Een leer voor de toekomst????
-
Een leer voor de toekomst????
http://www.faz.net/s/Rub1DABC609A05048D ... ntent.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Re: Een leer voor de toekomst????
So what's new? Dat wisten we toch al lang 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
inderdaad. und so ist's.
- RVV
Even op mijn gemak gelezen, en dan staat er dit onder de e60 M5 foto
weet ie wel waar die over schrijft ?
Vind het een beetje een sentimenteel kul verhaal.. M5's vroeger niet luxe ? Laat me niet lachen voor de grap heb ik net even de originele e34 M5 folder doorgelezen. 90% van de luxe die ik in de e60 M5 heb zitten zat toen al in de e34 M5.
M5'en zijn altijd te zware en te luxe baffers geweest.. auteur doet voorkomen dan een M5 vroeagah een soort e30 M3 was met 4 deuren..
Der aktuelle BMW M5 mit V10 mit 6400 Umdrehungen in der Minute

Vind het een beetje een sentimenteel kul verhaal.. M5's vroeger niet luxe ? Laat me niet lachen voor de grap heb ik net even de originele e34 M5 folder doorgelezen. 90% van de luxe die ik in de e60 M5 heb zitten zat toen al in de e34 M5.
M5'en zijn altijd te zware en te luxe baffers geweest.. auteur doet voorkomen dan een M5 vroeagah een soort e30 M3 was met 4 deuren..
- Snipe
Gelukkig niet, dan had 'ie een paar cilinders te weinig gehad 8)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
BMW wordt hier als vb gesteld, maar de algemene teneur en tendens is natuurlijk dat auto`s (van welk merk dan ook) steeds zwaarder zijn geworden, en das niet echt bevorderlijk voor de fahrfreude.................
Zoals eerder gemeld, we moeten back to basic, op alle fronten.......................das dan ook meteen het enige voordeel van wat de groene maffia ons kan brengen..........
Zoals eerder gemeld, we moeten back to basic, op alle fronten.......................das dan ook meteen het enige voordeel van wat de groene maffia ons kan brengen..........
- Macboy
Mazda begrijpt dat. Porsche ook met de Spyder. En BMW misschien weer met de M1. Hyundai ook hoop ik.