....vs.... car vs car etc
- GTRene
Re: vs
Erik K. schreef:Kleine aanpassing gedaan op mijn post, de GT-R was niet bepaald stock.
De 135i heeft 540whp and 538wtq
De Porsche 510-515whp and 550wtq
De GT-R 540-550whp 1/4mile 10.89s @ 131mph

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Gister: Mini Works GP vs een zilvere Golf IV met 400pk ofzo..
lang geleden dat ik zo zoek ben gereden..
Mijn mini is echt geen stumper met 240pk en 1090kilo maar dit was toch echt een maatje te groot..
Was wel leuk 8)

Mijn mini is echt geen stumper met 240pk en 1090kilo maar dit was toch echt een maatje te groot..
Was wel leuk 8)
- GTRene
Hans GP schreef:Gister: Mini Works GP vs een zilvere Golf IV met 400pk ofzo..lang geleden dat ik zo zoek ben gereden..
Was wel leuk 8)

gisteravond opweg naar Enschede nog in Almelo voor mij een e46 328 geloof ik? en net voor voorlangs stoof een E36 met dubbele uitlaat van die racedempers? net motoruitlaten, boel kabaal en wheelspin gassende...maja ik had men motor nog niet warm dus sloot achter de E46 aan, beide gaan bij het stoplicht er van door, ik volgend op afstand (allemaal dubbelbaans) eindje verder (die e36 had gewonnen) gaat die E36 op linksaf staan, en de E46 stopt ernaast en praten kort en rijd weer verder, ik ernaast en wheelspin ff van me laten horen (weg was nat lichte regen)
toen besloot hij om toch maar niet linksaf te gaan en hup hij achter mij aan

dacht ships...weg veels te nat en kan nog niet echt vol...volgende stoplicht hij achter mij en ik de e46 te pakken toen ik ff vol voor zover het kon en de e36 achter me aan, maar trok wel een gat dus richting snelweg dacht ik...daar trek ik nog een groter gat, maar hij keerde daar en ging weer terug...ik wilde die bocht richting de snelweg toch rustig doen ivm gladheid en men olieleiding lekkage...water en olie en rubberbanden

liefste alleen op droge weg, dan weet je beter waar grenzen liggen

- GTRene
ik vind de 1 ook eleganter, daarbij kan je wel kiezen voor een andere voorklep en of roosters achterin das ook belangrijk want sommige lijken echt naatje...bovendien kun je achter extra "mk2 "snorkels" krijgen zonder het design te veel aan te tasten...Robin schreef:Lelijke achterlichten van die replica(MkII dus voor de 'kenners', graag 'n Mk1 natuurlijk met 1 achterlicht ipv 2 boven elkaar aan elke kant)
- Sperdy
Vette pk's inderdaad!Erik K. schreef:Kleine aanpassing gedaan op mijn post, de GT-R was niet bepaald stock.
De 135i heeft 540whp and 538wtq
De Porsche 510-515whp and 550wtq
De GT-R 540-550whp 1/4mile 10.89s @ 131mph
Altijd ingewikkeld die US pk's. wph, kan betekenen rearwheelHP maar ook flywheelHP. Mij lijkt dit 540 krukas pk's, of achterwiel pk's? Nou ja, in ider geval veel. ASR levert voor de 135i/335i grotere turbo's en Intercooler. Tubodruk iets van 17-20psi turbodruk? (standaard is dat 0.8psi voor de .35i) en natuurlijk geen catalisatoren.
Weet nooit zo goed wat ik hier mee aan moet. Net zoals een Ford Capri ui 1976 met 900 of een Nissan Primera met turbo's en 590 pk. Lekkere rechtuitbranders!
- GTRene
oud Fiatje 127 ofzo? vs Porsche
[gvideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =nl&view=3#[/gvideo]

[gvideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =nl&view=3#[/gvideo]
- wjn
http://www.dpccars.com/car-videos-10/01 ... -Wagon.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Stukje bij een minuut of 10, hoe mooi je kunt driften met AWD.
Stukje bij een minuut of 10, hoe mooi je kunt driften met AWD.
- GTRene
Nissan GT-R vs K'egg CCR wat is dat ding afschuwelijk rap zelfs met valse start GT-R in eerste run, 2de run liet de CCR zich niet verrassen, wat een monster.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q3GVoXbU ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q3GVoXbU ... re=related[/youtube]
- GTRene
Porsche Carrera GT vs Koenigsegg CCR Evolution x 2 Races to 200 mph / 320 km/h
toch kan de porsche in het begin nog aardig mee, denk vanwege grip ook....de CCR moet al heel vlug overschakelen anders te veel toeren/vermogen is spinning wheels...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tEFx-fFZ ... re=channel[/youtube]
toch kan de porsche in het begin nog aardig mee, denk vanwege grip ook....de CCR moet al heel vlug overschakelen anders te veel toeren/vermogen is spinning wheels...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tEFx-fFZ ... re=channel[/youtube]
-
OnlineKasteel
Ik post zelden een vs (en doe dat ook zelden), maar deze was even het posten waard. Vorige week na een ritje sportief manouvreren door het verkeer kwam ik vooraan het stoplicht t staan naast een 850i, met daarin een dame van ver boven middelbare leeftijd, netjes cf leeftijd gekleed. Stoplicht op groen, maar wilde niet futiel overkomen dus reed gewoon weg, nou dat heb ik geweten, de 850i kwam vol stomend met lichte wielspin voorbijzetten. Het duurde nog wel vrij lang voordat ik de 'launch' kon compenseren
.

- GTRene
whaha
gaaf, dat heb ik in het verleden ook wel eens meegemaakt, je verwacht het niet
net nog, ik wilde ff wat ophalen bij de bmw garage een paar bouten (helaas was er nog niet) maar bij de stoplichten stond een daihatsu sirius? ik op de 2de baan gewoon omdat ik lekker vlot door wilde rijden,
keek kort/snel opzei zat een gewone (saaie) dame in, denk 30ger (dus niet een oudje dit keer)
anyway, dacht kan gewoon weg...die dame reageerde echter super scherp dus niet op groen maar rood uit en gaan, terwijl ik gewoon slow wilde
dacht oke dat gun ik je niet(anders verhalen thuis dat ze met haar karretje snelle auto's de baas is
) dus gas maar ff ingetrapt
case closed
maja was ook niet wat speciaals natuurlijk, maar had niet verwacht dat ze zo pittig reed 

net nog, ik wilde ff wat ophalen bij de bmw garage een paar bouten (helaas was er nog niet) maar bij de stoplichten stond een daihatsu sirius? ik op de 2de baan gewoon omdat ik lekker vlot door wilde rijden,
keek kort/snel opzei zat een gewone (saaie) dame in, denk 30ger (dus niet een oudje dit keer)
anyway, dacht kan gewoon weg...die dame reageerde echter super scherp dus niet op groen maar rood uit en gaan, terwijl ik gewoon slow wilde

- Jelmer850i
Opzich is een 850 niet zo hele snel, veel koppel dat wel, maar qua sprints valt het tegen, zal mede wel komen door het relatief hoge gewicht.Kasteel schreef:Ik post zelden een vs (en doe dat ook zelden), maar deze was even het posten waard. Vorige week na een ritje sportief manouvreren door het verkeer kwam ik vooraan het stoplicht t staan naast een 850i, met daarin een dame van ver boven middelbare leeftijd, netjes cf leeftijd gekleed. Stoplicht op groen, maar wilde niet futiel overkomen dus reed gewoon weg, nou dat heb ik geweten, de 850i kwam vol stomend met lichte wielspin voorbijzetten. Het duurde nog wel vrij lang voordat ik de 'launch' kon compenseren.
-
OnlineKasteel
Maar als iemand volle jan wegrijdt en je moet daarna van onderuit wegkomen, valt nog tegen; hetgeen dat je dan nog moet inhalen, duurt relatief langJelmer850i schreef:Opzich is een 850 niet zo hele snel, veel koppel dat wel, maar qua sprints valt het tegen, zal mede wel komen door het relatief hoge gewicht.Kasteel schreef:Ik post zelden een vs (en doe dat ook zelden), maar deze was even het posten waard. Vorige week na een ritje sportief manouvreren door het verkeer kwam ik vooraan het stoplicht t staan naast een 850i, met daarin een dame van ver boven middelbare leeftijd, netjes cf leeftijd gekleed. Stoplicht op groen, maar wilde niet futiel overkomen dus reed gewoon weg, nou dat heb ik geweten, de 850i kwam vol stomend met lichte wielspin voorbijzetten. Het duurde nog wel vrij lang voordat ik de 'launch' kon compenseren.