Lastig zoiets

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Christoph

Bericht door Christoph » 20 nov 2006, 17:09

Martijn schreef:
Christoph schreef:En weer terug.

Nou... boven alle verwachtingen.

Voor mij de eerste keer dat ik een Z3 Coupe van zo dichtbij kan meemaken, maar het zag er allemaal erg goed uit. Een enkel krasje op de lak, de schade die hij gehad heeft aan de zijkant ( blikschade ) niks van te zien, niks krom etc etc.

Motorisch klinkt hij geweldig, sjef gaf er volgens mij ook ruim zijn goedkeuring aan. Optisch een gruwelijke verschijning door de velgen.

Onderstel bilstein maar dan met een ac schnitzer sticker, nog wel spulletje van een z3M aan de voorwielophanging.

Binnen in is de kooi het enige wat een beetje lakschade heeft, het lijkt erop dat hij een 2de hands kooi heeft. De auto is verder binnenin netjes ( zover een circuithok netjes kan zijn )

Rijden: Eerste woord wat in me opkomt > geciviliceerd.
Ik dacht door het onderstel dat ik echt in een redelijke plank zou komen. Maar het valt echt mee, straf,gedempt maar helemaal niet bothard. Als je dan die versnellingsbak voelt... Strak,scherp en gericht in zijn versnelling. Helemaal niet zo zoekerig als in de alfa.

De straat op, wat opvalt is het vermogen, 6cillinder heeft een hele andere powerband dan zo'n 4 cillinder wat ik gewend ben. Ik merk wel dat de auto uit 2000 kom, maar ik heb een heel erg degelijk gevoel bij de auto.
Helemaal niet het spartaanse van een E30 racer, maar echt een volwassen gevoel.

Toch een nadeel> Die kooi, zoals een beetje verwacht is de ruimte minimaal zonder helm al.. en als ik dan nog een helm op zou moeten dan gaat het krap worden :P Ik vind het zelf te doen, maar of het verantwoord is...

Goed, algeheel gevoel > Kopen. Nu ga ik kijken of ik er uit kom. Ik laat het jullie iedergeval weten :)
Heb je de Z3 Coupe uiteindelijk gekocht?
Nee een andere vriendelijke duitser heeft hem gekocht.

MasterP

Bericht door MasterP » 20 nov 2006, 20:09

er staat nu een groene z3 coupe 2.8liter te koop bij jer de fonkert....

Plaats reactie