http://www.dumpert.nl/mediabase/682411/ ... _ever.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel lachen, inderdaad.Downforce Hans schreef:Vind dit peroonlijk 1 van de mooiste....
http://www.youtube.com/watch?v=ewxrNSOKFow" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik van Mathieu heb begrepen reed hij in die wagen toen hij nog voor Mitsubishi reed en was de italiaanse vertaling voor Mathieu "gigi" wat "nicht"in het italiaans betekend![]()
![]()
Grtz,Hans
Die Walter toch.......dat verhaal heeft hij mij nooit verteld.....Dennis Cavallino schreef:Ik lag heel die rit te slapen, want ik had teveel Lambrusco gezopen de avond ervoor. En de avond daarvoor. En de middag daarvoor. En de ochtend daarvoor. Want die Mathieu die ging al die tijd tekeer op die don-dochter.
In Duitsland hadden we dat ook een keer toen we in de Moezel tussen de wijnranken door Walter Rohrl inhaalden, omdat 'ie ons in zijn spiegel zag aankomen en uit respect opzij ging. Toen had ik ook teveel locale wijn gezopen en Thieu lag lekker met één of andere Heidi te ketsen dat weekend. Rohrl vroeg achteraf of Thieu op scherp stond. Thieu zei toen: Nein ich bin nicht Scharf heute, aber gesternabend war ich sehr sehr Scharf. In Hollandisch heist dat GEIL Wally. Hahaha schon doch geil ist nicht geil in Deutsch, hahaha". Rohrl lachte als een boer met kiespijn. Daarna moesten wij snel weer weg voor een test van de Ferrari 288 GTO die in '84 op de markt zou komen. Aangezien ik alles dubbel zag in die tijd heeft dat ding 2 turbo's gekregen ipv 1. Foutje, bedankt. De rest is historie.
Neen, beide zowat even snel.Downforce Hans schreef:Mathieu zei laatst na een paar biertjes iets anders..............maar ik ga niet stoken in een goed huwelijk :drinking:
Je moet in de politiek gaan.........Mathieu schreef:Neen, beide zowat even snel.Downforce Hans schreef:Mathieu zei laatst na een paar biertjes iets anders..............maar ik ga niet stoken in een goed huwelijk :drinking:
Lag echt aan het rondje, stuivertje wisselen, dus
Ja doe maar .....Adje ///M3 schreef:Iets voor Duifjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast