Hier kookt mijn bloed van!!!
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Hier kookt mijn bloed van!!!
Heb em ook niet helemaal gekeken. Schandalig dat zulke zieke gasten vrij rondlopen op de wereld 
-
Metchu
goed nieuws? http://translate.google.com/translate?h ... 2F71531%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
mongolen!! Maar goed, dit komt dan toevallig op youtube, maar laten we de gruwelen die elke dag tegen mensen worden gedaan niet vergeten he!!!
mongolen!! Maar goed, dit komt dan toevallig op youtube, maar laten we de gruwelen die elke dag tegen mensen worden gedaan niet vergeten he!!!
-
Marco R.
Ongelovelijk.
Die arme hond
.
Die arme hond
-
HSR
Downforce Hans schreef:Wat een drukte zeg, was niet eens een rashond....................
Internet is serious business!
Vind het wel erg voor het beestje, zinloos geweld.
-
Tom
+1Marc RS4 schreef:Ik ga dus niet kijken......
- JP
...maar die gek zal heus gevonden worden. Dat is dan wel weer de kracht van interweb.
Anders volgend jaar na die rit naar die mooie weg in Roemenie (van Top Gear van zondag) maar ff door naar Litouwen
Anders volgend jaar na die rit naar die mooie weg in Roemenie (van Top Gear van zondag) maar ff door naar Litouwen
- Maus335i
Dit filmpje past totaal niet bij de titel, maar even wat nuance...
http://www.dumpert.nl/mediabase/705331/ ... _blij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lief
http://www.dumpert.nl/mediabase/705331/ ... _blij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lief
- Jan Visser
+1Maus335i schreef:sameArthur schreef:Noem me een watje... maar ik krijg echt tranen in de ogen als ik dat beestje hoor janken![]()
Zieke klootzakken!!
-
Tom
ja prachtig filmpje is datMaus335i schreef:Dit filmpje past totaal niet bij de titel, maar even wat nuance...
lief
- Knot
Ik hoopte nog op water maar dit is nog 100x zo erg. Hopelijk pakt een of andere gek of een organisatie zo'n vent.
Daarheen, sleepkabel om zn nek, achter de 328 en bij thuiskomst kijken wat er van m over is.
Daarheen, sleepkabel om zn nek, achter de 328 en bij thuiskomst kijken wat er van m over is.
- Sander
Ik kan dit als dierenliefhebber echt niet aanzien, ben dan ook maar gestopt bij 15sec .. brr alleen het idee al.
Voor zulke acties kan de Partij voor de Dieren van mij een stem krijgen! Aanpakken die lui!
Voor zulke acties kan de Partij voor de Dieren van mij een stem krijgen! Aanpakken die lui!
- Patrick van Wijngen
Ik ben niet echte en 'dierenliefhebber'. Vind ze wel leuk, maar hoef er zelf geen een te hebben.
Maar dit is echt ziek gewoon. Het maakt het gewoon nog erger dat de hond beneden op de grond ligt te piepen van de pijn.. had hij dan maar dood gevallen, had hij iig niet zoveel pijn gehad.
Ik zeg, trap z'n knieen de andere kant op en knik z'n ellebogen ook de verkeerde kant op en maak daar maar lekker een filmpje van.
Maar dit is echt ziek gewoon. Het maakt het gewoon nog erger dat de hond beneden op de grond ligt te piepen van de pijn.. had hij dan maar dood gevallen, had hij iig niet zoveel pijn gehad.
Ik zeg, trap z'n knieen de andere kant op en knik z'n ellebogen ook de verkeerde kant op en maak daar maar lekker een filmpje van.
- Martin van der Zwaard
Ik sla dit ook ff over. Heb wel zo'n idee wat er gebeurt. Die gast moeten ze een hele langzame dood geven.
- Louis
Ja heel erg, ik dacht dat er water zou zijn of een nog veel diepere afgrond dat ie gewoon dood zou zijn. Maar dit is een precies verkeerde hoogte, gewoon net niet dood.
Heb wel vaker zulk soort beelden gezien, altijd achteraf spijt dat ik ze bekeken heb.
Heb wel vaker zulk soort beelden gezien, altijd achteraf spijt dat ik ze bekeken heb.
- Jan Visser
Heb het filmpje ''helaas'' in het begin van de avond gezien en het staat nu nog op mijn netvlies geschreven.Louis schreef:Heb wel vaker zulk soort beelden gezien, altijd achteraf spijt dat ik ze bekeken heb.
Dieren liefhebbers moeten het filmpje dus ook gewoon niet zien!!!
- KW
Ik heb het filmpje gisteren of zo ook al gezien. Ik als dierenliefhebber ging gvd zowat over m'n nek
werd er echt letterlijk (!) misselijk van.
gvd stel smerige ^$%&^@%^$# *censuur*. Ik durf me serieus niet uit te laten over wat zulke dingen aan verwoording bij me oproepen.
Ik hoopte zo erg te zien dat die gast er zelf achteraan ging, maar nee helaas, ze stonden alleen te lachen. Zelfs een nekschot is veel te goed voor ze. Gevangenisstraf ook. Hierboven zijn al een paar toepasselijkere dingen genoemd die enigeszins op z'n plaats zijn.
Echt, wat hoop ik dat die gasten met z'n allen snel worden opgepakt en zwaar gemarteld!
gvd stel smerige ^$%&^@%^$# *censuur*. Ik durf me serieus niet uit te laten over wat zulke dingen aan verwoording bij me oproepen.
Ik hoopte zo erg te zien dat die gast er zelf achteraan ging, maar nee helaas, ze stonden alleen te lachen. Zelfs een nekschot is veel te goed voor ze. Gevangenisstraf ook. Hierboven zijn al een paar toepasselijkere dingen genoemd die enigeszins op z'n plaats zijn.
Echt, wat hoop ik dat die gasten met z'n allen snel worden opgepakt en zwaar gemarteld!
- Hans
Deze hond heeft een beter baasje getroffen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/706221/ ... ondje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dumpert.nl/mediabase/706221/ ... ondje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- wjn
Dit soort dingen moet je gewoon niet kijken. Doe ik dus ook niet.
Idiote sites als Flabber enzo zetten het erop vanwege de "kijkcijfers" --> inkomsten dus.
Jammer, maar het is "vraag" en "aanbod" zoals dat zo leuk heet, toont aan hoe de wereld in elkaar zit.
Idiote sites als Flabber enzo zetten het erop vanwege de "kijkcijfers" --> inkomsten dus.
Jammer, maar het is "vraag" en "aanbod" zoals dat zo leuk heet, toont aan hoe de wereld in elkaar zit.
- Peric
Ik heb 'm ook express niet gekeken, dit soort dingen blijven in m'n kop hangen.
En Hans, geintje of niet, vind je commentaar niet kunnen..
- Tristan
Hoop dat er een razzia naar die vent gestart wordt. Dan kopie doen met wat hij met de hond deed. Niet meteen doodvallen, eerst laten lijden en als hij nog niet dood is, opnieuw gooien.
- Downforce Hans
Ach, ik dacht laat ik de boel is een beetje wakker schudden en dat jij dat niet vind kunnen kan ik niet echt mee zitten.Peric schreef:Ik heb 'm ook express niet gekeken, dit soort dingen blijven in m'n kop hangen.
Wat ik erg vreemd vind is de ophef over deze ene hond.
Mijn vriendin heeft ook een hond en ik ben ook een dieren liefhebber maar deze ophef vind ik eigenlijk nergens over gaan.
Hoe vaak per dag gebeuren deze dingen denk je?
Kijk je wel eens tv of ga je naar de film, daar zie hoe beren hun nagels worden uitgetrokken om dan vervolgens met honden te moeten vechten.
Dansende beren die op hete platen staan en beren die gevangen worden gehouden met een drain in hun pens zodat er constant gal wordt afgetapt omdat er over in de wereld van die mafkanen zijn die dan denken dat ze een erectie van een uur of 5 kunnen hebben.
Iedereen heeft die filmpjes gezien hier op het forum, maar hoeveel hebben er die in dit topic reageren een donatie gedaan om dit te fenomeen uit te roeien?
Ik denk niemand.......of heb jij dat toevallig wel gedaan?
Dus al die ophef die natuurlijk wel terecht is vind ik nu opeens een beetje overdreven......
Stort een paar euro op de rekening van het iwsp of zoiets dergelijks, dan doe je er tenminste iets aan.............
Grtz,Hans
- Niels
- Auto: Prius+
Check!Downforce Hans schreef: Stort een paar euro op de rekening van het iwsp of zoiets dergelijks, dan doe je er tenminste iets aan.............
Grtz,Hans
Goede post verder en WJN slaat ook een spijker recht op de kop...
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Telegraaf:
De hond die van een brug werd gegooid door een dierenbeul maakt het naar omstandigheden redelijk. Het beestje werd gevonden door een voorbijganger. Bij een dierenarts bleek de hond diverse botbreuken te hebben.
De politie is op zoek naar de eigenaar van de viervoeter. De jongen die de hond gooide zou inmiddels zijn geïdentificeerd.
Op diverse internetsites dook dinsdag een schokkende video op, waarop was te zien hoe een man een hond van een brug gooide. Op de beelden is te zien hoe een man met de hond onder zijn arm over een brug loopt terwijl hij wordt gefilmd door twee andere mannen. De man gooit de hond naar beneden, waarna het arme dier gewond en jankend op de grond blijft liggen. Vervolgens stopt de cameraman met filmen.
Woedende dierenliefhebbers startten online een grote klopjacht. Het incident zou in Litouwen hebben plaatsgevonden en op diverse sites verscheen al een naam van de mogelijke dader. Daarnaast verschenen er links naar sociale websites waar de man zou zijn aangemeld.
- Maus335i
Damn, fijn om te lezen datie gevonden is 
@Hans, je hebt in weze helemaal gelijk. Iedereen weet dat dit over de hele wereld gebeurd, maar dat keurt het natuurlijk niet goed. Ik denk trouwens dat veel mensen (in ieder geval ik) beetje agressief en tegelijk verdrietig worden van zo'n filmpje en dat ff van zich af willen schrijven. "Ophef" wil ik het niet noemen, tis meer afreageren.
@Hans, je hebt in weze helemaal gelijk. Iedereen weet dat dit over de hele wereld gebeurd, maar dat keurt het natuurlijk niet goed. Ik denk trouwens dat veel mensen (in ieder geval ik) beetje agressief en tegelijk verdrietig worden van zo'n filmpje en dat ff van zich af willen schrijven. "Ophef" wil ik het niet noemen, tis meer afreageren.
- JP
Benieuwd hoe ze zo iemand in Litouwen aanpakken...
@ Hans; Ik steun wel al de walvissen
@ Hans; Ik steun wel al de walvissen