Pandemie in wording?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Pandemie in wording?
105 Teletekst di 10 nov
Zorgen Klink over vaccinatie-fabels
` Minister Klink bekijkt of er een
website van de overheid moet komen met
de risico's en bijwerkingen die gepaard
gaan met de Mexicaanse griepprik.Hij
zei dat in het Radio 1 Journaal.Hij wil
ook dat ambtenaren op internet gaan
reageren op websites met fabels over de
vaccinatie tegen de Mexicaanse griep.
Klink maakt zich zorgen over geruchten
en foutieve informatie op het internet
over het vaccin.Gisteren besloot Klink
dat ook kinderen van zes maanden tot en
met vier jaar een risicogroep zijn.
Ook huisgenoten van baby's krijgen het
advies om zich te laten inenten.De GGD
begint over twee weken met vaccinaties.
Zorgen Klink over vaccinatie-fabels
` Minister Klink bekijkt of er een
website van de overheid moet komen met
de risico's en bijwerkingen die gepaard
gaan met de Mexicaanse griepprik.Hij
zei dat in het Radio 1 Journaal.Hij wil
ook dat ambtenaren op internet gaan
reageren op websites met fabels over de
vaccinatie tegen de Mexicaanse griep.
Klink maakt zich zorgen over geruchten
en foutieve informatie op het internet
over het vaccin.Gisteren besloot Klink
dat ook kinderen van zes maanden tot en
met vier jaar een risicogroep zijn.
Ook huisgenoten van baby's krijgen het
advies om zich te laten inenten.De GGD
begint over twee weken met vaccinaties.
- Michel P
Zou Klink een mooi baantje in het vooruitzicht zijn gehouden........... of zijn er polaroids van hem die hem een marjonet maken de vaccinsindustrie.........
Waarom paniek zaaien, en als een blinde constant andere dingen roepen rond risicogroepen terwijl er amper bekend is wat de consequenties zijn van het enten. Waarom zijn veel artsen en verpleegkundigen zo sceptisch, en willen ze niet enten........
Let wel veel van de Mexicaanse griep doden waren in basis zelf al niet gezond, ofwel net zoals bij de gewone griep gaan er altijd mensen dood, mensen die al weinig tot geen weerstand hadden, en dus kwetsbaar zijn.
Hoeveel mensen worden niet ziek, of kwakkelen de hele winter na een gewone griepprik. Mijn schoonvader heb ik ook wel eens een winter zien sukkelen na een griepprik, daarvoor had hij nooit wat. vorig jaar geen prik en geen centje pijn.
Michel
Waarom paniek zaaien, en als een blinde constant andere dingen roepen rond risicogroepen terwijl er amper bekend is wat de consequenties zijn van het enten. Waarom zijn veel artsen en verpleegkundigen zo sceptisch, en willen ze niet enten........
Let wel veel van de Mexicaanse griep doden waren in basis zelf al niet gezond, ofwel net zoals bij de gewone griep gaan er altijd mensen dood, mensen die al weinig tot geen weerstand hadden, en dus kwetsbaar zijn.
Hoeveel mensen worden niet ziek, of kwakkelen de hele winter na een gewone griepprik. Mijn schoonvader heb ik ook wel eens een winter zien sukkelen na een griepprik, daarvoor had hij nooit wat. vorig jaar geen prik en geen centje pijn.
Michel
- RVV
Arthur ik heb geen mening over iemand zijn keuzes, iedereen moet doen wat hem verstandig lijkt. Miranda krijgt bv ook een griepprik. Ze weet nog niet of ze de Mexicaanse griepprik zal nemen. Ikzelf begin er niet aan, gewoon omdat ik voor mezelf onzin vind. Voor wat betreft de kinderen (onze), daar ben ik faliekant op tegen.
Vruchtbaarheids verhaal was uiteraard slechts een uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Wat ik verder erg bedenkelijk vind is het goochelen met statistieken.. nu ineens zijn kinderen een risico groep.. een paar maanden geleden niet ?!
Vruchtbaarheids verhaal was uiteraard slechts een uit de lucht gegrepen voorbeeld.
Wat ik verder erg bedenkelijk vind is het goochelen met statistieken.. nu ineens zijn kinderen een risico groep.. een paar maanden geleden niet ?!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Iedereen heeft behoefte aan duidelijkheid ta.v. wel dan niet vaccineren................
Laat ik, bij deze, dan maar duidelijk zijn;
ER IS GEEN DUIDELIJKHEID.
Daarom ook dit zwalkend beleid, de overheid weet het niet...............waarom niet........omdat de deskundigen het ook niet weten..............
Wat weten ze dan niet;
1 Hoe de Mexicaanse griep Virus H1N1 zich verder ontwikkelt ( met een gerede angst voor mutaties waar men al helemaal geen zicht op heeft)
2 De lange termijn effecten van de vaccinatie campagne
3 De werkingsgraad van het gebruikte vaccin. (Waarom in Nederland 2 keer prikken, en bv in België maar 1 keer? Zelfs hier is onder de deskundigen geen eenduidigheid / consensus over)
4 Uiteindelijk kan dit gebeuren;
Niet vaccineren; niet ziek of wel ziek
Wel vaccineren; niet ziek of wel ziek
Waar het dus op neer komt; common sense..................gebruik je nuchtere gezonde verstand en beredeneer wat te doen.................
en laat de paniek voor wat ie is....................
Laat ik, bij deze, dan maar duidelijk zijn;
ER IS GEEN DUIDELIJKHEID.
Daarom ook dit zwalkend beleid, de overheid weet het niet...............waarom niet........omdat de deskundigen het ook niet weten..............
Wat weten ze dan niet;
1 Hoe de Mexicaanse griep Virus H1N1 zich verder ontwikkelt ( met een gerede angst voor mutaties waar men al helemaal geen zicht op heeft)
2 De lange termijn effecten van de vaccinatie campagne
3 De werkingsgraad van het gebruikte vaccin. (Waarom in Nederland 2 keer prikken, en bv in België maar 1 keer? Zelfs hier is onder de deskundigen geen eenduidigheid / consensus over)
4 Uiteindelijk kan dit gebeuren;
Niet vaccineren; niet ziek of wel ziek
Wel vaccineren; niet ziek of wel ziek
Waar het dus op neer komt; common sense..................gebruik je nuchtere gezonde verstand en beredeneer wat te doen.................
en laat de paniek voor wat ie is....................
Laatst gewijzigd door romo op 12 nov 2009, 11:17, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Dit topic is uit april. We zijn nu 7 maanden verder.
Waarom is er nu nog steeds zo weinig over bekend? Als dit een lokaal probleem was, okay, maar het is een wereldwijd probleem. Waar heeft de gezondheidszorg, op wereldwijde schaal, zich de afgelopen maanden mee bezig gehouden?
Ik zou het logisch vinden als het net drie weken bekend was, dat de overheid of gezondheidszorg geen standpunt in willen nemen, maar inmiddels moet er toch meer over bekend zijn...
Waarom is er nu nog steeds zo weinig over bekend? Als dit een lokaal probleem was, okay, maar het is een wereldwijd probleem. Waar heeft de gezondheidszorg, op wereldwijde schaal, zich de afgelopen maanden mee bezig gehouden?

Ik zou het logisch vinden als het net drie weken bekend was, dat de overheid of gezondheidszorg geen standpunt in willen nemen, maar inmiddels moet er toch meer over bekend zijn...
- Ahmed
Hier nog iemand die tegen vaccinatie is
http://www.liveleak.com/view?i=42e_1257000995" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.liveleak.com/view?i=42e_1257000995" onclick="window.open(this.href);return false;

- Dennis Cavallino
Dat duidt meteen op een veel groter virus: Echt overal zijn mensen met camera's in de aanslag.
-
http://www.theglobeandmail.com/news/tec ... le1303330/" onclick="window.open(this.href);return false;
- wjn
Dat "bewijst" nog maar eens dat je eenvoudigweg niet binnen 6 maanden grootschalig een vaccin kunt ontwikkelen.
- Niels
- Auto: Prius+
+romo schreef:Ik heb gelezen (waar en wanneer weet ik niet helemaal meer, maar ik zoek het nog op) dat;
Het huidige vaccin reeds in 2006 bestond![]()
![]()
Nou dan hoef ik verder niets meer uit te leggen denk ik zo..................
=wjn schreef:Dat "bewijst" nog maar eens dat je eenvoudigweg niet binnen 6 maanden grootschalig een vaccin kunt ontwikkelen.

Het lijkt mij toch ook dat niet in no-time een vaccin uit de grond gestampt wordt. Het zal zeker om een basis gaan die aangepast wordt lijkt mij? Ik ben wel een leek natuurlijk

- duifjes.com
http://www.kinderinfo.nl/mexicaansegriep/vaccineren.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsja.....onze Max en Caz *(5 en 3) hebben ook een oproep gehad.....maar weet het gewoon niet wat is verstandig.........

Tsja.....onze Max en Caz *(5 en 3) hebben ook een oproep gehad.....maar weet het gewoon niet wat is verstandig.........

- RutgerK
De mexicaanse griep is een variant op een bekend virus. Zover ik weet is de H1N1 de basis virusstring. Mijn zus hield zich volgens mij in 2001 bezig met onderzoek naar H1N1 type4 wat een nieuwe variant was van de vogelgriep/HongKong-virus.
De rijen voor de GGZ's hier in de buurt zijn lang.
De rijen voor de GGZ's hier in de buurt zijn lang.
- romo
Het handelt idd om een basis vaccin waar de Sombrero variant in aan is gebracht...........
- wjn
Waarom noemt iedereen het in NL trouwens de Mexikaanse griep, terwijl de rest van de wereld het over zwijne- of varkensgriep heeft?
@Niels, die link maakte ik dus ook, vandaar dat ik het er zo neerzette

- romo
wjn schreef:Waarom noemt iedereen het in NL trouwens de Mexikaanse griep, terwijl de rest van de wereld het over zwijne- of varkensgriep heeft?
Omdat we hier overdreven politiek correct zijn......................een Moslim met varkensgriep ligt hier niet zo lekker.....

- RVV
Maar het is verdorie wel zo !
- Michel P
De pharmaceutische maffia industrie, hyped e.e.a. en regeringsleiders/politiek al dan niet met een commissariaat bij een pharma toko of andere banden, zoals Appie O zorgen via de media voor paniek, en je hebt een mooie businessmodel........... ofwel net zo ziek als de DSB als zakelijk model...........
Laat dit kabinet zich vooral maar 10x enten tegen deze griep, wellicht bied dat hoop voor de burgern........
Michel
Laat dit kabinet zich vooral maar 10x enten tegen deze griep, wellicht bied dat hoop voor de burgern........

Michel
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zie zeitgeist the movie 8)Michel P schreef:De pharmaceutische maffia industrie, hyped e.e.a. en regeringsleiders/politiek al dan niet met een commissariaat bij een pharma toko of andere banden, zoals Appie O zorgen via de media voor paniek, en je hebt een mooie businessmodel........... ofwel net zo ziek als de DSB als zakelijk model...........
Laat dit kabinet zich vooral maar 10x enten tegen deze griep, wellicht bied dat hoop voor de burgern........![]()
Michel
- SteV6
Zo te lezen gaan ze in Canada anders te werk dan in Nederland. In Canada vaccineren ze iedereen onder de 65 met een gewone griepprik. En volgens de tekst zijn die mensen dan weer vatbaarder voor de Mexicaanse griep. Daarom stoppen ze daar nu met de normale griepprik totdat de Mexicaanse griep is uitgeraast. In Nederland kan je geen Mexicaanse griepvaccinatie krijgen als je niet eerst een normale griepprik hebt gehad.
Wat ze vermoeden is dat de normale griepprik het afweersysteem dusdanig belast dat H1N1 een grotere kans heeft je ziek te maken. Overigens kunnen onderzoekers in de U.S., Groot-Brittanie en Australie geen zelfde verbanden vinden in hun data als de Canadezen in Canadese data.
Dus volgens mij is de enige conclusie die je op basis van deze tekst kan trekken is dat je niet alleen de gewone griepprik moet geven ... in Canada
Stephan
- wjn
Dat meen je niet !!!!romo schreef:wjn schreef:Waarom noemt iedereen het in NL trouwens de Mexikaanse griep, terwijl de rest van de wereld het over zwijne- of varkensgriep heeft?
Omdat we hier overdreven politiek correct zijn......................een Moslim met varkensgriep ligt hier niet zo lekker.....
Ik wil dat "blanke lak" verboden wordt !!!
- duifjes.com

- romo
BINGO, het was even zoeken, maar zoals beloofd;
René Brioul
Ieder weldenkend mens laat zich niet vaccineren met een vaccin dat zulke nare stoffen als thiomersal en squaleen bevat!
Klink kan dat afdoen als geloof in "idiote verhalen" maar dat verandert niets.
Deze Mex griep is ontstaan in een laboratium en moedwillig in Mexico "losgelaten".
Wetenschappers zijn erg ijdel en laten daardoor zichtbare sporen achter.
Wat te denken van het volgende:
Feiten:
2005-06-01 WHO vraagt patent aan op H1N1 VIRUS (patent toegewezen in jan 2008) 1 jaar voor de uitbraak!
New Zealanders Robert Webster en Richard Webby zijn de patent houders van de US Patent Application 20090010962 - Genetically
Engineered Swine Influenza Virus and Uses Thereof h ttp://www.." onclick="window.open(this.href);return false;.
2006-03-21 GlaxoSmithKline's 2006 Pandemrix H1N1 flu virus vaccine Filed 3 Years Ahead Of Outbreak
http:/ /www...;end=2920&view=yes&id=3825#newspost (Patent WO2006100109 A1)
2006-11-06 Novartis of Switzerland ...Patentaanvraag H1N1 vaccin, 3 jaar voor de uitbraak
http://ahr.." onclick="window.open(this.href);return false;. (Patent US 20090047353)
2008-10-06 Patent op H1N1 VIRUS door Medimmune (Patent US 20081006921 A1) 1 jaar voor de uitbraak!
2008-08-28 Patent op H1N1 vaccin aangevraagd door Baxter patent (US 20090060950 A1)verkregen 10-07-2009
2009-04 Uitbraak Mexicaanse (H1N1) griep in Mexico, volgens de WHO een natuurlijk en ONBEKEND virus (waar ze wel zelf PATENT op hebben...)
2009-06-11 WHO kondigt een niveau 6 pandemie af.
2009-09-30 EU keurt de vaccins ONGETEST en alleen op AANNAMES goed.
Een club als de WHO heeft in 2005 patent aangevraagd op een VIRUS, en ja het H1N1 virus.
Ook de patenten op de vaccins zijn lang voor enige uitbraak aangevraagd en ook al verkregen.
De WHO stelde "verrast" te zijn door dit "nieuwe" virus (waar ze zelf in 2005 patent op aanvroegen) van "natuurlijke" afkomst.
Wie dit nog gelooft na bovenstaande feiten gelooft werkelijk nog in sprookjes!
Daarnaast zou het goed zijn je eens af te vragen waarom een organisatie als de WHO patenten heeft op VIRUSSEN.
Dit is wat ik reeds een aantal posts geleden had aangegeven.........................laat ieder hier het zijne er van denken.......................ik wens iedereen veel wijsheid toe bij het te nemen besluit om te enten of niet....................
René Brioul
Ieder weldenkend mens laat zich niet vaccineren met een vaccin dat zulke nare stoffen als thiomersal en squaleen bevat!
Klink kan dat afdoen als geloof in "idiote verhalen" maar dat verandert niets.
Deze Mex griep is ontstaan in een laboratium en moedwillig in Mexico "losgelaten".
Wetenschappers zijn erg ijdel en laten daardoor zichtbare sporen achter.
Wat te denken van het volgende:
Feiten:
2005-06-01 WHO vraagt patent aan op H1N1 VIRUS (patent toegewezen in jan 2008) 1 jaar voor de uitbraak!
New Zealanders Robert Webster en Richard Webby zijn de patent houders van de US Patent Application 20090010962 - Genetically
Engineered Swine Influenza Virus and Uses Thereof h ttp://www.." onclick="window.open(this.href);return false;.
2006-03-21 GlaxoSmithKline's 2006 Pandemrix H1N1 flu virus vaccine Filed 3 Years Ahead Of Outbreak
http:/ /www...;end=2920&view=yes&id=3825#newspost (Patent WO2006100109 A1)
2006-11-06 Novartis of Switzerland ...Patentaanvraag H1N1 vaccin, 3 jaar voor de uitbraak
http://ahr.." onclick="window.open(this.href);return false;. (Patent US 20090047353)
2008-10-06 Patent op H1N1 VIRUS door Medimmune (Patent US 20081006921 A1) 1 jaar voor de uitbraak!
2008-08-28 Patent op H1N1 vaccin aangevraagd door Baxter patent (US 20090060950 A1)verkregen 10-07-2009
2009-04 Uitbraak Mexicaanse (H1N1) griep in Mexico, volgens de WHO een natuurlijk en ONBEKEND virus (waar ze wel zelf PATENT op hebben...)
2009-06-11 WHO kondigt een niveau 6 pandemie af.
2009-09-30 EU keurt de vaccins ONGETEST en alleen op AANNAMES goed.
Een club als de WHO heeft in 2005 patent aangevraagd op een VIRUS, en ja het H1N1 virus.
Ook de patenten op de vaccins zijn lang voor enige uitbraak aangevraagd en ook al verkregen.
De WHO stelde "verrast" te zijn door dit "nieuwe" virus (waar ze zelf in 2005 patent op aanvroegen) van "natuurlijke" afkomst.
Wie dit nog gelooft na bovenstaande feiten gelooft werkelijk nog in sprookjes!
Daarnaast zou het goed zijn je eens af te vragen waarom een organisatie als de WHO patenten heeft op VIRUSSEN.
Dit is wat ik reeds een aantal posts geleden had aangegeven.........................laat ieder hier het zijne er van denken.......................ik wens iedereen veel wijsheid toe bij het te nemen besluit om te enten of niet....................
- duifjes.com
Tsja......precies wat mn gevoel zei....alleen en nu......mn kinderen wel of niet inenten????

- GTRene
zow...als dat klopt wat daar staat dan lulllen ze dus maar wat...stel (in geval het klopt) dat meer mensen dit weten en lezen en vragen stellen aan....en of dit lijstje opgestuurd wordt naar bv RTL
maja het virus is er wel...gemaakt en veroorzaakt door de bedenkers ervan of niet...alleen het hoe en wat en waar klopt dan niet...dus toch een complot theorie?
dat wordt weer zeitgheist 
maja het virus is er wel...gemaakt en veroorzaakt door de bedenkers ervan of niet...alleen het hoe en wat en waar klopt dan niet...dus toch een complot theorie?