Snap ik wel maar ik kijk eigenlijk nooit naar wat de markt er van vind, maar wat ik er van vind en vooral voor over heb. Is verder ook geen waarde oordeel over hoe anderen daar tegen aan kijken.
Aan de andere kant ruil dezelfde Arosa maar eens in zoals in de topic startpost, krijg je ook slechts 3500 tot 4000 inruil terug.
Wat zouden jullie voor deze auto betalen?
- RVV
- Sjoerd MP BMW
- SvB
- GTRene
Re: Wat zouden jullie voor deze auto betalen?
lol @Polo...Sjoerd MP BMW schreef:klikker-de-klik

zo'n ding weegt ja niks

- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt, Niels. Panda in de juiste uitvoering, dus radiootje, airco, metallic, etc komt inclusief afleveren op 11k ongeveer. Ik heb er zonder inruil 9,7k voor betaald. Een 2008 komt op 8k-8,5k en zakt zo ongeveer 1k per bouwjaar. Als ik dus voor een paar k meer nieuw kan rijden investeer ik juist liever dat meer en heb bv 2 jaar garantie. Ik vind 6k voor een oudere auto juist veel en doe er dan liever iets bij voor een nieuwe. Bij grote dure snelle bakken koop ik liever gebruikt maar die koekblikjes toch echt liever nieuw. Het geld moet er wel voor zijn natuurlijk maar da's mijn visie hier opNiels schreef:knip...heel verhaal... knip

- Niels
- Auto: Prius+

De prijzen die jij noemde voor een gebruikte Panda die waarschijnlijk allemaal ex-huur waren gingen nergens over. Dan 1500,- extra neerleggen voor een nieuwe zou ik ook zeker doen. Echter wordt er nu gekeken naar iets van 5K terwijl een nieuwe in de praktijk gewoon zeker 9K kost en dan wordt het een ander verhaal imho. Dat je dan juist nieuw koopt valt wat voor de te zeggen maar even zo goed als je gebruikt koopt valt daar wat voor te zeggen. Natuurlijk is de kleine spul relatief te duur maar zo werkt dat gewoon... Ruk als je wat zoekt, lekker als je een hebt

Daarnaast blijft een Arosa gewoon een leuk wagentje imho. Mooier dan een Picanto of Panda en dat zijn niet eens mijn eigen woorden al ben ik het wel mee eens

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nee, niet jouw eigen woorden. Maar zoals bij elke man komen ze wel uit je eigen mond maar zijn ze ingegeven door de ... :twisted: