http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een teringlijder, van mij mag ie meteen achter die hond van de brug af gegooid worden.
Dacht precies hetzelfde toen ik het las. Dan staan er ook reacties bij van zo'n vent moeten ze opsluiten. Das veel te zacht, gewoon erachteraan gooien.duifjes.com schreef:WTF......geen woorden voor....hij mag blij zijn dat ik er toevallig niet bij was....hij was er achteraan gegaan.......
Of hij dat nu wel of niet voor de ogen van z'n kind doet. Zo'n gast moet je met z'n kop door het reclamebord knallen. Mag hopen dat ze zo'n gast een paar jaar achter slot en grendel zetten.JP schreef:ziek, ziek, ziek....maar helaas zijn er ook van die idioten in NL
Kippenvelverhaal:
Paar weken geleden tijdens een amateurvoetbalwedstrijd.
kind staat met jonge pup aan de lijn naar voetballende pap te kijken....Hond rukmt zich los en rent veld op.....
Een speler weet de lijn te grijpen met de pup eraan.....en slingert de pup MEERDERE malen tegen een reclamebord!!
bloed in het rond en pup blijft dood llggen. terwijl kinderen langs de lijn stonden....Speler is daarna door omstanders wel nog ff onder handen genomen.
Later bleek de doorgedraaide speler, de eigenaar vd hond tr zijn....die dit dus deed onder de ogen van zijn eigen kind....
Brrrrrr.....
sameArthur schreef:Noem me een watje... maar ik krijg echt tranen in de ogen als ik dat beestje hoor janken![]()
Zieke klootzakken!!
???Downforce Hans schreef:Wat een drukte zeg, was niet eens een rashond....................
Pardon??? Dit zijn geen leuke grappen....Hans......niet leuk.....Downforce Hans schreef:Wat een drukte zeg, was niet eens een rashond....................
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Gus en 22 gasten