Mooi dat iedereen veel plezier heeft gehad

Alleen jammer dat jullie niet in het lekkerste restaurant hebben gegeten

Inderdaad leuke foto's Christiaan
Daar hoeft toch niet telkens op doorgegaan te worden?stefan740 schreef:Op een niet SKRD manier![]()
Mooi rondje. Had je je camera iets ingezoomed of zo? Nadeel is dat het beeld zo smal is en je in de bochten niet ziet waar je heen gaat. Voordeel is dat zo wel veel beter de scherpte van de bochten en de enorme hoogteverschillen zichtbaar worden(helaas houd de camera het voor gezien voordat het rondje afgelopen is)
Waarom niet!? Het blijft de mop van het jaar! Vorig weekend goed zitten opletten op rode kartpakken..KW schreef:Daar hoeft toch niet telkens op doorgegaan te worden?stefan740 schreef:Op een niet SKRD manier![]()
![]()
)
Vraag aan de gemiddelde Nederlander wat ze van iemand vinden die een auto koopt zonder: dak,deuren,radio,kofferbak etcHans GP schreef:Waarom niet!? Het blijft de mop van het jaar! Vorig weekend goed zitten opletten op rode kartpakken..KW schreef:Daar hoeft toch niet telkens op doorgegaan te worden?stefan740 schreef:Op een niet SKRD manier![]()
![]()
)
Ik kan er nog steeds niet over uit waarom iemand met slechts 20 rondjes ring, les durft te geven.. dan ben je niet goed!
InderdaadDownforce Hans schreef: Vraag aan de gemiddelde Nederlander wat ze van iemand vinden die een auto koopt zonder: dak,deuren,radio,kofferbak etc
Ik denk dat ze zeggen"dan ben je niet goed"
Marius op een ander forum schreef: Ik was even gestopt om te vlaggen bij een ongeluk in hatzenbach. Daarna de vlag weer achterin gegooid, klep (volgens mij) dichtgedaan en weer gaan rijden. Op een gegeven moment roken Chris en ik uitlaatgassen. En kesselchen omhoog zat er helemaal geen power meer in. Toen keek ik achterom en kwam erachter dat de klep openstond, ROFL. Anyway, even gestopt onderaan steilstreckekure en dichtgedaan. Gelukkig niets verloren onderweg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten