
Een goed voorbeeld daarvan is het afgenomen respect voor de politie vanwege het opgelegde quotum aan bonnen dat ze moeten schrijven.
Als de overheid alle miljarden inkomsten van autorijdend Nederland werkelijk had besteed aan ifrasrtuctuur was er nu geen verkeersinfarct ontstaan.
En dat is manier waarop onze overheid ons allerlei onzinnige hersenspinsels door de strot duwd die neigen naar communistische denkbeelden.
Het gevoel dat je iets word opgelegd wat je vrijheid beperkt is tegen onze natuur.
Wij denken dat we in een vrij land leven en dat is dus al lang niet meer het geval.
De overheid heeft de mond vol over afnemende normen en waarden maar is zelf grotendeels verantwoordelijk voor deze afbraak vanwege haar eigen handelen.
Een goed voorbeeld daarvan is het afgenomen respect voor de politie vanwege het opgelegde quotum aan bonnen dat ze moeten schrijven.
Als de overheid alle miljarden inkomsten van autorijdend Nederland werkelijk had besteed aan ifrasrtuctuur was er nu geen verkeersinfarct ontstaan.
- Gert-jan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 17 jun 2009, 14:27
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Ik weet niet of ie al geplaatst was?
http://kilometerheffing-nee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je iets wil doen...

http://kilometerheffing-nee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je iets wil doen...
- Hans
- Berichten: 2696
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Als de Nederlandse politiek dit soort verhalen leest is dat voor hun een nog grotere "uitdaging" om het juist wel te doen, met de intentie om aan het buitenland te laten zien wat zij wel kunnen bereiken.Wouter81 schreef:BERLIJN - Van alle kanten waarschuwen de Duitsers Nederland voor de nieuwe autobelasting. Ze hebben slechte ervaringen met de peperdure elektronische wegenbelasting per gps. De bezwaren zijn veelzijdig: niet alleen de privacy is in het geding, autorijden wordt vooral duurder en vaak verzaakt de techniek.
Twee weken geleden lanceerde de kersverse Duitse verkeersminister Peter Ramsauer het idee van een kilometerbelasting op de Autobahn. Al na enkele uren moest de christendemocraat uit Beieren zijn proefballonnetje inslikken. Een storm van kritiek had een abrupt einde gemaakt aan zijn ondoordachte plannetje. Kanselier Angela Merkel zorgde er persoonlijk voor dat de automobilist niet nog extra werd belast. Ze had voor haar herverkiezing de burger juist belastingverlaging beloofd.
„Het Nederlandse plan zou veel te duur voor ons zijn. Dat doen we in Duitsland dus niet”, oordeelt Andreas Hölzel van de ADAC, Europa’s grootste verkeersclub. „Autorijden is nu al peperduur. En bij jullie zijn benzine en aanschafbelasting van een auto nog veel duurder. Pendelaars zijn de dupe. Vaders die voor hun gezin lang op de weg zijn. Bij ons beloven politici ook dat autorijden goedkoper wordt. Dat de motorrijtuigenbelasting omlaag gaat. Maar niemand gelooft dat.”
In Duitsland wordt de motorrijtuigenbelasting al via de CO2-uitstoot bepaald. Dat zou auto’s met een geringe emissie attractiever maken om te bouwen en te verkopen. „Maar dat betekent nog niet dat elke auto een apparaat nodig heeft om te kijken wie wanneer waarheen rijdt”, aldus verkeersspecialist Hölzel. „Door de accijns op benzine wordt het verbruik al belast. Dat is voldoende.”
Onze oosterburen hebben veel slechte ervaringen met de elektronische belastingheffing op het vrachtwagenvervoer, waarvoor in 2002, twee dagen voor de verkiezingen, werd gekozen. „De invoering was anderhalf jaar te laat. Daarom heeft de bondsregering het verantwoordelijke bedrijvenconsortium Toll Collect, dat de vrachtwagenkastjes beheert, voor de rechter gedaagd”, zegt Martin Bullheller van de Duitse brancheorganisatie BGL. Berlijn eist schadevergoeding.
Pas in 2005 trad het nieuwe systeem in werking. De vertraging kostte de Duitse belastingbetaler 1,5 miljard euro. Voor de peperdure operatie betaalt Berlijn per jaar aan Toll Collect 700 miljoen euro. „De invoering van de zogeheten on-board-units van Toll Collect was een catastrofe”, oordeelt Bullheller. „Er waren steeds technische problemen en te weinig apparaten.” In de begintijd reageerden die bijvoorbeeld niet, ze gingen niet uit, of gingen vanzelf uit, of toonden verschillende prijzen over dezelfde afgelegde weg.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Ik merk dat er zoveel weerstand is vanuit de bevolking,.. dit gaat groots worden...
VVD is al de grootste in Venlo geworden, bij gebrek aan de PVV.... maar wel de juiste club..
Heb het met Tom er over gehad, Zondag gaat hij aan de slag met de site.. en dan kan hij ook ASAP online..
VVD is al de grootste in Venlo geworden, bij gebrek aan de PVV.... maar wel de juiste club..
Heb het met Tom er over gehad, Zondag gaat hij aan de slag met de site.. en dan kan hij ook ASAP online..
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Tom, hoe staat het met de site?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Tom heeft Zondag tijd om het klaar te maken.
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.

