waarom? Heel simpel de techniek is niet feilloos. EN je begaat een misdrijf als je met niet werkende techniek gaat rjden. Je kunt er de gevangenis voor in gaan (ja die wet is allang en breed dichtgetimmerd).frankie schreef:@ N!co: Gaat mij er met de bovenstaande vraag niet over of iemand het WEL of GEEN probleem vindt, maar WAAROM iemand het een probleem vindt. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk uit te leggen?
@ Peric: Euhm, daar denk ik nog even over.![]()
Frankie, straks moet jij weg, je kind is behoorlijk ziek, naar het ziekenhuis geen tijd wil je verspillen, maar dan blijkt je GPS kastje een storing te melden. Als je gaat rijden bega je dus een misdrijf.
En ja soep word heet gegeten, want fout is fout dat staat immers in de wet.
Ik begrijp werkelijk niet dat men hier licht over denkt. Ik zelf woon op platteland ben 100 procent afhankelijk van de auto wil ik ergens komen. Nu heb ik altijd die vrijheid, straks heb ik een zwaard ca. Damocles boven me hangen omdat ik me vervoersgebeuren volledig afhankelijk moet laten zijn van een kastje.
Over de automatische incasso's voor te hard rijden maar te zwijgen. Dit plan is in en in slecht. Dit mogen we als burgers nooit toestaan.