Ik zou willen discussieren over je in real life tussenaccelleraties, in de JUISTE versnelling, maar soms zit je ook 1 te hoog...
Het feit dat we hier allemaal wel 'ns een wedstrijdje hebben dus (minder) gelijkwaardige voertuigen en wat daar dan voor resultaat uitkomt. OOK GEVOELSMATIG vooral.
Ik had gisteren weer een actie...

Eerst was m'n motor nog koud en sta ik op de rechter/trage kant van 't verkeerslicht, want op de 'snelle'kant links staat al 'n GOLF 3 'TDI' met 2 mannen /jongens erin. Het is meteen daarna naar links en 'n knijper die 1 baan wordt. Nou ik 'ownde' de jongens want schakelde bij 3500 ofzo en ze moesten achter mij aansluiten, dat vonden ze niet leuk, of misschien ook wel, weet niet.
Later haalden ze me in om toch weer voor me te komen. Toen ik weer, maar allemaal zonder spielerij en doortrekken van mijn kant.
Later was m'n motor wél warm en ze zaten me wat(geinig?) op te drukken tussen 't verkeer, ik had daarna vrij baan en ga VOLUIT door alle versnellingen, de TDI werd gauw veel kleiner zomaar ettelijke 100den meters, maar ik moest weer remmen voor iemand die traag inhaalde, de mannnen kwamen weer 'n beetje bij. IK weer vol(zij ook denk ik LOL) en nu haalt 'n vrachtwagen 'n bus in, ik dik in de remmen, en de mannen komen weer een heel klein beetje dichterbij.
Nog meer van 2 van die rem/voluit acties en doordenderend was ik ze kwijt(qua uit m'n binnenspiegel 500m? verderop ofzo) echt kwijt! LOL
Het viel mij gewoon op dat ik daar vele kilometers en minuten voor nodig had en ja inderdaad het overige verkeer belette mij, maar HUN ook natuurlijk.
Dan valt 't gewoon wat tegen om zo'n normale kar dan echt uit het verre zicht te laten verdwijnen.
Misschien denken die gasten in de TDI er anders over, dat ik wel gauw verdween. Het viel mij wat tegen al was de voorsprong per keer 100den en 100den meters...
M'n auto voelde ook niet extra fel oid waarschijnlijk dikke tegenwind en ja ik zat 'n keer tegen de begrenser.*
Jullie?
*snelheids dus:)