Booooh schreef:Leuke app als tzt de circuits in deze omgeving ook ondersteund worden...
Ben
Ik gebruik zelf Harry's LapTimer, daar zit CPZ wel in en ook de N.Ring. Heb 'm al een paar keer op CPZ en Assen gebruikt en werkt prima.
Je kan ook zelf circuits toevoegen; vooraf zo nauwkeurig mogelijk de start/finish gps-coördinaten invoeren en als je dan in de buurt van die POI komt wordt de timer getriggerd. De rondetijden slaat ie op en ook de gemeten coördinaten, achteraf heb je dan het circuit ook grafisch en kan je kijken hoe hard je waar reed en met hoeveel G je door de bochten ging.
Je zou bij wijze van spreken een rondje A10 kunnen doen als je vooraf maar ergens start/finish coördinaten invoert.
Er is ook een info scherm waar snelheid, coordinaten, richting enz real-time wordt weergegeven, dit heb ik meestal aan als ik gewoon in het verkeer aan 't rijden ben.
Met dit scherm heb ik op Assen en CPZ door aan beide kanten van de baan bij start/finish te staan de coordinaten mooi kunnen aflezen en in te voeren.
Je moet de iPhone wel zo in je auto monteren dat ie het beste GPS signaal ontvangt, hoe beter, hoe nauwkeuriger ie werkt.
http://www.gps-laptimer.de