slim verdienen of.................?
-
Jeroen05
slim verdienen of.................?
Daar het intelligentie niveau hier extreem hoog is en inherent daaraan het opleidingsniveau hier vraag ik aan jullie wat jullie van dit soort sites vinden...
http://www.slimverdienen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom? Ik doe nu alweer een jaar niets heb in januarie mijn zaak verkocht aan degene waarmee ik het samen deed en heb nog steeds geen idee wat ik wil gaan doen. Opleiding heb ik niet. Heb alles gedaan maar niets afgemaakt. Naast mijn werkzaamheden die ik nu uitvoer zal ik echt weer iets moeten gaan doen en wil iets totaal anders dan ik de afgelopen jaren heb gedaan. In eerste instabtie zit ik te denken om bij de gemeente te gaan werken ( idd als vuilnisman, meerde vrienden van me doen dat en het verdiend dagene waar ik mijn vaste laten en basisbehoefte kan betalen en meer heb ik niet geen behoefte aan) maar het het zelfstandig blijft me ook trekken. Bij het googelen kwam ik dis dit soort dingen tegen
http://www.slimverdienen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom? Ik doe nu alweer een jaar niets heb in januarie mijn zaak verkocht aan degene waarmee ik het samen deed en heb nog steeds geen idee wat ik wil gaan doen. Opleiding heb ik niet. Heb alles gedaan maar niets afgemaakt. Naast mijn werkzaamheden die ik nu uitvoer zal ik echt weer iets moeten gaan doen en wil iets totaal anders dan ik de afgelopen jaren heb gedaan. In eerste instabtie zit ik te denken om bij de gemeente te gaan werken ( idd als vuilnisman, meerde vrienden van me doen dat en het verdiend dagene waar ik mijn vaste laten en basisbehoefte kan betalen en meer heb ik niet geen behoefte aan) maar het het zelfstandig blijft me ook trekken. Bij het googelen kwam ik dis dit soort dingen tegen
Laatst gewijzigd door Jeroen05 op 06 nov 2009, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom
Re: slim verdienen of.................?
E-mailadres achterlaten om bij wat video's te kunnen. En dan zeker mijn mailadres doorverkopen, da's inderdaad slim verdienen
Verder geloof ik niet in mensen die het beste met je voor hebben en anderen 'geld gunnen' omdat het zo gemakkelijk verdienen is. Mensen zijn gierig.
Verder geloof ik niet in mensen die het beste met je voor hebben en anderen 'geld gunnen' omdat het zo gemakkelijk verdienen is. Mensen zijn gierig.
- VLA
x 2Tom schreef:E-mailadres achterlaten om bij wat video's te kunnen. En dan zeker mijn mailadres doorverkopen, da's inderdaad slim verdienen![]()
-
EJGT3CS
Ik raad je aan gewoon een baan te nemen en dan tijdens het werken eens gaan bedenken wat je voor jezelf wilt gaan beginnen. 
En trap niet in dat soort oplichtingspraktijken op internet..
En trap niet in dat soort oplichtingspraktijken op internet..
- Maus335i
Yep en zo werkt dat helaas. Als ik een geniaal idee had bedacht was ik er zelf al mee aan de slagTom schreef:E-mailadres achterlaten om bij wat video's te kunnen. En dan zeker mijn mailadres doorverkopen, da's inderdaad slim verdienen![]()
-
Jeroen05
Dat van dat E mail adres doorverkopen had ik zelf ook al gedacht en mede daarom wilde ik een eenmalig te gebruiken Gmail account aanmaken met sumiere informatie en die verder nooit meer gebruiken. Mijn vraag was eigenlijk of het bekend was wat voor soort concepten ermee bedoeld worden of is het gewoon een ordinair piramidesysteem?
- duifjes.com
arie kanarie
a.kanarie@live.nl
En dan kun je alles zien......
Ik kan slecht lang naar iets luisteren dus mij lukt dat niet....
Ohhh nee de laatste video krijg ik nu niet te zien...jammer nou
a.kanarie@live.nl
En dan kun je alles zien......
Ik kan slecht lang naar iets luisteren dus mij lukt dat niet....
Ohhh nee de laatste video krijg ik nu niet te zien...jammer nou
-
Jeroen05
Ik zat eerder te denken aan Arend Grootgrutter 
- duifjes.com
Wat voor bedrijf had je hiervoor dan?
-
Jeroen05
http://www.sportfightshop.nl..." onclick="window.open(this.href);return false;. zo heet het nu, toen ik er nog in zat heette het. http://www.be-fitshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Oké....dan ga ik ervan uit dat je veel weet op dat vlak.....waarom wiel opnieuw uitvinden en niet daarmee iets gaan doen???
-
Jeroen05
omdat er werkelijk niets me te verdienen valt..............alleen maar geld kost..........Zeker in deze tijd
-
Rupie
Post je dit niet op het verkeerde forum?Jeroen van den Berg schreef:Daar het intelligentie niveau hier extreem hoog is en inherent daaraan het opleidingsniveau hier vraag ik aan jullei wat jullei van dit soort sites vinden...
-
Jeroen05
Hoezo? Dit is toch off topic?
-
Shakes
Personal training niks?
ICM een beetje advies over voeding best aardig te verdienen. Vuilnisman ook leuk maar dan liever een krantenwijk 8)
ICM een beetje advies over voeding best aardig te verdienen. Vuilnisman ook leuk maar dan liever een krantenwijk 8)
-
Jeroen05
PT er ja is zéér zeker leuk maar daarvoor leef ik helaas in het verkeerde land. In tegenstelling tot landen als bv Amerika en Duitsland willen mensen hier daar nog steeds geen cent aan uitgeven.....
Taxichaufeur heb ik ook al aan gedacht en dan zelfstandig met bv een kant en klare w210 200cdi die je voor rond de 3 vind. Probleem is alleen dat je daarvoor weer moet studeren :S
Taxichaufeur heb ik ook al aan gedacht en dan zelfstandig met bv een kant en klare w210 200cdi die je voor rond de 3 vind. Probleem is alleen dat je daarvoor weer moet studeren :S
- RVV
Filmpje voor de grap even aangehoord, hij weet het wel mooi te brengen.. alleen geloof ik niet zo in mensen die jouw geld willen laten verdienen met hun inzet.. 
-
Jeroen05
Daarom lijkt het me ook een soort piramidesysteem................
-
allen
Als Jeroen daarmee z'n maandelijkse lasten kan betalen en daarnaast rustig verder kan kijken, niets mis mee imho. Ik ben die gasten nog altijd dankbaar dat ze het vuilnis ophalen. 99% Van de tijd heb je meer aan de vuilnisman, dan aan iemand als Ilija. :idea:Nandor schreef:Personal training niks?
Jeroen, filmpje ben ik sceptisch over. Als ik die gast zie en hoor praten krijg ik er binnen een minuut walgneigingen van. Lijkt me een compleet onbetrouwbare gladjanus. Neem tijdelijk gewoon even een normale baan en kijk dan rustig verder.
- RVV
Kun je zelf verkopen ? Ik bedoel overtuigend verkopen ? Met het juiste verhaal mensen overtuigen van een goede keuze ?
- duifjes.com
Rico zoek jij nog een verkoper dan??? 8)
- RVV
Als je goed kunt verkopen doe je dat voor jezelf 
-
Jeroen05
zonder opleiding kom je nergens in nederland en ik weiger ook maar 1 minuut te besteden aan wat voor opleiding dan ook, dus zit je vast aan dit soort banen en ja het gaat me alleen om me maandelijkse lasten die niet hoog zijn daar ik geen woonlasten heb ( geen hypotheek of huur) en verder geen eisen stel of ambities buiten het allernodigste. aan materialisme stel ik totaal geen belang en heb buiten me vechtsport wat vrijwel niks kost geen passie of hobby.allen schreef:Als Jeroen daarmee z'n maandelijkse lasten kan betalen en daarnaast rustig verder kan kijken, niets mis mee imho. Ik ben die gasten nog altijd dankbaar dat ze het vuilnis ophalen. 99% Van de tijd heb je meer aan de vuilnisman, dan aan iemand als Ilija. :idea:Nandor schreef:Personal training niks?
Jeroen, filmpje ben ik sceptisch over. Als ik die gast zie en hoor praten krijg ik er binnen een minuut walgneigingen van. Lijkt me een compleet onbetrouwbare gladjanus. Neem tijdelijk gewoon even een normale baan en kijk dan rustig verder.
-
Jeroen05
wonen doe ik iig zo 
-
allen
Ieder voor zich Jeroen. Maar 'dit soort banen' zoals jij het noemt, zijn voor mij niet minderwaardig. Doe gewoon je ding. Als je tevreden bent is het goed :!:
Binnenkort weer eens een bakkie doen. 8)
Binnenkort weer eens een bakkie doen. 8)