17 oktober finale races, uitslag ADPCR
- Ben_968CS
Re: 17 oktober finale races, uitslag ADPCR
Zegge, wat nou echt interessant is afgezien van de kef; wie van de E30 rouwdouwers zijn er niet welkom verklaard voor volgend jaar door Huub cs., en vooral, waarom niet? Hoorde iets van volksstammen met elkaar op de vuist, met autos elkaar te lijf gaan, en dergelijke. Ben niet nieuwsgierig hoor, maarre... 

-
Ben_968CS schreef:Zegge, wat nou echt interessant is afgezien van de kef; wie van de E30 rouwdouwers zijn er niet welkom verklaard voor volgend jaar door Huub cs., en vooral, waarom niet? Hoorde iets van volksstammen met elkaar op de vuist, met autos elkaar te lijf gaan, en dergelijke. Ben niet nieuwsgierig hoor, maarre...

Het probleem bij de E30 is m.i dat er teveel onervaren mensen rijden die allemaal denken schumacher te zijn. Ik wil me zeker niet beter voelen maar er wordt gewoon niet goed uitgekeken. Aan de 1e wedstrijd van dit seizoen heb ik niet meegedaan maar als ik dan op youtube een filmpje zie waar iemand bosuit vol in een groep gecrashte E30's knalt dan denk ik rijd die gozer met z'n ogen dicht??? Er was m.i voldoende ruimte om uit te wijken en toch gebeurt zoiets. Waarom??? Omdat er gewoon niet genoeg wedstrijd ervaring is. Ook ik ben gestart met trackdays, maar wedstrijd rijden is toch wat anders maar dat lijken veel E30 piloten niet te begrijpen. Nogmaals ik wil me niet verheffen boven de rest maar het probleem zit hem in onervarenheid en het denken schumacher te zijn.
Ik heb dit hele seizoen schadevrij gereden. Hoe komt dat?? omdat er in de kopgroep rijders zitten die snappen waar ze mee bezig zijn en die hun auto in de hand hebben. Een E30 kan een listige auto ziijn met plotseling overstuur als je dan niet goed weet wat je moet doen krijg je crashes zoals er dit seizoen div zijn gebeurt.

- RJay
Ik ga volgend jaar alleen even geen E30 rijden Leonard, eerst eventjes snel genoeg worden om die schumachers ruim voor te blijven. (ben ik volgens mij al, maar de echte reden staat hierachter)
En daarnaast is onze E30 niet Cupspec meer zoals je kan lezen ergens in mijn auto
Maar ik zit er zeker aan te denken met een jaartje of 2 weer een E30cupper erbij te doen en lekker te gaan cuppen, starten met 50 man is toch wel erg gaaf hoor.
En inderdaad, dat zei huub, dat ze gedwongen waren die 2 te DQ'en en te vragen niet meer terug te komen.
Dang mijn keyboard begint moeite te krijgen met dubbele letters, de aa in maar pakte ie net ook al lastig :S
En daarnaast is onze E30 niet Cupspec meer zoals je kan lezen ergens in mijn auto

En inderdaad, dat zei huub, dat ze gedwongen waren die 2 te DQ'en en te vragen niet meer terug te komen.
Dang mijn keyboard begint moeite te krijgen met dubbele letters, de aa in maar pakte ie net ook al lastig :S
- Tristan
Ach, ik kan met Ard best goed overweg. Hebben wel eens een aanvaring gehad maar nooit elkaar bewust geraakt. Aleen de laatste race @ finaleraces lag ik eerste en werd ik eraf getikt voor nr.2. Door het blokkeren van de remmen waren de banden veel te heet geworden en behoorlijke vlakke plekken. Ik zag Ard er al aankomen en voor Audi-S blokte ik 'm netjes, immers, je mag 1x van je lijn af om te verdedigen. Ik moest vroeg remmen omdat mijn banden weinig grip meer hadden. Later zei Ard beetje pissig dat ik een remtest deed en expres te vroeg remde, waarop ik bovenstaande uitgelegd had.
Maar goed, Ard kan gewoon goed rijden en haal zijn tijden net niet maar kom steeds dichterbij. Maar ben wel een beetje eens dat hij af en toe veel smoezen heeft als hij geen goed resultaat haalde. Heb immers de laatste 3 races van 'm gewonnen. 8)
PS, laatste stuk van het verhaal klopte niet want bij einde race lag ik behoorlijk voor, dus gat was zeker niet dicht gereden zoals er geschreven is.
Maar goed, Ard kan gewoon goed rijden en haal zijn tijden net niet maar kom steeds dichterbij. Maar ben wel een beetje eens dat hij af en toe veel smoezen heeft als hij geen goed resultaat haalde. Heb immers de laatste 3 races van 'm gewonnen. 8)
PS, laatste stuk van het verhaal klopte niet want bij einde race lag ik behoorlijk voor, dus gat was zeker niet dicht gereden zoals er geschreven is.
- RJay
Ach joh, houdt 't spannend voor degenen die er niet warenTristan schreef:Ach, ik kan met Ard best goed overweg. Hebben wel eens een aanvaring gehad maar nooit elkaar bewust geraakt. Aleen de laatste race @ finaleraces lag ik eerste en werd ik eraf getikt voor nr.2. Door het blokkeren van de remmen waren de banden veel te heet geworden en behoorlijke vlakke plekken. Ik zag Ard er al aankomen en voor Audi-S blokte ik 'm netjes, immers, je mag 1x van je lijn af om te verdedigen. Ik moest vroeg remmen omdat mijn banden weinig grip meer hadden. Later zei Ard beetje pissig dat ik een remtest deed en expres te vroeg remde, waarop ik bovenstaande uitgelegd had.