miss. is het voor de multi-forummers een idee om alle protestsites op zoveel mogelijk fora bekend te maken :idea:
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2009, 10:28
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Snipe linkte dit topic naar me op het AW-forum. Ben blij met dit initiatief. Ik heb gegronde redenen om zeer tegen het rekeningrijden te zijn. Geen financiele, want als de overheid meer centjes van me wil, verhogen ze gewoon de accijnzen en die sta ik aan de pomp braaf af te tikken. Het gaat dus om de privacy.
Goede argumenten in dit protest zijn noodzakelijk. Geen onderbuikgevoelens. Daar bereik je niets mee. Ik heb al een hoop goede argumenten voorbij zien komen en de tot stand koming van de red onze privacysite is een goed idee. Ik ben van zins mijn bijdrage te leveren en ben voor mezelf al bezig om een soort "argumenten-invenarisatie" te doen. Alleen al om mijn eigen gedachten hierover goed te kunnen ordenen.
Het Telegraafprotest kan helpen, maar wordt weer gevoerd op een niveau waar politiek Den Haag echt niet van onder de indruk is. Daarom: argumenten, argumenten, argumenten.
Ik hoop dat ik hierbij een steentje kan bijdragen.
Groet,
Dionysus
Goede argumenten in dit protest zijn noodzakelijk. Geen onderbuikgevoelens. Daar bereik je niets mee. Ik heb al een hoop goede argumenten voorbij zien komen en de tot stand koming van de red onze privacysite is een goed idee. Ik ben van zins mijn bijdrage te leveren en ben voor mezelf al bezig om een soort "argumenten-invenarisatie" te doen. Alleen al om mijn eigen gedachten hierover goed te kunnen ordenen.
Het Telegraafprotest kan helpen, maar wordt weer gevoerd op een niveau waar politiek Den Haag echt niet van onder de indruk is. Daarom: argumenten, argumenten, argumenten.
Ik hoop dat ik hierbij een steentje kan bijdragen.
Groet,
Dionysus
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/11/ki ... ntwoorden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Van Kiwi
Van Kiwi
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Autofora, verenigt u!
Het inhoudelijke bezwaar, gebaseerd op argumenten komt wel goed, denk ik. Websites zijn ook een prima middel om weerstand te genereren en te kanaliseren.
Wat wellicht nog veel belangrijk is, is om vast te stellen waarvan 'Den Haag' onder de indruk zal zijn. En ik denk niet dat ze onder de indruk zullen zijn van deskundigen, kranten, of 40 websites met tien/honderdduizenden steunbetuigingen. Spandoeken op het malieveld zal ze ook niet interesseren. Zelden een kabinet gezien met zo weinig gevoel voor signalen vanuit de samenleving.
Dus heb je wat anders nodig. Iets drastischers. De fransen hebben daar toch altijd een prima aanpak voor?

