Gaan we Marktplaats en Ebay in de gaten houden. Speel te weinig om hem nieuw aan te schaffen, een goede tweedehandse moet het ook wel doen

Je bent wel een eerste klas prutser als je gaat ontkennen dat racen met een controller helemaal niet zuigtRichardt. schreef:Mwah, met een stuur gaat het beter. Maar met een controller kun je ook gewoon gedoseerd gas geven/remmen en gedoseerd sturen, kwestie van oefenen
Damn, dat is een ingewikkelde zin! Wat bedoel je nu precies, volgens mij is dit een dubbele ontkenning.Macboy schreef:Je bent wel een eerste klas prutser als je gaat ontkennen dat racen met een controller helemaal niet zuigtRichardt. schreef:Mwah, met een stuur gaat het beter. Maar met een controller kun je ook gewoon gedoseerd gas geven/remmen en gedoseerd sturen, kwestie van oefenen
Persoon B = eerste klas prutserPersoon A zegt: spelen met controller zuigt !
Persoon B zegt: spelen met controller zuigt niet !
Met een paar man die mal scoren en dan een paar in elkaar zetten, gewoon vet zo'n bermax bak!Ernst Jan Dekker schreef:Ook wel gaaf:
http://link.marktplaats.nl/275150240" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt trouwens niet zie ik nu haha afgangMacboy schreef:Je bent wel een eerste klas prutser als je gaat ontkennen dat racen met een controller helemaal niet zuigt
Ik ga dit keer ook eens een gokje wagenRoman schreef:Demo komt eraan over 10 dagen. 1 auto in 2 variaties op 1 circuit. Mensen uit Europe kunnen meedoen met zich te plaatsen voor de GT academy.
Jij hebt natuurlijk liever een Dodge Nitro!Kgroot.nl schreef:Anders ik wel![]()
Alleen jammer dat het een 370Z is
Is het toch nog ergens goed voor dat ik geen race licentie hebA few more specifics have been announced on the GT Academy Facebook page: anyone who has ever held a national or international racing license or who is under the age of 18 is exempt from the competition. It will begin on December 17th and will end of January 24th, and will consist of two “stages”, each featuring new circuits
Lol, ik zat die zin van je 3 keer terug te lezen na je opmerking daarna.Macboy schreef:Klopt trouwens niet zie ik nu haha afgangMacboy schreef:Je bent wel een eerste klas prutser als je gaat ontkennen dat racen met een controller helemaal niet zuigtDie "helemaal niet zuigt" moest zijn "zuigt" dus ik kan inderdaad niet met dertiendubbele ontkenningen werken. Geef mij maar een ban.
Qua graphics gaat GT5 niet veel verschillen met prologue hoor, dus verwacht daar niet te veel van. Denk dat GT5 gewoon een uitgebreide versie van Prologue word.Richardt. schreef:Ben benieuwd hoever de demo al op het echte spel lijkt qua graphics en gameplay. Als het gewoon een nieuwe baan en nieuwe auto in GT4/GT5 Prologue style is is het wel een beetje jammer
Prologue is NIET de demo voor GT5. Prologue is zoals de naam al verklapt absoluut geen demo. Daarom spreekt Sony ook nu pas over een Demo voor GT5, deze zal de echte physics engine bevatten die Prologue nog niet had, of er veel veranderd weet ik niet.Macboy schreef:Die Kees is gewoon nog slimmer dan ik dacht
En ook nog eens kanshebber voor de GT Academy ! Ik ben benieuwd en ga ook meedoen.
Waarom noemen mensen het demo ? Prologue is de demo voor GT5. Dit is gewoon een time trial die je kunt downloaden en dan online de tijd wordt doorgegeven toch ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast