Laurens schreef:Zover ik weet in ieder geval geen schade, wel een bleek vertrokken gezicht van Dennis toen hij uitstapte

Laurens schreef:Zover ik weet in ieder geval geen schade, wel een bleek vertrokken gezicht van Dennis toen hij uitstapte
ik ben in voor een revance alleen als we regenbanden mee hebben...... we verloren ongeveer 10sec per rondje vergeleken met full wet, dat is op 90 rondjes 900 seconden omgerekend zo'n 6 rondjesBen_968CS schreef: Revance tijdens de nieuwjaarsrace op 3 januari? ik had toch wel op een podiumpje gehoopt...
Laat dat fotograferen nou maar aan Mark Nauta over en hou jij je maar bij de video camera's voor er ongelukken gebeurenMetchu schreef:wat pix:
Van de keer of 25 dat ie achterstevoren wilde in de Hugenholtz had ik hem een keer of 22. Het lijkt er op deze foto op dat ik hem niet meer hadJeroen van Emmerik schreef:Had je hem nog Ben?Harry-944-basic schreef:
geweldig dat jullie mee gedaan hebben met dat ongelofelijke klote weer...top!
Zegge, meneer de leraar, letten we wel op de juiste spelling? Iemand moet het goede voorbeeld geven...Metchu schreef:Hahahaha Benff voor het beeld wat foto's geschoten met me iphone
Binnekort meer video's trouwens
Ben_968CS schreef:Zegge, meneer de leraar, letten we wel op de juiste spelling? Iemand moet het goede voorbeeld geven...Metchu schreef:Hahahaha Benff voor het beeld wat foto's geschoten met me iphone
Binnekort meer video's trouwens
Andre schreef:hahah lol
Jij staat ook overal met de neus vooraan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast