Nadat ik een keer in een citybug had gereden was is verbaast over de volwassen feel van die autotjes. Ze ziet er grappig uit zijn uiteraard een stuk veiliger dan een Starlet. De Starlet heeft meer dan prima gefunctioneerd en daar heeft mij oudste zoon mooi in kunnen leren rijden.
Nadat de auto verkocht was gelijk opzoek gegaan naar een van de 3 ling, waarbij de franse zusjes mij qua uiterlijk het meeste aanspraken. Lang overwogen een nieuwe te kopen, maar ook telkens speuders en marktplaats gescanned.
Daar kwam ik een XS in de juiste kleur tegen met leuke opties, zoals een toerentellen, radio af fabriek, CV net afstandsbediening, en stuurbekrachtiging. Ook de kleur Gris Carlinite was helemaal naar smaak, er stond slechts 13k op de klok. Zondag even wezen kijken en rijden en maandag even de onderhandelingen afgesloten, voor 7k een erg goede koop lijkt me. Een 107 van augustus 2008.
Vandaag hebben mijn GF en zoon de auto ophaald en gelijk maar even van binnen en buiten schoongemaakt, vooral binnen was die smerig, maar voor die prijs moet je daar doorheen kijken.
Aktie foto's van het wassen