Ik ben Thomas, 24 jaar oud en sinds 1,5 maand woon ik met m'n vriendin in Alphen aan den Rijn. M’n vriendin komt daar oorspronkelijk vandaan, ik moet er m’n weg nog een beetje vinden!
Van jongs af aan ben ik behoorlijk autogek. Ik werk nu alweer 2 jaartjes bij een ingenieurs/adviesbureau waar ik me vooral bezig houd met veiligheidsvraagstukken bij overheden.
Hobbies

- Muziek, ik heb met name een voorkeur voor jaren 80-90 rock/metal en speel dan ook gitaar..
- Sport; hardlopen, fitness, mountainbiken, skiën
- Fotografie, met name de natuur
Maar goed we zijn hier op een autoforum:
Ruim 2 jaar geleden m'n 1e auto gekocht; dat was een Ford Fiesta 1.6 sport uit 2000. Heerlijk vlot, lichtvoetig wagentje die met name thuis was op krappe bochtige wegen.
M’n vriendin had voor d’r werk echter ook vervoer nodig; zij rijdt nu sinds het voorjaar dus (met veel plezier) rond in de Ford. Ik wilde zelf een andere auto waarmee ik in het weekend wat langere ritten mee maak en zo nu en dan een weekendje mee weg kan.
Ik liep vrij snel tegen onderstaande wagen aan, proefrit gemaakt, een aantal zaken laten vervangen (stuur opnieuw laten bekleden, nieuwe bekleding kofferbak) en ik ondertussen alweer een half jaar tevreden bezitter van een Honda Prelude 2.2VTI.
De combinatie van 4 wielsturing en het Vtec systeem zorgt voor een vlotte wagen die met name thuis is op bochtige provinciale wegen in Frankrijk/Duitsland. De grenzen van de auto liggen op dat soort wegen vooralsnog verder dan mijn rijkunsten toestaan.