Het inhoudelijke bezwaar, gebaseerd op argumenten komt wel goed, denk ik. Websites zijn ook een prima middel om weerstand te genereren en te kanaliseren.
Wat wellicht nog veel belangrijk is, is om vast te stellen waarvan 'Den Haag' onder de indruk zal zijn. En ik denk niet dat ze onder de indruk zullen zijn van deskundigen, kranten, of 40 websites met tien/honderdduizenden steunbetuigingen. Spandoeken op het malieveld zal ze ook niet interesseren. Zelden een kabinet gezien met zo weinig gevoel voor signalen vanuit de samenleving.
Dus heb je wat anders nodig. Iets drastischers. De fransen hebben daar toch altijd een prima aanpak voor?
Laatst gewijzigd door stefan van der burgh op 19 nov 2009, 11:10, 2 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Moois stuk van Kiwi...............
Idd de maatschappij, dat zijn wij.............................en dat gaan we ze even laten weten ook..............
Dit is dan ook wel wwer "aardig";
http://www.fd.nl/artikel/13648869/kilom ... en-hybride" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd de maatschappij, dat zijn wij.............................en dat gaan we ze even laten weten ook..............
Dit is dan ook wel wwer "aardig";
http://www.fd.nl/artikel/13648869/kilom ... en-hybride" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Meh, daar heb je studenten voor nodig, volk wat nog niets heeft opgebouwd en dus weinig te verliezen heeft. De mensen die het hardst geraakt worden door deze heffing zijn tevens de mensen die veel te verliezen hebben.stefan van der burgh schreef:Autofora, verenigt u!![]()
Dus heb je wat anders nodig. Iets drastischers. De fransen hebben daar toch altijd een prima aanpak voor?
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
http://www.google.nl/search?rls=ig&hl=n ... =&aq=f&oq=" onclick="window.open(this.href);return false;
Studenten?
Studenten?

- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Ik modereer en ben half eigenaar van supermotardforum.nl en ik kom ook op het saxo16vclub.nl forum. Op beide fora heb ik een topic geopend hierover met een kort en bondig stukje tekst, een aantal artikelen die ik uit dit topic gequote heb en een link naar dit topic voor de geïnteresseerden om vanaf ongeveer pagina 20 mee te lezen.
-
- Berichten: 9423
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Ingezonden brief in de Telegraaf... we kunnen zo langzamerhand maar beter gelijk ons hele salaris overmaken aan de staat. En zo is het maar net. 

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Geert Wilders opent meldpunt tegen kilometerheffing
woensdag 18 november 2009
De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing.
Dit onzalige plan van CDA-Minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om de hardwerkende burger geld uit de zak te kloppen. Daarom opent de PVV nu een meldpunt tegen de kilometerheffing. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring.
Mail uw reactie daarom naar: geenkilometerheffing@pvv.nlDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken
PVV-Kamerlid Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat hierover in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.
PVV-leider Wilders vindt plan onzinnig en niet haalbaar
AMSTERDAM – De PVV start vandaag op haar site een meldpunt tegen de kilometerheffing. Partijleider Geert Wilders wil de zorgen en klachten die daarop gemeld worden, bundelen en volgende week aan minister Eurlings (Verkeer) aanbieden.
„Het laten doorgaan van de kilometerheffing is de slechtste beslissing die Eurlings in zijn carrière genomen heeft’’, aldus Wilders. De PVV is dan ook een van de partijen die het voorstel van tafel wil.
Er is volgens de PVV-voorman geen draagvlak voor de heffing. ,,Dat zie je terug in de reacties en enquêtes.’’ Daarnaast kost de invoering miljoenen. ,,We kunnen dat geld nu wel beter gebruiken.’’ Bovendien lost het de files niet op. ,,Het kabinet wil in 2020 terug naar het aantal auto’s dat we in 1992 hadden. Datis onhaalbaar en onzinnig.” Alleen het aanleggen van nieuwe wegen is een echte oplossing, vindt hij. ,,Mensen staan niet voor hun plezier in de file, maar gaan naar hun werk om hun brood te verdienen. Je moet ze daarom faciliteren en niet pesten.’’
Ook kan de auto zo makkelijk een nieuwe melkkoe worden. Dat de prijs, eerst 3 cent, oplopend tot gemiddeld 6,7 per kilometer, in een wet wordt vastgelegd, maakt op Wilders weinig indruk. ,,De overheid kun je met dit soort dingen niet vertrouwen. Als er straks ineens 35 miljard euro per jaar nodig is, heb je kans dat een volgend kabinet de kilometerprijs laat oplopen tot 15 of 20 cent.’’
Oneerlijk vindt hij het ook dat alle belastingen straks in de kilometerprijs verwerkt zitten. Mensen met weinig geld die tweedehandsauto’s kopen, krijgen zo te maken met de aankoopbelasting BPM die nu alleen op nieuwe auto’s zit. Om nog maar te zwijgen over het ’spionagekastje’ dat iedereen in zijn auto krijgt, somt hij op. ,,Mensen willen niet dat het politbureau in de Trêveszaal kan weten waar ze heengaan.’’
Bron: Spits, 19 november 2009
Klik hier om het bericht te lezen op ElsevierFiscaal.nl
Klik hier om her bericht te lezen op Refdag.nl
<< vorige
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Ik kan niet anders zeggen dat het stuk mij uit het hart gegrepen is...............
De Volkskrant doet ook een duit in het zakje...........
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artik ... _rotkastje" onclick="window.open(this.href);return false;
De Volkskrant doet ook een duit in het zakje...........
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artik ... _rotkastje" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Oh, op die fiets

- Kasteel
- Berichten: 5441
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Deels met je eens, het betalen per km is zo gek niet, maar doen we toch eigenlijk al? Als het dan moet, waarom dan niet zoals bij bijv de Maut in Duitsland, dan kan je zelf kastje overwegen en anders gewoon bij pompje je tol betalen.Maus335i schreef:Dat is ook exáct de reden waarom ik positief sta tegenover kilometerheffing ansich. Ik betaal nu 860 euro per jaar wegenbelasting en heb iets van 21000 euro BPM betaald. De BPM schrijf ik in 4 jaar tijd zo'n 75% af, wat neerkomt op 4200 euro per jaar. De gemeente wil de gemiste inkomen gaan belasten en dat moest neerkomen op zo'n 200 euro per jaar. Per saldo betaal ik met het huidige systeem dus 4880 euro per jaar aan belasting. Volgens http://www.berekenkilometerprijs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zou ik per kilometer 0,0808 cent moeten betalen, wat neerkomt op 4040 euro per jaar gezien mijn huidige 50.000 km/per jaar die ik afleg.Andre schreef:M3 ---->>> 21 cent de km in 2018
Veyron ------>>>> 83 cent de km in 2018
Neem aan dat de CO2 tax incl BPM verdwenen is op aankoop dan.
Leuk rijden is dat voor je plezier. Kilometertje gereden 83cent.
De prijzen van auto s zullen in 2018 waarschijnlijk wel op nivo zijn wat ze nu kosten incl de rovers tarieven (bpm co2tax)
Rij ik minder, ben ik nóg goedkoper uit. Wissel ik vaker van auto, ben ik ook goedkoper uit want de BPM schrijft als een idioot af de eerste 2 jaar.
Als deze bedragen kloppen heb ik liever dat het gister is ingevoerd. Probleem is alleen dat het huidige voorstel te belachelijk voor woorden is over de manier waarop dat moet.
Punt blijft de 3 overige belangrijke punten
- privacy
- uitbaten op andere fronten (cjib/parkeren/etc)
- wordt grenzeloze melkkoe (prijs is slechts aanvang, zal fors toenemen als begroting niet sluit
In het beginsel gaat het inhouden dat ze meer inkomsten willen (meer dan MRB/slurptax/BPM bij elkaar), dan moet ook nog eens al deze veranderingen betaald worden (onderzoek/kosten van het gebruik/opstart/aanschaf etc).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Tijd om dit topic sticky te maken!
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
We gaan een speciaal subforum deel aanmaken, die gaat heten; http://www.redonzeprivacy.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar verhuizen we alle topics heen die over dit onderwerp gaan.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Stop de KM heffing NU! pag. 16 begint de ellende.
Wat mij zo tegen de borst stuit is dat de BV Nederland precies het tegenovergestelde doet van hoe een normaal bedrijf zou moeten functioneren. Als er ergens een tekort is gaat er gelijk gekeken worden waar ze nóg meer geld vandaan kunnen. Tegenover een bedrijf die gaat kijken waar bezuinigd kan worden.
Daar hoor je niemand over in Den Haag, kijken waar bezuinigd kan worden.
En Wilders schrijft dat de implementatie miljoenen gaat kosten, maar hij bedoel toch zeker miljarden?
Daar hoor je niemand over in Den Haag, kijken waar bezuinigd kan worden.
En Wilders schrijft dat de implementatie miljoenen gaat kosten, maar hij bedoel toch zeker miljarden?

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bokkepoot, EricYellow, frankie, Rnd en 9 gasten