Geert, kom d'r maar in.
Dat heet realiteitszin.... Zal best dat die bedragen en straffen ergens in het wetsvoorstel genoemd worden, maar dat betekent nog niet dat je dat bij een eerste of tweede "overtreding" direct aan je broek hebt hangen zoals in de Televaag gesugereerd wordt.. Aan dat soort straffen moet je denken bij herhaaldelijk en willens en wetens verstoren van de gegevens, ookwel frauduleus handelen genoemd. En dan hebben we het niet eens gehad over de bewijslast.Hans schreef:Hahaha, altijd leuk, van die wereldvreemde figuren die denken dat het allemaal wel me zal vallen.frankie schreef:Jongens, jongens, da's een bericht uit de Telegraaf he.....![]()
![]()
Even tussendoor: Schitterende Merecedes Duifjes.com, echt skitterend < op z'n DF's.duifjes.com schreef:
Alle begrip voor Rico, daar ging het me in m'n reactie niet om. Ging me erom dat het nuanceren van een bericht in een boulevard krantje waarin met boetes en gevangenisstraffen gesmeten wordt, niet iedereen gegeven isRico schreef:Frankie ik rij al 21 jaar zonder die dreiging, waarom moet dat nu ineens wel ????
Vrijheid in mobiele verplaatsing zie ik als een heilig goed. Die vrijheid word nu zwaar beknot.
De landelijke onvrede groeit gigantisch, en dit is nog maar bij de mensen die er mee bezig zijn. Moet je voorstellen als straks de massa het door krijgt.
Mijn stem gaat of naar de VVD of naar de PVV. Ik reken op mijn manier wel af.
Robin schreef:OUD NIEUWS![]()
Auto's van vóór 1987 hoeven niet zo'n kastje.
*Gaat op zoek naar Porsche 959*
duifjes.com schreef:Wat is de volgende stap....een kastje in je huis???...........
Rico schreef:Ja leuk en aardig, maar ik wil helemaal niet in een 25 jaar oude auto rijden.
Denk wel dat ik straks een motor ga kopen..mijn autoliefhebberij zal ik verschuiven naar motorliefhebberij..
Tom schreef:Een moddervette dikke amerikaan met pruttelende V8 lijkt me wel wat
Maar verder met Rico eens. Ouwe meuk zit ik ook niet op te wachten
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten