geekTom schreef:Single player uitgespeeld. Vet vet vet spel!!
(back at ya:P )
geekTom schreef:Single player uitgespeeld. Vet vet vet spel!!
dat moet niet anders dan een lucky shot zijnRené130i schreef:SP ook uitgespeeld zaterdag. Erg vet.
Multiplayer is ook top. Mijn steamnaam is "aard2k4" trouwens.
Check dit :
Doe mij is invitenRené130i schreef:Heeft ook wel zijn voordelen dit systeem. Ik had afgelopen weekend thuis wat vrienden (8 man lol). We gaan altijd lannen als er een nieuwe cod uitkomt. Je maakt een lobby aan, invite 8 man, drukt op find oid en je zit als 1 team in een public, super.
Ja PC gamer heMetchu schreef:OH MY GOD! vette throw!!!![]()
Zeker vet maar von de lengte of Single Player wat kortTom schreef:Single player uitgespeeld. Vet vet vet spel!!
Robin, ik neem aan dat je het over de special ops missie hebt?Robin schreef:Ik zit nu in de sneeuw en moet die herdershonden etcelimineren, gaat mij te vaak fout...iemand een hint/walkthrough?.![]()
Wat een loser!René130i schreef:Ja PC gamer heMetchu schreef:OH MY GOD! vette throw!!!![]()
Deze al gezien? Christ...
Nee gewoon single player verhaal, in special ops heb ik er ook best moeite mee met die köthonden.Downforce Bjorn schreef:Robin, ik neem aan dat je het over de special ops missie hebt?Robin schreef:Ik zit nu in de sneeuw en moet die herdershonden etcelimineren, gaat mij te vaak fout...iemand een hint/walkthrough?.![]()
Zo ja, bij de start gelijk beginnen lopen naar de rechterkant van het speelveld. Als je de zaklampen van de 2 vijanden ziet gelijk gaan liggen in een van de bosjes en ze gewoon voorbij laten lopen.
Daarna gelijk weer lopen tot je de eerste hond tegenkomt en weer gaan liggen. Altijd wachten tot je niet meer dan 2 man/1 man en een hond ziet. Die kan je dan rustig neermaaien. Als het goed is, krijg je ook een commentaar.
Ik zou zeggen, gewoon rustig aan (tijd boeit niet) en dan kom je der wel. Mooie is dat al de patrouilles altijd dezelfde route lopen.
Mike Spanjersbergh schreef:over dat mes wat ik in je rug gooide hoor ik je dan weer niet he...
wtf...indobesar schreef:Wat een loser!René130i schreef:Ja PC gamer heMetchu schreef:OH MY GOD! vette throw!!!![]()
Deze al gezien? Christ...
EmoVLA schreef:x2, wtf is zijn probleem.. uber puber.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten