Goed plan! Leuke auto verder!Kim schreef:Wielen vind ik (als enige geloof ik haha) wat minder mooi, beetje té voor zo'n wagentje, maar eerst de bandjes maar eens opmaken en op zoek naar iets beschaafder formaat
Nieuwe broem broem
-
Re: Nieuwe broem broem
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Als de banden op zijn mag je wel gaan oppassen (zitten nu zero nero's onder, best goed spul dacht ik). Achterlampen lijken fout maar in real time past het er perfect bij.
Wat is er met de hardtop gebeurt trouwens
?
Offtopic: 4:30 over de holterberg is wel sjiek
, ik durf daar nooit gas te geven, bang voor kamikaze wielrenners, die vinden het helaas net zo'n leuke weg als autoliefhebbers.
Wat is er met de hardtop gebeurt trouwens

Offtopic: 4:30 over de holterberg is wel sjiek

- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd
Erg leuke auto zo'n MX5 

-
Gefeliciteerd met je nieuwe Miata.
Veel veilige open km's toegewenst.
Veel veilige open km's toegewenst.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ziet er goed uit.. ga je ongetwijfeld heel veel plezier mee beleven 

- Kim

velgen mogen van mij wel 1 of 2 maatjes kleiner, maar de vormgeving vind ik wel mooi. De achterlampen vind ik juist wel mooi afsteken omdat het een zwarte auto is, ze zien er IRL wel anders uit/kijk je er anders op. Van mij mogen ze blijven. Heb een glazen ruitje (met verwarming zelfs

Holterberg is erg leuk, maar ik durf daar niet serieus hard te gaan, tis meer genieten van de bochten, het hoogteverschil en de mooie natuur

Verder nog geen serieuze ervaring met RWD maar dat wat ik er inmiddels van gevoeld heb staat me wel aan. Gewoon véél km's gaan maken 8)
jaaaa en die hardtop... bevaltie die een beetje Kolkman?

- SteV6
Alternatief voor de Holterberg:
Even doorrijden richting Luttenberg en daar de Luttenbergring pakken (voormalig motorcircuit
)
Kan je wel even knallen met mooie verkanting in de weg. Nadeel is daar dat je dat niet 20 rondjes achter elkaar kan doen, want dan gaan de bewoners van de huizen langs die ring de politie bellen
Stephan
Even doorrijden richting Luttenberg en daar de Luttenbergring pakken (voormalig motorcircuit

Stephan
-
1 rondje is daar de max. En hopen dat niemand een kwartiertje geleden volle polle voor geweest is, dan staan ze al te wachten.SteV6 schreef: Luttenberg. Nadeel is daar dat je dat niet 20 rondjes achter elkaar kan doen, want dan gaan de bewoners van de huizen langs die ring de politie bellen![]()
- Kim
Ik trek wel wat low cut aan en zet m'n onschuldigste puppyogen blik op
Sorry agent, ik had geen bord gezien, mag ik hier geen 100 dan?

Sorry agent, ik had geen bord gezien, mag ik hier geen 100 dan?
- Kasteel
Geweldige auto, echter onderschat en 100% fun
.

- frank de jonge
Mooie wagen Kim 

- Tim N
Topper! Idd een maatje kleiner wat wielen betreft zou hem niet misstaan (nu 18"?)
- Kim
17"
Ik moet zeggen dat het begint te wennen
Ik moet zeggen dat het begint te wennen

- Aston Martine
Leuke wagen!
En fijne kleur. Meestal is zwart een saaie keuze, maar op een MX-5 is het wel weer eens wat anders
En fijne kleur. Meestal is zwart een saaie keuze, maar op een MX-5 is het wel weer eens wat anders

- RobS
Ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van een setje lichtgewicht 15" wieltjes, al is het alleen al om de prijs van de banden 

- VLA
x2, scheelt best veel qua kosten.RobS schreef:Ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van een setje lichtgewicht 15" wieltjes, al is het alleen al om de prijs van de banden
- Kim
dat is inderdaad de belangrijkste overweging. Maar goed, nu zijn deze banden nog goed en tegen de tijd dat het aan vervanging toe is ga ik wel eens kijken wat voor mij het handigst is.RobS schreef:Ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van een setje lichtgewicht 15" wieltjes, al is het alleen al om de prijs van de banden