Kan zomaar voorbij zijn

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Kan zomaar voorbij zijn

Bericht door Wouter81 » 07 nov 2009, 22:12

Vage week. :shock: Paar weken geleden een nieuwe buurvrouw gekregen, huis hiernaast. Bedacht me vorige week maandag dat ik haar nog niet eens gezien of gesproken had, ze had zichzelf nog niet voorgesteld oid. Afgelopen dinsdag echter ineens 2 ambulances voor de deur van de buurvrouw. Hartstilstand, einde oefening, dood. Vrouw van 54, net gescheiden, haar dochter was erbij toen het gebeuerde. Ik kwam thuis van m'n werk, allemaal verdrietige familie. Paar woorden mee gewisseld, al heb ik de vrouw nooit gezien of gesproken dus.

10 Mins geleden telefoon van m'n vader. We zijn beide lid van een lokale biljartvereniging, elke donderdag onze vaste biljartavond waar we een competitie spelen, doe ik al een jaar of 10/11. Kreeg net de mededeling dat Frans, onze wedstrijdleider vanmiddag ineens overleden is. Waarschijnlijk ook hartstilstand. 2 Ambu's erbij maar te laat. Eergister nog gebiljart, toen was hij er nog gewoon bij, net als zijn tweelingbroer. Hij was al wel wat ouder (richting de 70) maar toch. Woensdag begrafenis.

Zo leef je, zo ben je ineens dood. Het kan hard gaan, doet je weer beseffen om elke dag te genieten!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Kan zomaar voorbij zijn

Bericht door romo » 07 nov 2009, 22:39

Carpe Diem

Momento Mori

idd..........................geniet, elke dag ...................................

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 07 nov 2009, 23:00

Dat drukt je weer met de neus op de feiten..
Mijn opa ook de dag dat ie met pensioen ging overleden :(
Was ie niet overleden had ik nu met een BMW 2002 Turbo gereden. Daar zou ie voor mij aan beginnen met restaureren (was zijn grootste hobby)
Je gaat toch anders leven na dat soort dingen.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 08 nov 2009, 11:38

Bekende van een vriend van me ook zo plotseling overleden. 23 jaar, nog een heel leven voor zich.... hartstilstand.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 09 nov 2009, 12:22

Carpe diem.......mijn motto............elke dag is er 1 en die probeer ik zo intens mogelijk te doen.....

Stéphane

Bericht door Stéphane » 09 nov 2009, 12:28

duifjes.com schreef:Carpe diem.......mijn motto............elke dag is er 1 en die probeer ik zo intens mogelijk te doen.....
Laat je niet leven, leef je leven. En probeer inderdaad te genieten van de dingen die jij leuk vindt met de mensen waar je om geeft.
Probeer ook niet te voldoen aan wat de maatschappij voorschrijft voor wat je moet doen, maar doe gewoon je eigen ding
(uiteraard mits dit binnen grenzen van aanvaardbaarheid vallen, sic.)

Robertdj

Bericht door Robertdj » 09 nov 2009, 13:12

Mijn broer anderhalf jaar geleden op 24 jarige leeftijd, verloor het bewustzijn waarna hij verongelukte.

En even om de vooroordelen de nek om te draaien, hij had géén rotzooi gebruikt.

Xave30

Bericht door Xave30 » 09 nov 2009, 13:21

Wat erg Wouter.

@ Kgroot + Robertdj - Alsnog gecondoleerd.
Laatst gewijzigd door Xave30 op 14 nov 2009, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 09 nov 2009, 13:37

Stéphane schreef:
duifjes.com schreef:Carpe diem.......mijn motto............elke dag is er 1 en die probeer ik zo intens mogelijk te doen.....
Laat je niet leven, leef je leven. En probeer inderdaad te genieten van de dingen die jij leuk vindt met de mensen waar je om geeft.
Probeer ook niet te voldoen aan wat de maatschappij voorschrijft voor wat je moet doen, maar doe gewoon je eigen ding
Helemaal mee eens......zo doe ik het en niet anders........+1000000000000

En idd. nog gecondoleerd

Joost H.

Bericht door Joost H. » 09 nov 2009, 14:25

Het is alleen jammer dat er vaak eerst iets heftigs moet gebeuren voordat mensen wakker worden en zo'n instelling krijgen. :?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 nov 2009, 14:34

Nahja weet niet of dat zo is, het is makkelijker gezegd dan gedaan iig. Zeker vanachter de pc :wink:

RVV

Bericht door RVV » 14 nov 2009, 21:10

Vanmiddag op zwemles kreeg ik te horen..over een jochie.. 7 jaar.. was al een lange tijd ziek, dik gezet, van de prednisolon...wel een heel vrolijk ventje.. stoer.. maar met een masker.. zie ze nog zo rondrennen hij en zijn zusje en mijn meisjes...

Gisteren overleden in het ziekenhuis.. hartstilstand..

Gvd ben er aardig ziek van,,,

Ruben RIP

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 14 nov 2009, 21:43

@Rico....wat een ontzettend K**** bericht........damnnn het leven kan soms erg kort en oneerlijk zijn!

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 14 nov 2009, 21:46

Dat is echt kut ja. Sinds ik zelf vader ben doen zulke berichten me ineens een stuk meer dan voorheen. Je moet je toch niet indenken dat er iets met je kind gebeurd. :( Moet ineens terugdenken over je topic over Ricardo, Rico. Gelukkig is dat behoorlijk goed afgelopen nog.

Snipe

Bericht door Snipe » 14 nov 2009, 22:02

Een hartstilstand, lees ik al een paar keer in dit topic. Als het dan toch moet gebeuren..... Beter zo dan door een slopende ziekte.

DenCha

Bericht door DenCha » 14 nov 2009, 22:57

Wouter81 schreef:Dat is echt kut ja. Sinds ik zelf vader ben doen zulke berichten me ineens een stuk meer dan voorheen. Je moet je toch niet indenken dat er iets met je kind gebeurd. :( Moet ineens terugdenken over je topic over Ricardo, Rico. Gelukkig is dat behoorlijk goed afgelopen nog.
+ 1
Het is moeilijk geworden om zulke dingen te lezen/horen. Sterkte voor de nabestaanden. R.I.P.

KW

Bericht door KW » 15 nov 2009, 02:42

@ Wouter en Rico: gecondoleerd

Stéphane schreef:
Precies :thumbup: Dat geeft wel es 'botsingen' met de maatschappij, maar ik weiger een kuddedier te zijn.

Wel es van iemand gehoord dat iemand z'n hele leven aan het sparen was voor een droomreis, mager leefde, elke cent opzij zette, bijna geen leuke dingen deed, en dus eigenlijk geen leuk leven had... En zoals iemand hierboven zegt, vrij kort na z'n pensioen overleden. Dan heb je dus niks aan je gedane moeite.

Ik zeg dus ook: leef en doe leuke dingen. Sparen is prima, maar je moet niet de leuke dingen aan de kant gaan schuiven.

Snipe schreef:Een hartstilstand, lees ik al een paar keer in dit topic. Als het dan toch moet gebeuren..... Beter zo dan door een slopende ziekte.
Dat zeker. Helaas hebben we dat niet voor het zeggen...

Casper

Bericht door Casper » 15 nov 2009, 03:40

Afgelopen week is een goede vriend van mij van de trap gevallen. Nek gebroken...vandaaag gecremeerd...bizarr...

Memento mori!!!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 nov 2009, 08:25

Damnnn Casper....gecondoleerd......wat een trieste berichten allemaal......Carpe Diem...

Plaats reactie