Nog nooit in zo'n ding gezeten maar ik ben onder de indruk:
- erg mooie auto, coupe-achtige lijn, sportief maar toch ook weer 4 deuren
- V6 loopt (zoemt) zijdezacht, zowel onderin, bovenin als in het middengebied
- goede compromis voorzover ik kon beoordelen als bijrijder tussen sportiviteit en comfort. Niet te hard / sportief maar gaat wel de bocht om zeg maar.
- leuke gadgets (tellerverlichting van toerenteller veranderd van kleur als je naar de redline gaat)
- was automaat, maar wel (eindelijk) eentje die in de Manual stand gewoon z'n begrenzer intrekt en 'em daar laat staan. En met flippers aan het stuur en met pookje.
Moet eerlijk toegeven als ik zou moeten kiezen tussen een IS250 of een e90 325i ofzo dan zou ik denk ik toch echt voor de Lexus gaan. Toegeven heb nog niet in de e9x 3-serie gereden (zelf) maar wel meegereden met e90 320 en dat is een no-brainer versus de IS250 wat mij betreft alleen al qua 4 vs 6-cylinders. IS250 vs 320 wordt op zeker de Lexus.
Conclusie: Ik moet snel gaan proefrijden in een e90 325, 330, 335i, en uiteraard de M3 om van die pro-Lexus houding af te komen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mark
(die zich nu ook afvraagt hoe een IS-F zou rijden...)