:oMichel Huisman schreef:Mmm nee heb ik niet gezien.
[13-14-15 november 2009]DF Ring Academy deel III, NAPRATEN!
-
Re: [13-14-15 november 2009]DF Ring Academy deel III
- Ben_968CS
Iets minder Parkplatz Posen, Ruben 
@ Michel: mooie foto's! En dank voor je plaatsen

@ Michel: mooie foto's! En dank voor je plaatsen

- Hielke
Zit daar een camera in de auto van Ruben?
Zo ja, heeft die camera ook opnamen gemaakt?
Prachtige "spiegelbeeld" foto's van Ruben en Ilija.
Heb je de klok ook laten meelopen in die GTI rondjes Ilija?
Zo ja, ben je onder de 10 minuten BtG gebleven?

-
Iemand nog foto's gemaakt van een niet zo spannende Vulva C30, donkergrijs.
- Christiaan van H.
check mijn verslaghugo schreef:Iemand nog foto's gemaakt van een niet zo spannende Vulva C30, donkergrijs.
Zal vanavond eens kijken of ik je er nog vaker op heb staan
- Christiaan van H.
2 maal:Christiaan van H. schreef:check mijn verslaghugo schreef:Iemand nog foto's gemaakt van een niet zo spannende Vulva C30, donkergrijs.
Zal vanavond eens kijken of ik je er nog vaker op heb staan
-
Die apparaten die je bij mij ziet zijn mijn performancebox en mijn tomtom. Ik gebruik de performancebox vaak alleen nog om mijn snelheid duidelijk af te kunnen lezenHielke schreef:Zit daar een camera in de auto van Ruben?

Goede vraag over Ilja. Hij reed voor mijn gevoel iig lekker door en met een goede flow. Snelheid op rechte stukken was ook hoger dan ik durfde met de 130i :o Maar dat ligt aan mij

- Ruud Hulsegge
Ruben schreef:ZoietsMichel Huisman schreef:uhhh mja, wat voor auto rij je ?![]()
Tering wat een lelijk apparaat! Nou ik zal je er vanaf helpen, bied je er 10k voor

- Ruud Hulsegge
Ik zie nu pas dat ik in een belgische auto heb gezeten bij Hugo.
Hugo hoe komt dat jij met een belgisch kenteken rijd manneke?
- De Sjack
Man, Man, Man, wat een gaaf weekend was dat !! :banaan:
Ben een jaar of 10 geleden ooit es bij de F1 op de Ring geweest, maar was vergeten hoe verschrikkelijk mooi de omgeving daar wel is.
Vrijdagmorgen alle zeilen bijgezet om op tijd van de zaak weg te kunnen, natuurlijk storing
maar kon toch nog mooi op tijd gaan rijden.
Onderweg een keer of 7 gestopt om wat te schroeven aan m'n nieuwe onderstel, moet tenslote wel wat proberen.
Was te vroeg bij het pension, dus de buurt wat rondgereden, hmm, wat een gave weggetjes daar zeg...
Amay, wat is dat, auto nu al kapot
? Ik hoorde namelijk een knap irritant gepiep bij het voorwiel vandaan. Snel weer naar het pension, krik eronder en wiel eraf.
Na wat speuren bleek dat anti-vuildingplaatvanstaal? wat aan de binnenkant bij de remschijf zit, tegen de schijf aan te lopen.
Waarschijnlijk met het monteren van het onderstel geraakt, voorbereid zoals een echte Subaru rijder
had ik natuurlijk een grote tang bij me, even wat wrikken en klaar alweer.
Aha, motorgeronk.....
Machtig mooie, hemelsblauwe Porsche komt er aan rollen, alhoewel ik zeker ben dat ik zo;n heldere hemel nog nooit in NL heb gezien, echt een geweldige kleur.
Ook een verd*md leuke Mini, een M3 om
op te worden, nog een Porsche met een wel zeer imponerend mooi geluid, hé nóg een mooie Sub en wat is dat?
Een BMW die alle APK regels echt tot de max toe heeft uitgerekt, tja, als je erdoor komt terwijl je grootlicht op dezelfde schakelaar zit als de ruitensproeier...
Van de gelegenheid wel gebruik ervan gemaakt om als bijrijder met deze BMW mee te mogen, dan smelt je echt wel voor zo'n hardcore racer, oke, drifter eigenlijk.
Aha, de Alfa was als laatste natuurlijk binnen. Wat een geweldig mooi autopark zo.
Zaterdag nog een verdwaalde dame met een kart, of was het een Lotus?
zich er aan toegevoegd.
Vanzelfsprekend even kennis maken met iedereen, maar ook eerst even wat eten.
Oke, Pizza's zijn groot daar, maar een XL ?

Allé, Zaterdag was de baan gesloten ivm met een rally aldaar, daar maar eens even gaan kijken.
Dat viel wat tegen, koud en nat ook nog, dus op naar Ron Simons, even vergapen aan de toch wel mooie auto's die er tussen staan.
Museumpje pakken, best gaaf, maar heeft niks met de Ring te maken, overigens wel een erg vette busrit meegereden.
"s avonds naar de volgende, trouwens "betere" pizzeria, waar niemand een XL portie aandurfde ?
Inmiddels ook nog wat "nieuw" bloed aangeschoven, waarna we de stad maar zijn ingegaan.
Meeste is al wel beschreven hier:

Was erg gezellig, maar ik was broken, heel de week om 04:00 uit bed en wilde toch de zondag ook nog meemaken,
dus als een oud mannetje om een uur of 24:00 richting hotel.
Eindelijk Zondagmorgen richting de Nordschleife :playcar:
Eerst een paar rondes mee met Peter-Paul, jemig, wat gebeurt me hier dan?
Er was me verteld dat er wat niet geheel duidelijk te zien, bochten in zaten, maar ehm, welke bocht is dan wel duidelijk waar je gaat uitkomen....
Top uitleg van Peter-Paul, zeer duidelijk verteld wat je vooral niet moest doen, na het zien van een auto welke afgesleept werd twijfelde ik daar ook niet meer aan.
Kom op, koffie erin gooien en nu zelf aan het werk. Vanzelfsprekend met Peter-Paul ernaast, natte baan, dus erg rustig aan.
"Lijnen leren, lijnen leren, lijnen leren, verongelukken kan later ook nog....
Paar ronde's gedaan, eerst maar even afkoelen, auto niet, ikke zelf des te meer.
We zijn nu hier, dus rijden met dat hok. Peter ernaast, heb een paar keer gekeken of ie niet in slaap gevallen was, maar hij hield me toch wel goed in de smiezen.
Euh Eric, remmen? korter insturen, let op de idealelijnpunten op het asvalt, die bocht loopt door, hoog insturen, laat hem maar in de carrousell vallen.
Pff, nu toch wel even uitpuffen hoor, even tot rust komen en dat enorme stuk asfalt even verwerken.
Sjonge, wat voel ik me klein op die baan, aan alles zie je gewoon dat je echt veel respect voor de track moet hebben,
anders vreet ie je gewoon op en kun je in het beste geval nog worden afgesleept.
Inmiddels een droge lijn ontstaan, nog even de laatste 3 rondes van m'n kaart opgemaakt, zonder instructeur, wel echt rustig aan, puur om de baan te leren kennen.
Al met al 11 rondes gedaan, nee, niet snel, gewoon om te wennen daar, tank was dan ook leeg.
Ehm, Berthil, wat is dat voor een Mini? Ik durf het bijna niet vragen maar mag ik even...... mee met je?
Allemamachies Adriaantje, dat gaat van kiet !!
Wat een grip, tuurlijk semi's eronder, aaaargh, daar zit een bocht !!
Nee hoor, geen enkel beetje angst gehad, hij gaat gewoon smerig hard rond en de rijder heeft hem perfect onder controle.
Nu is me ook direct duidelijk wat iedereen zo enorm aan de ring trekt, dat veelal blind een bocht in gaan, snoeihard eruit komen, omhoog, omlaag, wow
I'm in love MINI
kleine krachtpatser
Jongens en dame, ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad, m'n mondhoeken bijna gescheurt van het lachen.
Instructeurs enorm bedankt voor jullie inzet en delen van ervaring.
Ruud, ik moet echt nog even met je meerijden hoor, ben het glad vergeten, tijd vliegt als je Driving-Fun hebt
Special
to Peter, je trekt die kar toch maar even, geweldig dat je dit doet !!
Wat een gave DF-ers allemaal !!!
Ben een jaar of 10 geleden ooit es bij de F1 op de Ring geweest, maar was vergeten hoe verschrikkelijk mooi de omgeving daar wel is.
Vrijdagmorgen alle zeilen bijgezet om op tijd van de zaak weg te kunnen, natuurlijk storing

Onderweg een keer of 7 gestopt om wat te schroeven aan m'n nieuwe onderstel, moet tenslote wel wat proberen.
Was te vroeg bij het pension, dus de buurt wat rondgereden, hmm, wat een gave weggetjes daar zeg...

Amay, wat is dat, auto nu al kapot

Na wat speuren bleek dat anti-vuildingplaatvanstaal? wat aan de binnenkant bij de remschijf zit, tegen de schijf aan te lopen.
Waarschijnlijk met het monteren van het onderstel geraakt, voorbereid zoals een echte Subaru rijder

Aha, motorgeronk.....
Machtig mooie, hemelsblauwe Porsche komt er aan rollen, alhoewel ik zeker ben dat ik zo;n heldere hemel nog nooit in NL heb gezien, echt een geweldige kleur.
Ook een verd*md leuke Mini, een M3 om

Een BMW die alle APK regels echt tot de max toe heeft uitgerekt, tja, als je erdoor komt terwijl je grootlicht op dezelfde schakelaar zit als de ruitensproeier...

Van de gelegenheid wel gebruik ervan gemaakt om als bijrijder met deze BMW mee te mogen, dan smelt je echt wel voor zo'n hardcore racer, oke, drifter eigenlijk.
Aha, de Alfa was als laatste natuurlijk binnen. Wat een geweldig mooi autopark zo.
Zaterdag nog een verdwaalde dame met een kart, of was het een Lotus?

Vanzelfsprekend even kennis maken met iedereen, maar ook eerst even wat eten.
Oke, Pizza's zijn groot daar, maar een XL ?
Allé, Zaterdag was de baan gesloten ivm met een rally aldaar, daar maar eens even gaan kijken.
Dat viel wat tegen, koud en nat ook nog, dus op naar Ron Simons, even vergapen aan de toch wel mooie auto's die er tussen staan.
Museumpje pakken, best gaaf, maar heeft niks met de Ring te maken, overigens wel een erg vette busrit meegereden.
"s avonds naar de volgende, trouwens "betere" pizzeria, waar niemand een XL portie aandurfde ?

Inmiddels ook nog wat "nieuw" bloed aangeschoven, waarna we de stad maar zijn ingegaan.
Meeste is al wel beschreven hier:
Was erg gezellig, maar ik was broken, heel de week om 04:00 uit bed en wilde toch de zondag ook nog meemaken,
dus als een oud mannetje om een uur of 24:00 richting hotel.
Eindelijk Zondagmorgen richting de Nordschleife :playcar:
Eerst een paar rondes mee met Peter-Paul, jemig, wat gebeurt me hier dan?
Er was me verteld dat er wat niet geheel duidelijk te zien, bochten in zaten, maar ehm, welke bocht is dan wel duidelijk waar je gaat uitkomen....

Top uitleg van Peter-Paul, zeer duidelijk verteld wat je vooral niet moest doen, na het zien van een auto welke afgesleept werd twijfelde ik daar ook niet meer aan.
Kom op, koffie erin gooien en nu zelf aan het werk. Vanzelfsprekend met Peter-Paul ernaast, natte baan, dus erg rustig aan.
"Lijnen leren, lijnen leren, lijnen leren, verongelukken kan later ook nog....
Paar ronde's gedaan, eerst maar even afkoelen, auto niet, ikke zelf des te meer.
We zijn nu hier, dus rijden met dat hok. Peter ernaast, heb een paar keer gekeken of ie niet in slaap gevallen was, maar hij hield me toch wel goed in de smiezen.
Euh Eric, remmen? korter insturen, let op de idealelijnpunten op het asvalt, die bocht loopt door, hoog insturen, laat hem maar in de carrousell vallen.
Pff, nu toch wel even uitpuffen hoor, even tot rust komen en dat enorme stuk asfalt even verwerken.
Sjonge, wat voel ik me klein op die baan, aan alles zie je gewoon dat je echt veel respect voor de track moet hebben,
anders vreet ie je gewoon op en kun je in het beste geval nog worden afgesleept.
Inmiddels een droge lijn ontstaan, nog even de laatste 3 rondes van m'n kaart opgemaakt, zonder instructeur, wel echt rustig aan, puur om de baan te leren kennen.
Al met al 11 rondes gedaan, nee, niet snel, gewoon om te wennen daar, tank was dan ook leeg.
Ehm, Berthil, wat is dat voor een Mini? Ik durf het bijna niet vragen maar mag ik even...... mee met je?
Allemamachies Adriaantje, dat gaat van kiet !!
Wat een grip, tuurlijk semi's eronder, aaaargh, daar zit een bocht !!
Nee hoor, geen enkel beetje angst gehad, hij gaat gewoon smerig hard rond en de rijder heeft hem perfect onder controle.
Nu is me ook direct duidelijk wat iedereen zo enorm aan de ring trekt, dat veelal blind een bocht in gaan, snoeihard eruit komen, omhoog, omlaag, wow

I'm in love MINI

Jongens en dame, ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad, m'n mondhoeken bijna gescheurt van het lachen.
Instructeurs enorm bedankt voor jullie inzet en delen van ervaring.
Ruud, ik moet echt nog even met je meerijden hoor, ben het glad vergeten, tijd vliegt als je Driving-Fun hebt

Special

Wat een gave DF-ers allemaal !!!
- Ben_968CS
Ojee, daar gaan we! Da's nog 1 van de nettere foto's...De Sjack schreef:

Goed verhaald D'en Sjack! Was super om je er bij te hebben :banaan:
- Ruud Hulsegge
Gaan die gasten een beetje naar een vlimpje kijken bij de Nurburgring.
Dan ben je leip.

Dan ben je leip.
- Ben_968CS
Vooral die gast met dat witte shirt, echt leip
Capuchon niet voor niets op: 4D Peter T. Cinescope 

- Ben_968CS
Um nee, Hugo.hugo schreef:Iemand nog foto's gemaakt van een Vulva, donkergrijs.

-
Mooi verhaal De Sjack! En bedankt voor die foto... mischien kan ik hiermee solliciteren Inne?
ff wat pics van me phone... de rest lukt nog niet

- Bijlagen
-
- casper t spookje en vwk met "polish suitcase"
- DSC00200_edited.JPG (887.08 KiB) 1538 keer bekeken
-
- pizzatime, check het ongeloof en verbazing....
- DSC00199_edited.JPG (685.18 KiB) 1546 keer bekeken
- Ruud Hulsegge
Ron, Ben en Hans konden hier nog lachen. Later hoorden we ze alleen nog maar zuchten. 

- vwk
Glenn Nassy schreef:Mooi verhaal De Sjack! En bedankt voor die foto... mischien kan ik hiermee solliciteren Inne?
vwk schreef: Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo de weg kwijt was. Met Peter-Paul naar het pension gegaan, maar dat hele verhaal van de kapstok écht niet meegekregen.![]()

100% Glenn, waar blijft de rest :banaan:
-
:drinking:
- Bijlagen
-
- geen commentaar ....
- DSC00199_edited.JPG (655.54 KiB) 1494 keer bekeken
- Dennis Cavallino

-
Ruud Hulsegge schreef:Ik zie nu pas dat ik in een belgische auto heb gezeten bij Hugo.
Dat komt omdat ik sinds mijn 4de officieel in Belgie woon. Dus daar gedomicilieerd ben. De BMW staat zodoende ook op Belgische plaat wat ook een Belgische APK betekend.

- martijnsud
Ziet er goed uit de foto's! Volgens mij hebben jullie je wel vermaakt overdag en s'avonds (
en
)
Ook leuk dat jullie Sabiene tegen kwamen

Ook leuk dat jullie Sabiene tegen kwamen

-
Ok dan nog wat foto's.
- Bijlagen
-
- erg fraai toerwagenkanon
- PICT0984.JPG (355.84 KiB) 1129 keer bekeken
-
- bezoek erlebniswelt
- PICT0983.JPG (287.63 KiB) 1128 keer bekeken
-
- parkplatz posen zatrdag morgen
- PICT0978.JPG (318.6 KiB) 1131 keer bekeken
-
en deze nog 

- Bijlagen
-
- fun with the ladies
- PICT1000.JPG (356.47 KiB) 1122 keer bekeken
-
- hehee
- PICT1003.JPG (315.95 KiB) 1122 keer bekeken
-
- omdat je noemi nu al mist vwk
- PICT0999.JPG (351 KiB) 1119 keer bekeken
- Peter-Paul
Glenn, in een woord.: GEWELDIG!!!! :banaan:
-
Glenn, schitterende platen!
Zit al weer te schaterlachen achter mijn computerscherm. Wanneer is de volgende ring-trip 8) ?

Zit al weer te schaterlachen achter mijn computerscherm. Wanneer is de volgende ring-trip 8) ?