Hierbij even mijn ervaring m.b.t. de 350Z na 2500 km.
Ondanks dat de auto te koop is, rij ik er toch nog wel met heel veel plezier in

Zoals ik eerder vertelde ben ik natuurlijk wel eerder eigenaar geweest van auto's met aardig wat pk's (behalve de laatste BMW dan.... 150 pk) Maar deze auto slaat alles!!! Wat een monster!! Zo snel en zo mooi geluid!! Het nadeel is dan wel het verbruik.... Hij lust wel wat.

Iemand zei tegen mij; " het is een japanse Porsche". Op zich kan ik me daarin we vinden. Kwaliteit is hoog en de auto is super snel.
Wel moet ik zeggen dat ik nooit 53000,- euro zou betalen voor een nieuwe. Ik zou voor dat geld toch voor een andere "snelle" auto kiezen. Nieuwe TT!?!?
Tot nu toe staat er 1 foto op de site te zien via de link en dan als laatste "reactie"
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2659
Ook de complimenten voor Nissan zelf. De auto was bij de dealer voor een grote beurt en toen werd mij verteld dat de dealer, Nissan Nederland had gevraagd om eens te komen kijken naar mijn velgen. Onder de lak van de velgen zat lucht, met als resultaat blaasjes. Nu is het afwachten. Nissan Nederland levert of nieuwe velgen of laat de velgen repareren. Perfecte service. Maar er zit dan ook nog gewoon garantie op de auto.
Zoals bekend ben ik aan het rondkijken naar een andere auto. Een EVO lijkt me ook erg interessant. We wachten rustig af. Eerst de 350Z verkopen.

Maar toch is het uiteindelijk een EVO geworden