
Caterham Roadsport / Defender 130
- Downforce Hans
- Berichten: 12609
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
De gemiddelde UK gebruiker is spierwit dus er zijn meer dingen die hem doen verschillen 

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Wees gerust Steve, deze usual suspects staan dan ook allemaal op het "jalhad" lijstje van mij. Ze komen allemaal aan de beurt. 
Ik was anders ook lijkbleek vorige week Hans. Krijg je als je 48 uur in een Caterham doorbrengt.
---
Bedankt overigens, want ik zat nog lang niet op 54 Nm met de bouten van de achterdempers.

Ik was anders ook lijkbleek vorige week Hans. Krijg je als je 48 uur in een Caterham doorbrengt.
---
Bedankt overigens, want ik zat nog lang niet op 54 Nm met de bouten van de achterdempers.

Laatst gewijzigd door allen op 08 nov 2009, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)





- Downforce Hans
- Berichten: 12609
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
48 uur zonder sleutelen zou eerder een record zijn 

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Gok dat de wagen nu bijna net zo betrouwbaar is als die grijze curverbox op wielen. Geef me nog 3 maanden en dan ga ik kwa betrouwbaarheid zelfs een Range Rover voorbij.
Zegt denk niet zoveel goeds over jouw wagen...
Zegt denk niet zoveel goeds over jouw wagen...
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Hoho, Mickey ja. Mooie Mickey outfit!Tommy schreef:zeg als iemand het op zal nemen voor allen als het nodig is, ben ik het. Kom per slot van rekening uit hetzelfde nest. Dus tot die tijd..... klotehok gaat alleen maar stuk. Neem nou maar zilver. Als je zwart neemt kom ik persoonlijk het ding voorzien van roze hello kitty striping.
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Allen ik zou weer een aluminium raamstijl bestellen. Of je moet meteen carbonkappen voor je koplampen monteren :!:
Stephan
Stephan
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Stephan, ik heb nog matzwarte schalen liggen voor de koplampen. Verder nog carbon platen voor op de spatborden achter en er liggen nog antraciete wielen klaar voor verzending. Ik weet alleen dat dingen aanpassen bij mij vaak lang duurt omdat ik er de zin nooit voor kan vinden. 

- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
met blauwe lak mis je contrast met zwarte onderdelen. Flip de kikker groen zou met zwarte onderdelen mooier zijn, huidige lak is met zilveren delen mooier, komt ook terug in paintjob. Zou alleen daarom al weer origineel alu nemen en geen zwart. Je bent toch geen 16-jarige amerikaanse puber die nog denkt dat alle onderdelen in zwart stoerder zijn. "to murder out a caterham"
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Eeerlijk gezegd denk ik dat het blauw op Allen's sigaar licht genoeg is om zwart als contrastkleur te hebben. BMW gebruikt op Avusblauw ook altijd zilver als contrastkleur wat HEEL ERG lelijk was omdat het blauw te licht was, terwijl als die contrastlijsten zwart of antraciet zijn het contrasteffect wel werkt.
Laatst gewijzigd door steve smith op 08 nov 2009, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Ben er wel uit. Het wordt zwart. Moet mooi zijn icm het nodige carbon straks. 8)
- Patrick van Wijngen
- Berichten: 1097
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Goedzo
Niet luisteren naar die bling-bling qp rijder hoor
Gewoon lekker zwart. Anders staat het straks nogal goedkoop als je carbon spatborden hebt, dat alu.

Niet luisteren naar die bling-bling qp rijder hoor

Gewoon lekker zwart. Anders staat het straks nogal goedkoop als je carbon spatborden hebt, dat alu.
- Downforce Hans
- Berichten: 12609
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Hoe lichter de auto(nou auto
) hoe onbetrouwbaarder hij is........
Een stelling die Allen wel bewezen heeft


Een stelling die Allen wel bewezen heeft


-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
- JP
- Berichten: 34446
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Gewoon een beetje pech, maar na 7 magere krijg je ook weer 7 vette jaren...
http://www.youtube.com/watch?v=8XxOh1ChwvI

http://www.youtube.com/watch?v=8XxOh1ChwvI


- Aram
- Berichten: 1508
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:42
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
NEE Allen, m'n auto word GEEN flipkikker groen! 

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
En mijn auto gaat niet stationair lopen! #%#^&#$$^$#%
Maar nee Aram, toe nou...

Maar nee Aram, toe nou...

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Gisteren eindelijk maar de deur uitgegaan om een stationairregelklep te kopen. De plaatselijke automaterialenzaak kon niets met die debiele nummers die daar op stonden. 15 Minuten later zonder resultaat weer de Caterham ingestapt en richting de stad vertrokken. Vlakbij het centrum aangekomen de wagen omgekeerd omdat het toch weer begon te horten en stoten en het toerental steeds naar 5k rpm wilde. Of ik nu in neutraal of in een versnelling stond.
Vdk in Lochem gebeld, die het bijna niet kon geloven dat het daar aan moest liggen, maar na enig aandringen heeft hij toch maar een ICV voor me besteld.
In de avond Joy naar Bas gebracht, het probleem nog eens voorgelegd en Bas vroeg waarom ik dan niet met de patiënt was gekomen. Gelukkig wilde hij vandaag nog wel even voor me kijken. Patrick in de ochtend opgehaald en weer naar Oss. Redelijk ok op de snelweg en horten en stoten wanneer we weer in de bebouwde kom waren. Je reed rustig 60 in de tweede en 70 in de derde versnelling. Zonder het gas aan te raken.
3 Tellen later bij Bas de bevestiging dat het de ICV was. Had hij dan weer snel een tijdelijke fix voor, totdat Patrick wat olie onder de auto zag liggen. De oil air separator aan de bovenzijde ietsje gescheurd.
De wagen daar maar weer achtergelaten waar de tank er binnenkort uitgerausched wordt om gefixt te kunnen worden. Zal zo de vorige twee rekeningen van de Caterham nog maar even betalen. :morecoffee:
Vdk in Lochem gebeld, die het bijna niet kon geloven dat het daar aan moest liggen, maar na enig aandringen heeft hij toch maar een ICV voor me besteld.
In de avond Joy naar Bas gebracht, het probleem nog eens voorgelegd en Bas vroeg waarom ik dan niet met de patiënt was gekomen. Gelukkig wilde hij vandaag nog wel even voor me kijken. Patrick in de ochtend opgehaald en weer naar Oss. Redelijk ok op de snelweg en horten en stoten wanneer we weer in de bebouwde kom waren. Je reed rustig 60 in de tweede en 70 in de derde versnelling. Zonder het gas aan te raken.

3 Tellen later bij Bas de bevestiging dat het de ICV was. Had hij dan weer snel een tijdelijke fix voor, totdat Patrick wat olie onder de auto zag liggen. De oil air separator aan de bovenzijde ietsje gescheurd.


De wagen daar maar weer achtergelaten waar de tank er binnenkort uitgerausched wordt om gefixt te kunnen worden. Zal zo de vorige twee rekeningen van de Caterham nog maar even betalen. :morecoffee:
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)


ik kan misschien ook wel een keer een rolletje meespelen

zit nog steeds met de olieleiding...na 4 verwoede pogingen bij dealer het drukdicht te krijgen zei ik, laat maar ik probeer het wel...
had nog 2 opties zelf op d plank liggen...maja elke keer slangen eraf e.d. dus ook die olie elke keer eruit zeg bijna liter per keer grrr...nog niet dicht.
is een beweeglijk deel en heel onlogisch en sinds dat haas verhaal en verandering problemen met die lekkage.
of er moet een nippel op gelast worden van alu (laatste optie)...of ik tap er een draad M16 in (2 dus) en haal een verloop plug M16 maal M22 JIC want dat is volgens mij de aansluiting van de slang nippel? sleutel 26 geloof ik...
anyway dat wil ik volgende week proberen...als het lukt dan gaat ie eindelijk dicht :banaan: bah elke keer olie pruttel overal door drup drup langzaam door als ik rijd (dus onder druk)
Sterkte Allen


-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Succes, ik heb nog tien miljoen miljard onderdelen over... 

-
- Berichten: 22319
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
nu snap ik waarom donkervoort zo duur is.
die kopen al die caterhams op als ze eenmaal helemaal okay zijn en plakken er dan een donkervoort logo op
die kopen al die caterhams op als ze eenmaal helemaal okay zijn en plakken er dan een donkervoort logo op

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
-
- Berichten: 4212
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Maar het was toch de ICV/stappenmotor ?
klote dat er nu weer wat anders mis is. Misschien overwegen om een sleutel cursus te volgen ergens en een box met brug te huren ?
klote dat er nu weer wat anders mis is. Misschien overwegen om een sleutel cursus te volgen ergens en een box met brug te huren ?

- Patrick van Wijngen
- Berichten: 1097
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Ach.. als je hem over 2 weken weer kan ophalen staat je blauwe muis met een enorme bobbel op de motorkap voor de deur bij Bas
Dan heeft ie er maar een bmw blok ingelepeld omdat hij die engelse rommel zat was.

Dan heeft ie er maar een bmw blok ingelepeld omdat hij die engelse rommel zat was.

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
LOL, ja. Bas trok de vacuumslang eraf, deed z'n duim erop en de wagen liep weer alleraardigst. Daarna de ICV eraf geschroefd. Stekkertje weer op de stappenmotor gedaan en daarna ging hij met z'n hand beetje lucht regelen bij de inlaat. Stappenmotor was gewoon half dood en kon niet meer goed afsluiten.Capo_Miel schreef:Maar het was toch de ICV/stappenmotor ?
klote dat er nu weer wat anders mis is. Misschien overwegen om een sleutel cursus te volgen ergens en een box met brug te huren ?
Heb al vaker gedacht aan een sleutelruimte, maar in Dordrecht kost dat gewoon teveel geld.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bram, jvb, Ti-Tourist (Erik), TurboClouseau en 2 gasten