Wat is jou meest Gênante situatie met je auto?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
René130i

Re: Wat is jou meest Gênante situatie met je auto?

Bericht door René130i » 29 okt 2009, 09:19

frankv schreef:
René130i schreef:In de spits (als je het zo kunt noemen in Friesland) verkeerd om op een rotonde eindigen :bag:
ehm ik ken dat van de oprit van de A27 bij Houten, met de e30 325 touring van mijn vrouw, rechtsaf, beetje (teveel) gas, beetje rond...
:lol: sta je dan

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 29 okt 2009, 09:32

Kasteel schreef:Nieuwe Crafter mee, demo van NL, ideaal een rwd bus, alle zooi uit, lange doordraaier in 3 haaks doen. Haaks ging het, daarna greep ASR/ESP/AKDSL/DCG/GVD/ALD en de rest in, als gevolg bleef de auto remmen tot stilstand, zelfs koppeling moest erbij. Resultaat, meer dan 90 graden stilstaand op een oprit met ongeveer 20 wachtende auto's achter me :(.
En dat voor 1 cent per kilometer... hoor toevallig net reclame op 538. :lol:

Aston Martine

Bericht door Aston Martine » 29 okt 2009, 10:55

Net een gelukkig getrouwd stelletje in m'n Pontiac Bonneville ingeladen (die hem hadden gehoord als trouwauto). Wil die niet meer starten omdat ik m'n lichten aan had laten staan...
Moest een Mercddes aan te pas komen om de Bonneville weer aan de praat te krijgen.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 29 okt 2009, 14:27

Net een week mijn rijbewijs, handrem in de bocht gebruiken en hoppa....met de neus in de richting waar ik vandaan kwam.
Of even niet opletten en met de Patrol van mijn pa achterop een Civic rijden. Civic 4500,- schade en de Patrol nog geen krasje :mrgreen:

Tristan

Bericht door Tristan » 29 okt 2009, 14:42

frankv schreef:
René130i schreef:In de spits (als je het zo kunt noemen in Friesland) verkeerd om op een rotonde eindigen :bag:
ehm ik ken dat van de oprit van de A27 bij Houten, met de e30 325 touring van mijn vrouw, rechtsaf, beetje (teveel) gas, beetje rond...
+3

Toch raar als de mensen recht in je ogen kijken. :bag:

Ampair

Bericht door Ampair » 29 okt 2009, 20:35

met de berlingo van de zaak met gladde voorbanden in de regen bocht uitglijden zo het gemeente werf op waar allemaal ambtenaren stonden. dat was pas lullig. reedt net niet in de vuilnishoop. kreeg toen wel allerlei rare blikken en vragen naar me.....

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 30 okt 2009, 11:47

Toen ik nog bij m'n ouders woonde stond m'n auto altijd achter de auto van m'n moeder geparkeerd. Behalve die ene keer dat mijn auto vooraan stond..
Uit automatisme achteruit rijden en vol overtuiging haar auto rammen was aardig genant. Gelukkig geen schade behalve haar kentekenplaathouder en een paar krasjes op m'n achterbumper.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 okt 2009, 11:50

Dit komt zo als 1e in me op: Net m'n rijbewijs en in auto van pa rijdend een "lekker wijf spotten" en daardoor al loerend de stoep/bermrand oprijden... :oops: Geen schade gelukkig, alleen een gedeukt ego :lol:

Oof
Auto: M2 Competition H6

Bericht door Oof » 30 okt 2009, 13:35

Samen met Sjoerd en een vriend van hem naar Papenburg,
Sjoerd in de GT3
Vriend in de A4 dtm quattro
En ik in mijn E30 op spekgladde bamigeengrip banden
Rijden lekker door in Duitsland tussen de 120 en 180 komen onder een viaduct door. Alles wit had geen nog auto door de sneeuw gereden zie Sjoerd een kleine stap zijwaarts doen en voor dat ik het doorheb doet die van mij een grotere stap achterwaarts richting de vangrail. Trek op een of andere manier nog aan de handrem en kom tegen de vangrail aan. Kut, kut, kut nadenken geen winterbanden, sneeuw, Duitsland en een auto met rolkooi. Dus direct weer in de 1 en weg. Kom ik aan bij Papenburg als newbie iedereen lachen klieren etc. Heb het de hele dag moeten horen.

Gelukkig viel de schade mee flinke deuk en kapot achterlicht 350e in de beun.
Heb tegen de rest maar verteld dat het gebeurd was op het circuit vond ik iets minder beschamend.

Plaats reactie