Wat is jou meest Gênante situatie met je auto?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
EJGT3CS

Wat is jou meest Gênante situatie met je auto?

Bericht door EJGT3CS » 27 okt 2009, 22:53

Wat is jou meeste Gênante situatie die je met je auto hebt meegemaakt..?

Dat ik voor de neus van een paar bekenden de sloot in reedt...!! :bag: :cry: :lol:

allen

Re: Wat is jou meest Gênante situatie met je auto?

Bericht door allen » 27 okt 2009, 22:57

Dat ik met de betrouwbare Caterham een keer of 5-6 aangeduwd moest worden, tijdens de rit naar Calais en Dunsfold. Ik dank de reus hiervoor... :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 27 okt 2009, 22:57

Een keertje met een lege tank te hebben gestaan, omdat ik de brandstof voorraad dom genoeg overschatte :bag:

RVV

Bericht door RVV » 27 okt 2009, 22:59

Hans GP schreef: Die dag dat ik een M5 nog harder nodig had dan mijn Lotus :bag: ..

:whistle:

Kim

Bericht door Kim » 27 okt 2009, 22:59

Dat toen ik bij het stoplicht weg wou rijden, motor afsloeg en niet meer aan de praat wou... was bést een druk kruispunt tijdens de spits.... zoooo genant :oops:

The Doctor

Bericht door The Doctor » 27 okt 2009, 23:03

een (onverwachte) megadrift die achterwaarts op de middenberm eindigde :oops:

Douwe Faber

Bericht door Douwe Faber » 27 okt 2009, 23:13

mijn, meest. genante vertoning was dat ik op de linkerkant in een auto stapte auto stapte terwijl daar geen stuur zat (was een engelse auto) en ik om mij heen keek of ook iemand het zag dat ik verkeerd zat ? :oops: en naartuurlijk was er iemand die het zag . die lag in een deuk naartuurlijk. :hosanna:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 27 okt 2009, 23:28

- Een Tuscon in de bocht inhalen, waarbij mijn auto uitbreekt en bijna in de vangrail parkeer terwijl de Tuscon vrolijk doorrijdt.......( koude zomerbanden temperatuur rond vriespunt :wink: )

- Bij een druk stoplicht breekt de sleutel van de Toyota Hiace huurbus(zat plakband op), blijkbaar zit er een of andere startonderbreker in de sleutel, waardoor de motor niet meer wou aanslaan. :bag:

stefan740

Bericht door stefan740 » 28 okt 2009, 00:01

In Monschau mijn ouders V70 de berm inknallen....bleek later dat de ADAC man die week al meer dan 10x had mogen uitrukken op die weg.
Schade: 14k euri. Voor de FBTO gelukkig want all risk met noclaim-beschermer

MartijnS

Bericht door MartijnS » 28 okt 2009, 00:06

Ik kwam thuis met de Clio van ons ma, regende en er stond een auto in de weg en moest dus op het gras parkeren.
Het was tijdens een verbouwing hier en er zat nog een bouwvakker in zijn auto te schuilen (ook op het gras).

Mijn gedachte was dus om hem mooi links naast die auto te zetten, maar ik kom te hard aan/het gras op en schuif zo al blokkerend door de beukenheg ( afscheiding van het trottoir/gras) heen. Rijd achteruit die heg uit, stap uit, zie geen schade en ga naar binnen.
Ondertussen de bouwvakker in opperste verbazing achterlatend wat daar nou zojuist gebeurde.. :|
Ik had hem ook niet gezien :D

Knot

Bericht door Knot » 28 okt 2009, 00:20

's ochtens vroeg even op een regenachtige dag een vuilniswagen via de grasberm voorbij steken omdat je snel naar je werk wil. Vervolgens net niet het einde van het gras halen door wielspin/verzakken en ontbreken van sper (civic sport) en dan aan diezelfde gasten vragen of ze je even 5 meter een duwtje willen geven omdat je er met je nette pakkie in zit (toevallig projectvergadering die dag).. :)

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2009, 01:08

Douwe Faber schreef:mijn, meest. genante vertoning was dat ik op de linkerkant in een auto stapte auto stapte terwijl daar geen stuur zat (was een engelse auto) en ik om mij heen keek of ook iemand het zag dat ik verkeerd zat ? :oops: en naartuurlijk was er iemand die het zag . die lag in een deuk naartuurlijk. :hosanna:
VAN LINKS NAAR RECHTS IN 6,4 SEC !!!

Hubert D

Bericht door Hubert D » 28 okt 2009, 01:14

Die grap is nu wel gemaakt geloof ik? Past niet echt voor een modder-eter :?:

Metchu

Bericht door Metchu » 28 okt 2009, 01:19

inderdaad, eindelijk gewoon goede bijdrage! Capslock specs posten is zoooo 3e week van oktober

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2009, 08:46

Hubert Duijzer schreef:Past niet echt voor een modder-eter :?:
Heb ik iets gemist?

frankv

Bericht door frankv » 28 okt 2009, 08:55

bij wegwerkzaamheden werden we over het fietspad geleid, ik dacht 10m eerder dan aangegeven terug te kunnen naar de weg, maar er zat een klein bultje / greppeltje in het natte gras waardoor een achterwiel los kwam, en als je dan zonder sper zit, kom je geen meter meer verder...

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 28 okt 2009, 08:57

Zonder benzine komen te staan in de auto van m'n ouders, kon m'n vader op komen draven met een jerrican :lol:

Was op een 100km/u N-weg en gelukkig viel ie vlak voor een parkeerplaats uit, kon dus precies de parkeerplaats op sturen.

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2009, 09:04

Hubert Duijzer schreef:Die grap is nu wel gemaakt geloof ik? Past niet echt voor een modder-eter :?:
Snipe is geen moderator.

Snipe

Bericht door Snipe » 28 okt 2009, 09:20

Dat hij denkt dat het wel zo is, zal wel iets met mijn genuanceerde denken en de kwaliteit van mijn posts te maken hebben. Ja, dat moet haast wel.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 okt 2009, 09:31

Iets met de gril van een Audi R8... :hmmm:
Douwe Faber schreef:mijn, meest. genante vertoning was dat ik op de linkerkant in een auto stapte auto stapte terwijl daar geen stuur zat (was een engelse auto) en ik om mij heen keek of ook iemand het zag dat ik verkeerd zat ? :oops: en naartuurlijk was er iemand die het zag . die lag in een deuk naartuurlijk. :hosanna:
LOL, zo wilde een vriendin van me op vakantie in Thailand ook op de bestuurdersplaats van de taxi gaan zitten... :lol:

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2009, 10:03

Gisteren kwam een oude dame een matras bij me ophalen, of ik even de matras in de auto wilde laden. Uiteraard. Maar voordat ik bij de auto kwam zag ik dat hij naar voren was gerold tegen een Volvo aan. Vergeten op de handrem te zetten. Resultaat; een Colt van voor spatbord tot achterspatbord, beide deuren fors ingedeukt en vol met krassen. Vond het wel sneu, auto was net een paar dagen oud.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 28 okt 2009, 10:06

Onderstuurd op een stoplicht af glijden in de regen met mijn toenmalige Mazda de struiken in. Mensen bij het stoplicht konden er niet om lachen :bag:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2009, 10:20

Malmedy was natuurlijk wel gênant door de overwinning in de laatste bocht te verliezen door rechtuit 't talud op te glijden.

Toch was het 'jatten' van een E46 M3 op Niederrhein uit pure verveling en onderkoeling samen met Jordy ook wel een leuke, nadat we heel de dag hadden staan blauwbekken tijdens het filmen (was de eerste keer Niederrhein voor velen en stervenskoud).

Wij zien een M3 met open deuren staan en klimmen d'r in, maar omdat we allebei de voorstoelen omklapten en achterin gingen zitten (want daar zaten we beide al heel de dag zo'n beetje bij allerlei auto's), viel d'r weinig te 'jatten' natuurlijk, vooral toen Frank (D) ons zag en dat even in kwam wrijven. :angel: :oops:

Het staat ook nog op film, zal 't eens uploaden. Lekkere kansloze humor. :hosanna:

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 28 okt 2009, 10:32

Zondag in Nurburg op die grasparkeerplaats bij de ingang even een handrem bochtje maken..
Kom je recht tegen de heuvel op te staan
Had daarvoor nogal geregent dus kwam never nooit meer omhoog :lol:
Dat was gewoon ff wielspin in z'n 3 8)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 28 okt 2009, 10:42

Tijdens het wegrijden de pookknop eraf trekken. Deutsche Grundlichkeit :hmmm: :bag:

Plaats reactie