Die mijne is overigens ook een plasma

Heb ik ook een tijdje over gedacht, maarrrrrrrrrMarc RS4 schreef:K zit nu al tijden op een acceptabele LED tv te wachten maar de techniek gaat me niet snel genoeg...
op dit moment ben ik dus bezig met de Philiips 56PFL9954H/12 Cinema LCD 21:9 TV.....iemand daar ervaring mee??
Marc RS4 schreef:Die philips Cinema is maar 300 euro duurder dan de 52 inch LED ......dan zou ik denk ik toch kiezen voor de cinema.
Maar goed, ik heb nog een maandje om mijn keuze te maken.
thuis lijkt die tv echt groter dan in de winkel,Marc RS4 schreef:Ik heb zojuist de Samsung 55 inch LED TV besteld....we shall see.![]()
Het is de UE55B7020 geworden,k had ook op de 8000 serie kunnen wachten die dan 240Hz motion picture heeft ipv de 100 Hz die deze TV heeft maar in de verschillende recenties merkt men op dat deze upgrade nauwelijks merkbaar is.
Topic kick.Ralph Wolf schreef:helaas je kunt de alphacrypt niet gebruiken op de philipsindobesar schreef:Ralph, thanks voor de info, maar kon niet meer wachten
Heb de 37PFL9603 besteld Ilija en staat nu in huis. Prachtig toestel. Nu nog even bekijken of we voor een alphacrypt gaan icm Ziggo of een decoder van hun kopen.Macboy schreef:Na lang wikken en wegen vandaag de 42PFL9703D besteld met dank aan Tom van H.
107cm
Full HD
100hz
Ambilight Spectra 3 (zijkant + boven)
me very happy
(twijfel was tussen deze of de 37PFL9603)
Iemand tips?
moet je dus echt aan de losse decoder...
ralph
I know, de vraag is dus of de Flips de module ondersteunt met de meest recente software...Metchu schreef:ja je kan je ziggo kaart tegenwoordig in de tv steken... vriend van me heeft het ook bij zn panasonic... je moet wel ff module erbij kopen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Bob Gervais, Bokkepoot, Google [Bot], maurizio, Miesjel, MParallel, SlowCo, vigilante, Wimo en 2 gasten