Bort schreef:Ik ook! WINMetchu schreef:Luuk schreef:
LOL!!!!!
LOL ik ook! FAIL
omg! ik doe het gewoon nog een keer! 2e keer dat ik wijven lees

Bort schreef:Ik ook! WINMetchu schreef:Luuk schreef:
LOL!!!!!
LOL ik ook! FAIL
Someone needs to get laid...Metchu schreef:
omg! ik doe het gewoon nog een keer! 2e keer dat ik wijven lees
Eindelijk eens een kijkje genomen bij Erik in de winkel. Mooie winkel en een flink assortiment. De wijn heb ik even gelaten voor wat 'ie was, maar de ijskast ligt wel vol met kaas. Lekkerrrrrrrrr.ErikS schreef:Ghehe, net de winkel her-opend Ruben,
Moet je toch even langskomen;)
Maak ik een leuke DF-groupbuy korting ervan;)
Foto van de vernieuwde winkel/wijnafdeling?
http://www.putten.net/ en dan vernieuwde inrichting bij Domburg;)
(Overigens is het assortiment met een paar lage van +/- 5 euro, en dan gaat het hard omhoog (7-15 euro) tot aan de 115 euro voor een vintage 2000 van taylors, port)
Leuk dat jullie er even waren, in de ijskast.Snipe schreef:Eindelijk eens een kijkje genomen bij Erik in de winkel. Mooie winkel en een flink assortiment. De wijn heb ik even gelaten voor wat 'ie was, maar de ijskast ligt wel vol met kaas. Lekkerrrrrrrrr.ErikS schreef:Ghehe, net de winkel her-opend Ruben,
Moet je toch even langskomen;)
Maak ik een leuke DF-groupbuy korting ervan;)
Foto van de vernieuwde winkel/wijnafdeling?
http://www.putten.net/ en dan vernieuwde inrichting bij Domburg;)
(Overigens is het assortiment met een paar lage van +/- 5 euro, en dan gaat het hard omhoog (7-15 euro) tot aan de 115 euro voor een vintage 2000 van taylors, port)
Lindemans is erg lekker en zeker niet duur! Als ik weer eens (1 keer per maand) wijn drink, is het meestal Lindemans.Jorik schreef:Ik heb eigenlijk altijd wel een fles Cabernet Sauvignon van Lindemans staan. Aanrader als je van fruitig houdt.
Dat hoorde ik al van je collega/zus/maandagmiddaghulpje. Ik probeer er de volgende keer rekening mee te houdenErikS schreef:wel jammer dat je er op een maandag was. Maandag = lege winkel dag.
Goed verkrijgbaar (AH), niet te duur (6 of 7 euro), Trio Reserva, Chili. Combinatie van Chardonnay, Pinot Grigio en Pinot Blanc. Ooit eens gekregen van een vrouwelijke collega en sindsdien neem ik 'm zelf ook af en toe mee. Moet het goed doen.Mr. Blue Eyes schreef:Nu ga ik vrijdag bij een dame eten, en heb ik gezegd ik neem de fles wel mee.
ze wil een niet te zoete en niet te droge witte wijn...
wat raden jullie aan..
Ruben schreef:Goed verkrijgbaar (AH), niet te duur (6 of 7 euro), Trio Reserva, Chili. Combinatie van Chardonnay, Pinot Grigio en Pinot Blanc. Ooit eens gekregen van een vrouwelijke collega en sindsdien neem ik 'm zelf ook af en toe mee. Moet het goed doen.Mr. Blue Eyes schreef:Nu ga ik vrijdag bij een dame eten, en heb ik gezegd ik neem de fles wel mee.
ze wil een niet te zoete en niet te droge witte wijn...
wat raden jullie aan..
I no see no picture!dvh schreef:We zijn weer een jaar verder. De wijn en brut van vorig jaar is goed bevallen.. Dus weer wat flesjes ingeslagen![]()
ErikS schreef:I no see no picture!dvh schreef:We zijn weer een jaar verder. De wijn en brut van vorig jaar is goed bevallen.. Dus weer wat flesjes ingeslagen![]()