Het probleem is als volgt:
Soms steek je de sleutel erin, draait hem 1 slag om en alle lichten komen aan die aan horen te komen, alles ok, je draait verder en hij start geen probleem.
Andere keer steek je de sleutel erin, alle lichtjes (radio airco etc ook als je die aan had, of aanzet) gaan aan, je draait verder en niets. Geen geluid. De digitale klok verdwijnt zoals altijd tijdens het starten, maar er gebeurt verder niets. Geen start motor, niets.
Terwij alle electrische dingetjes gewoon nog werken. Ramen omhoog omlaag, radio etc geen probleem. Maar de motor doet niets.
Je kan het net zo vaak doen maar er gebeurt gewoon niets.
Het probleem is er nooit als ie bij de dealer staat. Vorige week met de sleepwagen er heen gegaan nadat hij 4 dagen op rij niet wilde starten, hij komt daar aan en hoppa start in 1 keer.
Gisteren kwam de auto terug van de dealer voor een ander probleempje, en weer hebben ze niets gemerkt. Nu vanochten wil hij weer niet starten, stond op het punt de dealer te bellen om ze hierheen te krijgen maar ik dacht toch nog even proberen, en de 1ste keer niets. De 2e keer starte hij wel weer.
WTF.
Iemand enig idee wat ik hier nu mee moet? Ik wacht af tot het weer gebeurt en hopenlijk als ze van de dealer hier aan komen doet ie het nog steeds niet dat ze het kunnen zien. Erg kut want je kan eigenlijk niet op die auto vertrouwen zo. Hij deed al vaker maar soms maanden achter elkaar geen probleem. En soms om de dag doet ie het weer niet.
Iemand?