Goed, een WRX is geen EVO, dan moet je toch echt de STI nemen en ja, die wordt redelijk weinig verkocht
Ze willen ook gewoon niet...verkopen.
-
OnlineBram
- Berichten: 16844
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
-
Marcelvv
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
vd Heuvel is ook gewoon off Mitsubishi dealer.
Verkoopt dus ook de zelfde EVO 9 als de dealer bij jou op de hoek.
Ze hebben alleen geen showroom en andere modellen staan.
De importeur heeft ze maar dealer gemaakt, voor hun zelf ook handig.
Als er ergens in NL een EVO bij een dealer staat met grotere problemen dan is vd Heuvel de enige die het kan maken!
Ze moeten dus de demo van Mitsubishi NL ook servicen.
Daarom zijn ze maar dealer gemaakt.
Verkoopt dus ook de zelfde EVO 9 als de dealer bij jou op de hoek.
Ze hebben alleen geen showroom en andere modellen staan.
De importeur heeft ze maar dealer gemaakt, voor hun zelf ook handig.
Als er ergens in NL een EVO bij een dealer staat met grotere problemen dan is vd Heuvel de enige die het kan maken!
Ze moeten dus de demo van Mitsubishi NL ook servicen.
Daarom zijn ze maar dealer gemaakt.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Ik volg Rico wel volledig. Het gaat er niet om of een auto veel verkocht wordt. Het gaat erom dat de EVO de image-booster van Mistubishi zou moeten zijn. Elke koper van een Mitsu zou moeten weten dat de EVO bestaat.
En alle mensen met geld die een sportieve auto hebben en er niet veel van weten, die trek je over de streep (misschien 1 persoon, maar dat terzijde).
Het gaat om het idee erachter. Om een campagne. Kijk naar de foto van de Renault en de F1. Prachtig om te zien !!
Bij Mistu zitten gewoon mensen te slapen in Nederland. Kijk maar naar Engeland bijvoorbeeld, wat een prachtige campagne je daar hebt van (volgens mij) Subaru... briljant !
En alle mensen met geld die een sportieve auto hebben en er niet veel van weten, die trek je over de streep (misschien 1 persoon, maar dat terzijde).
Het gaat om het idee erachter. Om een campagne. Kijk naar de foto van de Renault en de F1. Prachtig om te zien !!
Bij Mistu zitten gewoon mensen te slapen in Nederland. Kijk maar naar Engeland bijvoorbeeld, wat een prachtige campagne je daar hebt van (volgens mij) Subaru... briljant !
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Dat is allemaal heel erg leuk, maar vergeet niet dat we in Nedereland leven.Nederland (op een paar uitzonderingen na) is geen autoland net zoals Engeland.In Engeland is de markt voor sportieve auto's als een EVO of een Impreza veel groter.Mitsubishi is relatief een klein merk en om dan groot te investeren in een model waar je bij voorbaat al weet dat er weinig van verkocht zullen worden is geen handel lijkt mij.
-
Dick
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:06
Sorry hoor maar dit is echt flauwekul. Snap best dat vd Heuvel dat zegt maar om dat nou voor waarheid aan te nemen.Marcelvv schreef: Als er ergens in NL een EVO bij een dealer staat met grotere problemen dan is vd Heuvel de enige die het kan maken!
Ze moeten dus de demo van Mitsubishi NL ook servicen.
Daarom zijn ze maar dealer gemaakt.
- Niels
- Berichten: 22553
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Evo is een prima imago builder als je het mij vraagt en daar gaat het nu net om in deze thread. Als je niet aan de EVO verdient zorg dan dat je meer mitsu's gaat verkopen zodat het wel interessant wordt. Dat het kan bewijst Lancia met de Delta en Subaru. Geen verkoop wonders maar het is door de Ralley kanonnen er zeker beter op geworden.
Zorg als importeur gewoon voor een leuk pakketje met EVO style op een pittige motorisering en wedden dat zo'n ding (relatief) verkoopt. Gemiste kans imo.
Zorg als importeur gewoon voor een leuk pakketje met EVO style op een pittige motorisering en wedden dat zo'n ding (relatief) verkoopt. Gemiste kans imo.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Fabian en 18 gasten
