ahmet stelt zich voor
-
Re: ahmet stelt zich voor
Waarom zou je op hogere snelheid DVD willen kijken? Neem aan dat het dan toch niet voor jezelf is he...?
-
hij gaat op vakantie met de wagen, als je dan onderweg in duitsland aan het knallen bent met dat ding, moeten de kinderen op de achterbank wel lekker dvd'tje kunnen kijken 8) 8)
-
haha inderdaad 8)
nog iemand over dat parktronic systeem?
nog iemand over dat parktronic systeem?
- Ronno
op ebay en dergelijke naar een OEM mercedes set zoeken misschien?
- 2000USA
Mooie wagen, fantatisch zo'n CLS!
Bumpers met sensoren zijn vast wel aan te komen (wellicht zelfs AMG?), maar met name de schermpjes etc in het interieur en de programmering zal wel het probleem zijn. Als alleen achter voldoet zou je met een setje van Bosch uitkunnen, kunnen ze ook mooi in de bumper verwerken, en krijg je een kastje met ledjes/geluid in het interieur.
Bumpers met sensoren zijn vast wel aan te komen (wellicht zelfs AMG?), maar met name de schermpjes etc in het interieur en de programmering zal wel het probleem zijn. Als alleen achter voldoet zou je met een setje van Bosch uitkunnen, kunnen ze ook mooi in de bumper verwerken, en krijg je een kastje met ledjes/geluid in het interieur.
-
halloo mensen, ik ben er een tijdje tussenuit geweest..
ik ga morgen kijken naar een e39 m5... hij is uit '99 en hij heeft zo een 180k gelopen. verder heeft die wel sinds aankoop alles laten onderhouden en boekjes zijn dus compleet en hij heeft net apk en een grote beurt gehad. zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij deze auto?
ik had nog een 106gti staan, deze mag ook de deur uit als iemand interesse heeft kan ik hem voor een goede prijs wegdoen..
mvg,
ahmet
ik ga morgen kijken naar een e39 m5... hij is uit '99 en hij heeft zo een 180k gelopen. verder heeft die wel sinds aankoop alles laten onderhouden en boekjes zijn dus compleet en hij heeft net apk en een grote beurt gehad. zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij deze auto?
ik had nog een 106gti staan, deze mag ook de deur uit als iemand interesse heeft kan ik hem voor een goede prijs wegdoen..
mvg,
ahmet
- Robertdj
<kijkt of z'n auto er nog staat> Sorry, inkoppertje
E39 M5 is echt een schitterende wagen, ik hoop voor je dat het hem wordt, succes!
E39 M5 is echt een schitterende wagen, ik hoop voor je dat het hem wordt, succes!
-
WhoehahahaRobertdj schreef:<kijkt of z'n auto er nog staat> Sorry, inkoppertje

-
haha grapjas..:p
nja ik hoop ook dat hij in goede staat is, wat ik wel minder vind is dat hij 180K gelopen heeft..maar ik denk wel dat deze auto's dat makkelijk aankunnen..toch?
en hier dan een foto van de 106 gti voor de geinteresseerden
edit: wat ik wel moet vermelden, de 106 heeft aan de linker kant aan de scherm net boven het spatbord wat schade, maar dit is niet echt storend en heb er dan ook nooit zin in gehad om dit te laten maken.. schijnt dat het niet zo veel kost om zo een scherm te kopen op marktplaats (30 euro ong?) en dan te laten spuiten en het is maar een kleine deel..
nja ik hoop ook dat hij in goede staat is, wat ik wel minder vind is dat hij 180K gelopen heeft..maar ik denk wel dat deze auto's dat makkelijk aankunnen..toch?
en hier dan een foto van de 106 gti voor de geinteresseerden
edit: wat ik wel moet vermelden, de 106 heeft aan de linker kant aan de scherm net boven het spatbord wat schade, maar dit is niet echt storend en heb er dan ook nooit zin in gehad om dit te laten maken.. schijnt dat het niet zo veel kost om zo een scherm te kopen op marktplaats (30 euro ong?) en dan te laten spuiten en het is maar een kleine deel..
- Bijlagen
-
- gti+cls
- cls+gti.jpg (57.98 KiB) 1611 keer bekeken
-
Wat kost dat 106'je?
- Robertdj
Het is nog dezelfde kleur ook 
Anyway, fraaie auto's. Vanwaar de overstap van diesel naar een (flinke) benzine?

Anyway, fraaie auto's. Vanwaar de overstap van diesel naar een (flinke) benzine?
- duifjes.com
Mercedes is niet mijn merk maar een CLS is gewoon erg mooi.....toppie! en welkom
-
hehe wie heeft het over een overstap?
de cls blijft lekker staan hoor, alleen de gti gaat de deur uit en daar is de m5 voor in de plaats gekomen, heb hem vandaag opgehaald..
super auto!
dankjewel duifje
de cls blijft lekker staan hoor, alleen de gti gaat de deur uit en daar is de m5 voor in de plaats gekomen, heb hem vandaag opgehaald..
super auto!
dankjewel duifje
- Jurriuit
Haha, van een 106 naar een M5.
Je kunt slechtere keuzes maken
Je kunt slechtere keuzes maken

-
Hallo Ahmet
Je Mercedes ziet er echt gaaf uit!!
en op de foto te zien lijkt het alsof je uit Nijmegen komt
klopt dat .
Je Mercedes ziet er echt gaaf uit!!
en op de foto te zien lijkt het alsof je uit Nijmegen komt
klopt dat .
-
ja dat klopt idd, jij ook?
- Hugo Bos
Een E39 M5 en een CLS. De m5 is mijn favoriere sedan, gevolgd door de cls. Heel mooi wagenpark heb je Ahmet!
-
nee ik woon zelf in Groesbeek maar ga vaak naar Toko Rinus 
dat is zo te zien bij jou in de buurt hoop jou wagenpark binnenkort in het echt te zien.

dat is zo te zien bij jou in de buurt hoop jou wagenpark binnenkort in het echt te zien.