specs:
bj 1999
bijna 140.000 op de teller
1.6 / 110pk
Sexy as hell 8)
Kwestie van afstellen (SKRD)duifjes.com schreef:Feli !!!!!! mooie MX-5.....en oppassen nu met dit weer he....slipery when wet
mooi ding, mooie kleur en velgen lijkt me nisk mis mee...sportief en beter gevoel met de weg zo...alleen die achterlichtunits vind ik minder.Kim schreef:Thanks, hij rijdt echt superfijn, voelt erg stabiel aan en het is bovenal zooooooo relaxed![]()
heb net al heerlijk opengereden, kan best was niet eens echt koud. En vanmorgen meteen al m'n eerste klusje gedaan, een lampje van de lantra getransplanteert naar de mx5 want die was blind aan 1 oog. Nu niet meer 8)
Bij het ophalen ben ik op de terugweg even de Holterberg over geweest, voor mensen uit mijn regio doet dat vast wel een belletje rinkelen. Súperweg![]()
Wielen vind ik (als enige geloof ik haha) wat minder mooi, beetje té voor zo'n wagentje, maar eerst de bandjes maar eens opmaken en op zoek naar iets beschaafder formaat
Ik woon er op/aan. Dus zeg het alsjeblieft niet door dan blijft het voor mij op zondag lekker rustigMichel P schreef:Holterberg is een feest!!
Michel
Dat is vrij rap Oof...ga daar ook wel eens knallen..Alleen s'morgensvroeg is het een stuk rustiger inderdaad..oof schreef:Ik woon er op/aan. Dus zeg het alsjeblieft niet door dan blijft het voor mij op zondag lekker rustigMichel P schreef:Holterberg is een feest!!
Michel
Record ligt rond de 4.30 minuut van af het natuur diorama tot het restaurant in nijverdal. (Zondag 6 uur in de ochtend Bmw 325i)
Nette auto met mooie velgjesKim schreef:Thanks, hij rijdt echt superfijn, voelt erg stabiel aan en het is bovenal zooooooo relaxed![]()
heb net al heerlijk opengereden, kan best was niet eens echt koud.
Een cabrio en ook nog eens betrouwbaar......Allenallen schreef:Mooi ding!
Hé Olivier, dat heb ik nou nog nooit gedaan, klokken hoe snel je erover kan ...oof schreef:Record ligt rond de 4.30 minuut van af het natuur diorama tot het restaurant in nijverdal. (Zondag 6 uur in de ochtend Bmw 325i :twisted: )Michel P schreef:Holterberg is een feest!!
Michel
Dan ben ik een week of wat geleden met een hele luidruchtige 10 cilinder langs je deur komen zetten.oof schreef:Ik woon er op/aan. Dus zeg het alsjeblieft niet doorMichel P schreef:Holterberg is een feest!!
Michel
Gebruikers op dit forum: Arstey, beske, Bob Gervais, Dimitri, EricT, Fabian, Joost H., Majestic-12 [Bot], Mark 320iS, mark123, matthyssie, Sidney, SvB en 9 gasten