circuitwagen?
- deep r
circuitwagen?
Vraag me eingelijk af wie er hier nu allemaal een 2e auto erbij hebben voor op het circuit?
En wie er het circuit op gaat met zijn prive (dagelijkse) auto.
Laatst gewijzigd door deep r op 20 feb 2006, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
Re: circuitwagen?
Ik heb de Audi als circuit-auto, de zwarte roadster als privé/circuit-auto en de grijze roadster als dagelijkse/zakelijke auto.deep r schreef:Vraag me eingelijk af wie er hier nu allemaal een 2`de auto erbij hebben voor op het circuit?
- Peter Tunissen
-
- Peter Tunissen
- René
@deep
Heb alleen andere remblokken (ferodo ds2500) andere remvloeistof en een andere stoel. Gaat prima.
Ga niet zo vaak naar het circuit, paar keer per jaar en dan meestal naar de ring.
Heb wel een 2e auto gehad voor het circuit nml een renault 5 GT Turbo, maar die ging zo vaak stuk dat ik em weggegeven heb.
Heb alleen andere remblokken (ferodo ds2500) andere remvloeistof en een andere stoel. Gaat prima.
Ga niet zo vaak naar het circuit, paar keer per jaar en dan meestal naar de ring.
Heb wel een 2e auto gehad voor het circuit nml een renault 5 GT Turbo, maar die ging zo vaak stuk dat ik em weggegeven heb.
- Peter Tunissen
- Stéphane
Inderdaad. Voor die prijs bouw je zelf niet zo'n kampioenschapswinnende auto op. Zelfde geldt in mindere mate ook voor mijn Audi, maar de verkoop daarvan gaat ook niet echt snel.Peter Tunissen schreef:Snap er ook niks van.
Voor dat geld bouw je zelf niks op in ieder geval.![]()
Misschien dat het geen kenteken mensen afschrikt, maar ja, van de andere kant als je toch een trailer hebt is het wel ideaal, geen gezeik met wegenbelasting of verzekeren. 8)
Voor die auto van Albèrt in ieder geval lastig om mee op de Ring te rijden tijdens Touristenfahrten, maar wel gelijk te gebruiken voor het echte werk natuurlijk

- René
Mijn "stoeltje"
[img:1600:1067]http://members.chello.nl/r.zwaag/gti/stoel1.jpg[/img]
[img:1600:1067]http://members.chello.nl/r.zwaag/gti/stoel2.jpg[/img]

[img:1600:1067]http://members.chello.nl/r.zwaag/gti/stoel1.jpg[/img]
[img:1600:1067]http://members.chello.nl/r.zwaag/gti/stoel2.jpg[/img]
- Jeroen
Dikke prima René zo'n stoeltje. Gaat je (dagelijkse) rijplezier met sprongen van vooruit. Ik mis zoiets eigenlijk wel een beetje in de daily driver.
Circuitauto is mijn BMW E30 325i, gestript, kooi, sperdiff en uiteraard ook 2 van die stoeltjes
Ik heb er ook een tijdje dagelijks mee gereden, en dat ging eigenlijk prima.
Circuitauto is mijn BMW E30 325i, gestript, kooi, sperdiff en uiteraard ook 2 van die stoeltjes

- Knot
Dikke stoel Rene.... maar niet lekker ermee op vakantie....
Ik ga met mn leaseauto gewoon de ring op, wil eigenlijk ook Zandvoort ermee rijden omdat het gewoon kan met die auto, niet al teveel vermogen maar wel een redelijk onderstel.
Al zou ik de 350Z voor de deur hebben ga ik nog liever met de GTC het circuit op omdat ik daar liever schade mee rij als met mn auto waar ik gek op ben dan.
Ik ga met mn leaseauto gewoon de ring op, wil eigenlijk ook Zandvoort ermee rijden omdat het gewoon kan met die auto, niet al teveel vermogen maar wel een redelijk onderstel.
Al zou ik de 350Z voor de deur hebben ga ik nog liever met de GTC het circuit op omdat ik daar liever schade mee rij als met mn auto waar ik gek op ben dan.
- Dennis Cavallino
BMW E34 535i met sper voor dagelijks gebruik en af en toe drift/circuitdagje en nurburgring.
BMW E30 Racer voor Zomeravondcompetitie samen met een vriend/sponsor. Dit is de auto waarmee ik voorheen op de Ring reed, circuits bezocht en ging driften. Nu alleen racen dus, vandaar volledig opnieuw opgebouwd. De auto is van Albert geweest, vandaar dat ie sowieso nooit verkocht wordt. Snap niet dat niemand zijn M3 wil hebben, voor de auto van Senna betalen ze ook miljoenen :!:
Verder deel ik een 525 24v (e34) voor drift/relatiedagen. En een Volvo 360 Cup, waar een vriend van ons in gaat rijden. Misschien dat ik zelf ook af en toe een race meepik.
924 Turbo racer wordt dit weekend hopelijk verkocht.
BMW E30 Racer voor Zomeravondcompetitie samen met een vriend/sponsor. Dit is de auto waarmee ik voorheen op de Ring reed, circuits bezocht en ging driften. Nu alleen racen dus, vandaar volledig opnieuw opgebouwd. De auto is van Albert geweest, vandaar dat ie sowieso nooit verkocht wordt. Snap niet dat niemand zijn M3 wil hebben, voor de auto van Senna betalen ze ook miljoenen :!:

Verder deel ik een 525 24v (e34) voor drift/relatiedagen. En een Volvo 360 Cup, waar een vriend van ons in gaat rijden. Misschien dat ik zelf ook af en toe een race meepik.
924 Turbo racer wordt dit weekend hopelijk verkocht.

- Peter Tunissen
- Dennis Cavallino
-
Ik ben op het moment bezig om een "circuitauto" op te bouwen/uit te kleden,was een Senator 24V,helaas is dat 24V overleden sinds vorig weekend dus ga ik over op 12V..minder kostbaar als het kapot loopt en daarom kan ik een blok in reserve leggen zodat ik binnen een paar uur weer kan rijden..
Maar vooralsnog vooral bezig om hem lichter te maken...
Maar vooralsnog vooral bezig om hem lichter te maken...
- Dennis Cavallino