BMW M3 GTS

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Joop

Re: BMW M3 GTS

Bericht door Joop » 09 nov 2009, 21:08

Die laatste moet in een rode kleur Robin...; sommige auto's schreeuwen om een schreeuwerige kleur.

...verder het liefst een grijze kleur als het een Bimmer betreft: zelfde reden als Romo aangeeft: Lijnvoering komt dan het beste uit, die mis ik nu ook in het zwart; uiteraard buiten het feit dat zwart een drama kleur is om een beetje toonbaar te houden.

...maar een GTS mag voor mij ook wel in een schreeuwerige kleur overigens. Die spoiler valt toch al op, dan maakt de kleur van de auto hem niet minder opvallend. :wink:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 09 nov 2009, 21:18

Robin schreef:Afbeelding

Ja dit is grijs en als je vindt dat dit niet grijs is, mijn auto is ook niet grijs, maar erg lichtblauw. :angel: :roflol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Goeie voorbeelden Robin, allemaal saai grijs. Juk. Ik vind dat niet mooi. Behalve dan de CSL, ja, die staat dat grijs wel. Nou klinkt dat ding ook metalig en heeft ook een echte "metal hardcore look". Ik vind die Ferrari en Porsche misschien wel het dieptepunt in deze reeks. Nee sorry, jongens. maar dit spreekt mij helemaal niet aan. Smaken verschillen natuurlijk. Vooral een F430 spider, die kan zoooo ontzettend moooi zijn in een bijzondere kleur.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 nov 2009, 21:40

romo schreef:
Blijkens recent onderzoek is grijs ook de veiligste kleur, sommige verzekeraars bieden een korting op de verzekerings premie als ie grijs is.................
Wie? De eigenaar/bestuurder van het voertuig bedoel je?

:mrgreen:

Italiaanse exoten kunnen wel in 'n wat schreeuwerige kleur. Ferrari in rood ben ik wel over uit dat kan en moet bijna. Een Lambo in geel, nou ja dan maar, maar liever in een normalere kleur. Een GT2 in geel, liever niet, maar 't is niet anders en 'n GT3 in groen of oranje laat ik niet staan natuurlijk, maar liever wit/zwart/grijs.

Maar bij BMW moet het echt niet van die kleuren, dat past niet bij hun vind ik. :angel:
Laatst gewijzigd door Robin op 09 nov 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 09 nov 2009, 21:42

Robin schreef:
romo schreef:
Blijkens recent onderzoek is grijs ook de veiligste kleur, sommige verzekeraars bieden een korting op de verzekerings premie als ie grijs is.................
Wie? De eigenaar/bestuurder van het voertuig bedoel je?

:mrgreen:
Snel een keurspoelinkie.................... :mrgreen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 09 nov 2009, 21:49

Robin schreef:Maar bij BMW moet het echt niet van die kleuren, dat past niet bij hun vind ik. :angel:

Ik vind het Le Mans Blue van mijn BMW jasje toch wel heel netjes staan - al zeg ik het zelf.

afz. Frank Govers :bag:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 09 nov 2009, 21:51

Ferdinand schreef:
Robin schreef:Maar bij BMW moet het echt niet van die kleuren, dat past niet bij hun vind ik. :angel:

Ik vind het Le Mans Blue van mijn BMW jasje toch wel heel netjes staan - al zeg ik het zelf.

afz. Frank Govers :bag:

De kleur is prima

het is alleen een wat raar jasje.......................... :mrgreen: :wink:

Sorry, ik kon het even niet laten......................... :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 nov 2009, 19:10

on track

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g7wh2Fix ... r_embedded[/youtube]

part 2

:df:

Robin

Bericht door Robin » 10 nov 2009, 19:15

^^^^

Euh, die kennen we al, Rene.

(althans ik)

Deze foto's een repost? Ben vandaag niet op m3post.com geweest...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 10 nov 2009, 19:32

ow :bag: :mrgreen: trouwens mooie foto's blitzz dat oranje met matzwart accenten

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 10 nov 2009, 19:55

Toch staat dat oranje de auto erg goed!!!

romo

Bericht door romo » 10 nov 2009, 19:58

Is dat Rossie achter het stuur??

Die vent er onder snapt het ook weer niet.....................blijf toch eens met je vette vieze vingers van het glas af............................en pak nu gewoon het handvat...................

Fietsbel

Bericht door Fietsbel » 10 nov 2009, 20:00

wat een fucking brute combi! pakt goed uit op de wagen :love:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 10 nov 2009, 20:01

Ja, dat is Rossi.

En die gast aan het glas ...... tsja......daar heb ik ook zo'n hekel aan. Die gast aan de andere kant van de auto schreeuwt ook al ;) :P.

Fernando

Bericht door Fernando » 10 nov 2009, 20:46

Impressed with the potential of the M3 GTS, Rossi insisted on swapping his BMW M Award prize for the new M3 super sporty car. BMW agreed to have Rossi as one of the first customers of this new model.
Lucky guy…..

Lucky guy is het zeker...

Topfuel

Bericht door Topfuel » 10 nov 2009, 21:05

Op de een of andere manier (weet niet waar het aan ligt, introductie kleur misschien?) vond ik de CSL specialer, vind deze auto meer een creatie van een of andere gekke DF'er die zijn M3 wel eens even ''trackproof'' zal maken... :bag:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 10 nov 2009, 21:25

Fietsbel schreef:wat een fucking brute combi! pakt goed uit op de wagen :love:
On nee, yuk. Kleuren staan BMW's uberhaupt niet. Nee zeg, deze GTS moet grijs zijn, liefst bleekachtig grijs, van dat grauwe grijs. Bah dat oranje, o nee hoor, staat 'm niet.. :bag:

Robin

Bericht door Robin » 10 nov 2009, 21:41

Ferdinand schreef:
Fietsbel schreef:wat een fucking brute combi! pakt goed uit op de wagen :love:
On nee, yuk. Kleuren staan BMW's uberhaupt niet. Nee zeg, deze GTS moet grijs zijn, liefst bleekachtig grijs, van dat grauwe grijs. Bah dat oranje, o nee hoor, staat 'm niet.. :bag:
Nee je hebt gelijk, oranje/zwart is prima, deze foto van 'n mede M3 rijder hielp me over de streep :beer:
Afbeelding

:banaan:

Snipe

Bericht door Snipe » 10 nov 2009, 21:42

^ Sommige mensen moeten ze echt tegen zichzelf in bescherming nemen.

romo

Bericht door romo » 10 nov 2009, 21:47

OMG...........................dat kan je niet serieus menen dit............................ :shock: :bag:

Robin

Bericht door Robin » 10 nov 2009, 21:47

modegril overgewaaid uit de US of A, vertel mij wat, 8 van de 10 dingen op 't M3 forum zijn personally pimped bijna op deze manier. Smakeloos. En dan te bedenken dat ///M GmbH er in mee gaat met die kleur terwijl 't ding vooralsnog niet in de USA wordt geleverd.Dat vind ik 't enige manco aan 't ding, ja die achterspoiler, maar die heeft 'n functie. :whistle:

MarkE92

Bericht door MarkE92 » 11 nov 2009, 00:28

Sommige mensen moet je inderdaad in bescherming nemen..... hoog tijd voor een programma als de smaakpolitie maar dan voor auto's :clap:

Gaat die achterklep eigenlijk wel open met die taartschep ?...... volgens mij komt de spoiler dan tegen de achterruit !

Snipe

Bericht door Snipe » 11 nov 2009, 00:55

Robin schreef:modegril overgewaaid uit de US of A, vertel mij wat, 8 van de 10 dingen op 't M3 forum zijn personally pimped bijna op deze manier. Smakeloos. En dan te bedenken dat ///M GmbH er in mee gaat met die kleur terwijl 't ding vooralsnog niet in de USA wordt geleverd.Dat vind ik 't enige manco aan 't ding, ja die achterspoiler, maar die heeft 'n functie. :whistle:
Er is nog wel wat verschil tussen een oranje BMW en dat ding hierboven. Met een oranje BMW hoeft niet per se iets mis te zijn. De 2002 zag je ook in alle kleuren van de regenboog en die zou ik best voor de deur willen hebben. Een M3 GTS in oranje zou ik ook niet per definitie de plomp inrijden. Dat ding hierboven daarentegen......

Robin

Bericht door Robin » 11 nov 2009, 08:18

Snipe schreef:
Robin schreef:modegril overgewaaid uit de US of A, vertel mij wat, 8 van de 10 dingen op 't M3 forum zijn personally pimped bijna op deze manier. Smakeloos. En dan te bedenken dat ///M GmbH er in mee gaat met die kleur terwijl 't ding vooralsnog niet in de USA wordt geleverd.Dat vind ik 't enige manco aan 't ding, ja die achterspoiler, maar die heeft 'n functie. :whistle:
Er is nog wel wat verschil tussen een oranje BMW en dat ding hierboven. Met een oranje BMW hoeft niet per se iets mis te zijn. De 2002 zag je ook in alle kleuren van de regenboog en die zou ik best voor de deur willen hebben. Een M3 GTS in oranje zou ik ook niet per definitie de plomp inrijden. Dat ding hierboven daarentegen......
Ik zou 'm wél meteen wrappen in CSL Silver Gray. Omdat smaken nu eenmaal verschillen he.

Edit: Een 2002 in oranje hoef IK iig níet voor m'n deur. Hoe historisch verantwoord ook. De enige oranje kar die ik blief is het ding in m'n m3forum.com avatar.

Dat iets in de Zeitgeist past of mode is , hoeft 't nog niet mooi te zijn, natuurlijk.

RVV

Bericht door RVV » 11 nov 2009, 08:47

Die oranje kleur doet precies wat die moet doen, er voor zorgen dat men er over praat/schrijft dus ook over de GTS praat/schrijft. Het is ook een beetje des BMW's om aparte introductie kleuren toe te passen.

Snipe

Bericht door Snipe » 11 nov 2009, 08:50

Robin schreef:Een 2002 in oranje hoef IK iig níet voor m'n deur. Hoe historisch verantwoord ook.
Oranje. Geel. Lichtblauw. Groen. Allemaal goed voor een 2002 en wat mij betreft een betere keus dan donkerblauw of zwart. Zilvergrijs kan eventueel nog wel.

Afbeelding

Laat maar komen zo!

@ Rico: doel je dan op het grijsmetallic van de CSL of op het grijsmetallic van de huidige M3?

Plaats reactie