Eerlijk? Ik bleef droog in de auto. Sort of...

Patrick plaats die link van de foto's nou eens!!! 8)
Dat ik een onbetrouwbare wagen reed was geen vermomming maar werkelijkheid!Downforce Hans schreef:Allen zou een goede tweede zijn want zijn vermomming vond ik ook eigenlijk wel spectaculair
Hij heeft nooit zin om thuis te komen. Dan houdt ie zich niet sterk meer voor de buitenwereld.Niels schreef:De Caterham voelde zich weer helemaal thuis begrijp ik
Met de foto's ben ik nog even bezig. Vanavond zal ik ook nog even wat online gooien.Downforce Hans schreef:[Ik zie maar 1 foto, ben benieuwd naar de rest.![]()
Jammer dat er geen sound clip is want met twee ferrari spiders,Elmar een paar lambo1`s een ultima een handje tvr`s en Cor en mezelf brokkelde volgens mij het beton van het plafond van de Tunnels.
Ook verstandig van Allen om helemaal achteraan te rijdendaar de decibels waarschijnlijk het caterhammetje compleet zouden desintegreren naar korrels van polyester en aluminium.
Aan de andere kant ben je dan wel gewoon af van dat onbetrouwbare blauwe hok
Ja, ik zie het ook.. Heb net 10 minuten mijn laptop aan en moest nog wat bijlezenPatrick van Wijngen schreef:stephane, repost!!!
Omdat het 'geheim' moest blijven... en dus niet iedere malloot met google van de rit afweet...Tom schreef:Waarom is er nergens gepost dat er weer een tunnelrun was waar een hoop DFers aan meededen?
Gebruikers op dit forum: beske, Chaert-RS, Jules_W, Marc Sierra, S-RS en 4 gasten