Superfilmpje, vooral die slomo's zijn echt topAndre schreef:http://www.bmw.tv/com/article/BMW+M3+GT ... hannelID=2

Superfilmpje, vooral die slomo's zijn echt topAndre schreef:http://www.bmw.tv/com/article/BMW+M3+GT ... hannelID=2
Fernando schreef:
Geluidsmafia op veel circuits ook niet tegenwoordig gok ik.Rico schreef:Emissie eisen laten het niet meer toe (denk ik )Tom schreef:Vet vet vet
Maar er zit geen carbon airbox op? Dat vond ik altijd bij de CSL zo vet. Als zo'n ding op de ring langskwam...kippenvel...
ik heb nog een setje nieuw van brembo liggen 6 pot monoblok 15 inch schijven..........romo schreef:Update over de remmen;
Brembo brakes (6 pistons front - 4 pistons rear) with steel brake discs. (365mm front, 345mm rear SLOTTED DISCS) Ceramic composite brakes optionally available.
BBK van Brembo is groter daar zit 380 voor en 355 achter voor zo ver mijn kennis reikt........
ok Andre, thanks...........
Downforce Hans schreef:ik heb nog een setje nieuw van brembo liggen 6 pot monoblok 15 inch schijven..........romo schreef:Update over de remmen;
Brembo brakes (6 pistons front - 4 pistons rear) with steel brake discs. (365mm front, 345mm rear SLOTTED DISCS) Ceramic composite brakes optionally available.
BBK van Brembo is groter daar zit 380 voor en 355 achter voor zo ver mijn kennis reikt........
ok Andre, thanks...........
Downforce Hans schreef:Dat ik graag iemand met een BMW aan goede remmen wil helpen.............
Informeren kan geen kwaadAndre schreef:Die romo is a real late braker knap setje voor hem:)
Sorry, ik was niet duidelijk, ik doelde op Romo's BBK maten dus idd die 380. Al omschrijft BMW het als 385mm op de GT4 website. Heb met de 24h verbaasd staan kijken dat die in 18" BBS CH passen....Andre schreef:steve nee hoor. GT4 heeft volgens mij 36mm dikke schijven en 380 doorsnee voor.
Het is een complete set klauwen adapters rvs remleidingen en schijven maar wel alleen voor de vooras.romo schreef:Downforce Hans schreef:Dat ik graag iemand met een BMW aan goede remmen wil helpen.............
Als ik je goed begrijp;
Alleen voorremmen? 15" is bij benadering 380mm toch?
Of is het een complete set?
Zo ja, wat wil je er voor hebben?
Downforce Hans schreef:Het is een complete set klauwen adapters rvs remleidingen en schijven maar wel alleen voor de vooras.romo schreef:Downforce Hans schreef:Dat ik graag iemand met een BMW aan goede remmen wil helpen.............
Als ik je goed begrijp;
Alleen voorremmen? 15" is bij benadering 380mm toch?
Of is het een complete set?
Zo ja, wat wil je er voor hebben?
Het is wonderbaarlijk hoe licht het is, het weegt de helft van wat er standaard onder mijn corvette zit.
Doe maar een goed bod.
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 32 gasten